Opatření ve Středočeském kraji v době koronavirové

Moderátoři: Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo - asistenti, Krajske expertni tymy - vedouci

Uživatelský avatar
Ondrej.Kalis
Člen KS Praha
Příspěvky: 1690
Registrován: 26 říj 2017, 09:26
Profese: dopravní inženýr
Bydliště: Praha 9
Dal poděkování: 3142 poděkování
Dostal poděkování: 1913 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Opatření ve Středočeském kraji v době koronavirové

Příspěvek od Ondrej.Kalis »

Jo, pokud to jsou jen vlaky (na takovýchto tratích), tak to dává smysl. I když by si třeba Ropid/IDSK měli hnout některými návaznými spoji, např. v Radotíně jsou linky (třeba 245), které navazují na vložené vlaky, a při jejich zrušení vznikne čas na přestup přes 20 minut při 30min intervalu, což není fajn, zejména pokud tak jezdíš denně. Podobných případů bude celá řada i mimo Prahu. ;)
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondrej.Kalis za příspěvek:
Jiri.Snizek

Vedoucí KET doprava Středočeský kraj. Místopředseda KET doprava Praha.

Uživatelský avatar
Petr.Prochazka
Předseda/předsedkyně místního sdružení
Příspěvky: 504
Registrován: 31 bře 2013, 22:04
Profese: Dispečer mezinárodních vlaků
Bydliště: Nymburk, Hrnčířova 1927
Dal poděkování: 667 poděkování
Dostal poděkování: 776 poděkování

Re: Opatření ve Středočeském kraji v době koronavirové

Příspěvek od Petr.Prochazka »

Snížení počtu spojů je rozumné řešení. Otázka zůstáva snad už jen nad tím, proč stále tvrdošíjně jezdí na většině ranních i odpoledních spojů dvojité soupravy CityElephant. To se snad tedy od 3.4. změní. Je škoda, že to trvalo o 3 týdny déle, než bylo nutné. Zajímavý bude finanční náklad na toto plýtvání při převozu vzduchu osobními vlaky.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Petr.Prochazka za příspěvek:
Jiri.Snizek
Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod. Jan Werich
Uživatelský avatar
Ondrej.Kalis
Člen KS Praha
Příspěvky: 1690
Registrován: 26 říj 2017, 09:26
Profese: dopravní inženýr
Bydliště: Praha 9
Dal poděkování: 3142 poděkování
Dostal poděkování: 1913 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Opatření ve Středočeském kraji v době koronavirové

Příspěvek od Ondrej.Kalis »

Petr.Prochazka píše: 01 dub 2020, 10:57 Snížení počtu spojů je rozumné řešení. Otázka zůstáva snad už jen nad tím, proč stále tvrdošíjně jezdí na většině ranních i odpoledních spojů dvojité soupravy CityElephant. To se snad tedy od 3.4. změní. Je škoda, že to trvalo o 3 týdny déle, než bylo nutné. Zajímavý bude finanční náklad na toto plýtvání při převozu vzduchu osobními vlaky.
Ty zdvojené soupravy jsem taky vůbec nepochopil, zejména když ČD si je nechávají velmi tvrdě zaplatit. Hlavně, aby byl také co nejdřív obnoven aspoň trochu více funkční režim života a ekonomiky. Ono se taky těžko cokoliv navrhuje, když nikdo neví, kdy opatření skončí nebo se změní.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondrej.Kalis za příspěvky (celkem 2):
Petr.Prochazka, Jiri.Snizek

Vedoucí KET doprava Středočeský kraj. Místopředseda KET doprava Praha.

Uživatelský avatar
Petr.Prochazka
Předseda/předsedkyně místního sdružení
Příspěvky: 504
Registrován: 31 bře 2013, 22:04
Profese: Dispečer mezinárodních vlaků
Bydliště: Nymburk, Hrnčířova 1927
Dal poděkování: 667 poděkování
Dostal poděkování: 776 poděkování

Re: Opatření ve Středočeském kraji v době koronavirové

Příspěvek od Petr.Prochazka »

Ondrej.Kalis píše: 01 dub 2020, 11:21
Petr.Prochazka píše: 01 dub 2020, 10:57 Snížení počtu spojů je rozumné řešení. Otázka zůstáva snad už jen nad tím, proč stále tvrdošíjně jezdí na většině ranních i odpoledních spojů dvojité soupravy CityElephant. To se snad tedy od 3.4. změní. Je škoda, že to trvalo o 3 týdny déle, než bylo nutné. Zajímavý bude finanční náklad na toto plýtvání při převozu vzduchu osobními vlaky.
Ty zdvojené soupravy jsem taky vůbec nepochopil, zejména když ČD si je nechávají velmi tvrdě zaplatit. Hlavně, aby byl také co nejdřív obnoven aspoň trochu více funkční režim života a ekonomiky. Ono se taky těžko cokoliv navrhuje, když nikdo neví, kdy opatření skončí nebo se změní.
Na druhou stranu je tato doba jedinečnou příležitostí pro ČD vrhnout se na opravy a údržbu souprav CityElephant. Za normálních okolností jich je ve všední dny v provozu 100% a údržba pracuje jen ve všední dny v zásadě v čase 6 - 15 hodin. Takže teď byla jedinečná šance věnovat se těm soupravám a připravit je na letní sezónu. Doufám, že se tak skutečně stane, když už se někdo probudil a omezí se jejich nasazení i v nejvytíženějších časech. ČD nebudou nikoho propuštět a tak by návrat k původnímu JŘ neměl být žádný problém. Naopak je to skvělá příležitost se nadechnout a poté se vrátit k obslužnosti s čistými a funkčními soupravami...
Tito uživatelé poděkovali autorovi Petr.Prochazka za příspěvky (celkem 2):
Jiri.Snizek, Ondrej.Kalis
Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod. Jan Werich
Odpovědět

Zpět na „Doprava a infrastruktura“