Žádost o členství: Vojta Sedláček

Moderátoři: KoKS Praha, PKS Praha, PMS Praha 3

Odpovědět
Uživatelský avatar
Vojtech.Sedlacek
Člen KS Praha
Příspěvky: 4
Registrován: 10 říj 2021, 12:25
Profese: grafik
Bydliště: Praha 3, Žižkov
Dal poděkování: 36 poděkování
Dostal poděkování: 12 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Žádost o členství: Vojta Sedláček

Příspěvek od Vojtech.Sedlacek »

Ahoj.

Jmenuji se Vojta Sedláček, je mi 42 let. Pocházím ze Dvora Králové nad Labem a na Žižkově bydlím přes 10 let. Jsem grafický designer a pracuji jako výtvarný a technický redaktor v nakladatelství Paseka.

O zapojení do Pirátské strany jsem se začal zajímat v roce 2019. Jsem táta malé holky, takže jsem neměl bohužel čas a vše sledoval jen pasivně. V roce 2021 mě nakopnul výsledek parlamentních voleb a od minulého roku jsem se snažil trochu pomáhat s roznášením novin v kampani před volbami do zastupitelstev. Od té doby již chodím na schůze MS a KS. Občas také vyfotím na telefon lidi za Piráty na radnici na Praze 3 pro mediální odbor.

I přes omezené časové možnosti se budu snažit pomáhat v MS aktivně. V Pirátské straně se směrem ven zajímám o témata spojená s veřejným prostorem - vizuální smog, grafický design, světelný smog a architektura. Směrem do Pirátské strany se zajímám o změny vizuální identity strany a ideový vývoj strany. Co se mi reálně podaří dělat mezi prací a rodinou ukáže praxe, ale budu se snažit se zaměřit na jednu dvě věci a těm se věnovat dlouhodobě.

Jsem liberál a u Pirátů vidím hlavně potenciál pro obranu liberální demokracie a udržení v politice hodnot jako lidská práva, svoboda médií a lidská důstojnost. Dlouhodobě se mi na Pirátské straně libí rostoucí důraz na politice založenou na evidence based, překonávání pravo-levého dělení (i když konzervativně-liberální členění vnímám stále silně) a transparentnosti.