Krajské sdružení Vysočina vyhlašuje výběrové řízení na spolutvůrce a poradce pro tvorbu strategického plánu pirátské volební kampaně pro volby do Kraje Vysočina 2024. Poptáváme odborníka na cílení a tvorbu politické kampaně a její strategie. Hlásit se mohou fyzické i právnické osoby.
Požadujeme:
● Zkušenosti v politickém marketingu - komplexní tvorba kampaní, tvorba strategií kampaně či PR a marketingových strategií
● Odbornost v určování cílení kampaně
● Zkušenost se zadáváním průzkumů veřejného mínění
● Odbornost v oblasti testování hlavních a vedlejších hesel kampaně a témat
● Zkušenosti se strategickým řízením střednědobé kampaně
● Znalost politického prostředí v Kraji Vysočina a pirátské politiky na Vysočině stejně tak znalost na politiky Pirátů na celostátní úrovni
● Soulad s pirátskými hodnotami
Finanční ohodnocení a termíny dodání strategie:
● Max. 120 000 Kč při platbě 50% při představení návrhu s doplatkem zbylých 50% pokud dojde ke schválení strategie výkonným orgánem
● Termín představení prvotního návrhu strategie je měsíc od podpisu smlouvy
● Termín pro předání finální strategie se zapracováním připomínek jsou tři měsíce od podpisu smlouvy ● Nad rámec dodávky strategie hodinová mzda za online či fyzické konzultace, při dohledu nad exekucí strategie nebo v případně úprav strategie dle aktuálního vývoje.
V hodinové sazbě 1500 Kč/h, dle žádosti zodpovědného orgánu
● Vyhrazujeme si právo nedoplatit zbylých 50% z celkové ceny, pokud nedojde ke schválení prvotního návrhu strategie zodpovědným orgánem i po vypořádání připomínek
Forma spolupráce:
● Propojení s volebním výborem Pirátů v Kraji Vysočina a lídryní kandidátky
● Očekáváme intenzivní spolupráci s vítězem výběrového řízení
● V případě fyzických osob spolupráce na IČO
Dodávané výstupy v rámci spolupráce:
Úvodní balík:
● Systematická definice cílových skupin, definice potřeb, specifikace komunikačních kanálů a velikost skupiny
● Nastavení měřitelných indikátorů (KPI), které umožní průběžně ověřovat, že kampaň funguje/nefunguje
● Strategie kampaně v čase (kampaň jaro/léto/horká fáze)
● Určení cílů a konverzí a jejich měření v součinnosti s Piráty
● Doporučení v rámci online, outdoor, PR a médií, dobrovolnické kampaně, face-to-face kampaně
● Zadání pro kreativní koncept kampaně
● Návrh hlavního sdělení kampaně podložený programem, daty a nosnými tématy lídra
● Časový plán kampaně
● Použít grafické návrhy do kampaně, které jsou v souladu s jednotným grafickým vizuálem České pirátské strany
● Feedback k výběru volebního manažera (případně nastínit možnosti realizace vlastními silami)
Dlouhodobě:
● Dohled exekuce kampaně a její případné korigování na základě aktuální situace
● Feedback KPI, revize vývoje strategie a součinnost v přípravě exekuce
Komunikaci a úpravy strategie řeší Volební výbor, je komunikována s týmy, které se na kampani v něm podílejí.
Hodnotící kritéria 1. Kolo - přípustnost uchazečů pro pohovor:
Odbornost - 25 %
Reference - 25 %
Návrh postupu - 40 %
Motivace - 10 %
Hodnotící kritéria 2. Kolo - osobní pohovor:
Referenční kampaně – 30 %
Znalost programu, principů a fungování Pirátů - 10 %
Orientace v politické situaci ČR a v Kraji Vysočina - 10 %
Návrh postupu pro tvorbu strategie 30 %
Celkový dojem - 20 %
V případě, že bude představeno několik kvalitativně srovnatelných nabídek, rozhodne ve druhém kole výběrového řízení nabídková cena.
Není-li stanoveno jinak, celé nabídky, životopisy a jiné materiály dodané uchazečem nebudeme zveřejňovat bez souhlasu uchazeče. Vyhrazujeme si právo zveřejnit základní parametry nabídek a dále poskytnout celý obsah nabídky jednotlivým členům a osobám, které o to požádají z důvodu veřejné kontroly.
Vyhrazujeme si právo zveřejnit úplnou nabídku vybraného uchazeče.
Hodnotící komise:
Hodnocení provádí komise složená ze zástupců předsednictva krajského sdružení, zástupce mediálního odboru strany, lídryně kandidátky a zástupce personálního odboru strany. Hodnotící komise bude max. pětičlenná.
Jak se přihlásit?
Přihlašujte se do 17.12.2023 vč. na prostřednictvím tohoto formuláře.
Přihláška musí obsahovat:
● CV/portfolio dokládající požadovanou odbornost a zkušenost v politickém marketingu
● Vámi realizované kampaně, stručný seznam včetně vaší role v nich
● Návrh postupu pro tvorbu strategie (max 3 normostrany)
● Vaše motivace o spolupráci s Piráty
Zadavatel si vyhrazuje právo prodloužit či zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.