Vážení Senioři na Palubě,
nastal den „D“ a já tímto okamžikem vyhlašuji volbu nového/nové předsedy/předsedkyně platformy Senioři na palubě a otevírám 14-ti denní lhůtu na nominace.
Postup volby zůstává v souladu s postupem uvedeným v aktuální verzi Vnitřních pravidel fungování platformy Senioři na palubě.
Ke změně muselo dojít v kontaktech. Nela Melicharová, která byla uvedena jako koordinátorka volby, odešla na mateřskou dovolenou. Místo Nely M. bude do volby zapojen Administrativní odbor (AO), volbu povede Tomáš Válek.
Volba byla také důvodem k provedení aktualizace členů/členek, registrovaných příznivců/příznivkyň (viz Dotazník) a tato aktualizovaná data byla přenesena do databáze Pirátské strany, protože pouze ti budou mít ve volbě možnost hlasovat.
Do platformy SnP je zapojena také i seniorská veřejnost, která se zajímá o politický program Pirátů – nejsou to ani členové ani registrovaní příznivci (RP). Aby tito senioři měli ohledně volby předsedy/předsedkyně SnP dostatek informací, je nezbytné, aby se přihlásili do databáze Pirátské strany - odkaz: nalodeni.pirati.cz a a dále: Přidat se k nám. Tímto přihlášením se nestávají ani členy Pirátské strany ani registrovanými příznivci, (ačkoli i to mohou požádat). Dostanou pouze ty informace, které jsou zasílány týmu (seznam nominovaných, jejich kandidátské řeči). Nemají proto volební právo.
Tým členů platformy tvoří tedy členové/členky Pirátské strany, registrovaní příznivci/příznivkyně a výše uvedená seniorská veřejnost.
Postup volby předsedy bude následující:
- Každý člen platformy může nominovat libovolného kandidáta, aby byla nominace platná, je nutné zaslat jméno kandidáta na e-mail seniori@pirati.cz. Kandidát musí být členem Pirátské strany. Lhůta pro nominace potrvá do 1.5.
14 dnů a skončí 7. dubna. - Předsedající zašle 2.5. členům SnP seznam nominací a vyzve nominované k dodání kandidátské řeči. Tu je nutné doručit nejdéle do 7.5.
15. dubnana email volba.seniori@pirati.cz anebo ji zveřejnit i přímo zde ve vlákně. Kandidáti, kteří do konce lhůty nezašlou kandidátské řeči, nebudou nominováni do volby. - Předsedající volby rozešle členům týmu platný seznam kandidátů a jejich kandidátské řeči 11.5., aby se s nimi mohl každý seznámit.
- Volba předsedy/předsedkyně bude následně zahájena v pátek 10.5.
19. dubnanejpozději od 10:00 a potrvá do pondělí 13.5.22. dubna20:00, kdy dojde k vyhlášení výsledků. Volba bude probíhat prostřednictvím hlasovacího systému Helios České pirátské strany (https://helios.pirati.cz). - Hlasovat mohou všichni členové platformy, kteří jsou zároveň členy nebo registrovanými příznivci Pirátů. Každý bude moci hlasovat pro libovolný počet kandidátů, zvolen bude ten s nejvyšším počtem hlasů a který zároveň získal nadpoloviční podporu hlasujících. Pokud takový nebude, volba se bude opakovat.
Pokud budete mít jakékoliv dotazy k průběhu volby, směřujte je prosím předsedajícímu na email tomas.valek@pirati.cz nebo se můžete dotázat na Fóru.