Asistent/ka poslaneckého klubu

Výběrová řízení na dodavatele a zakázky


Moderátoři: Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo - asistenti, Republikové předsednictvo

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.

  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.

  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem; u personálních pozic platí více pravidel.

  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.

  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.

Pro zakázky a místa nad 200 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.

Zamčeno
Uživatelský avatar
Helena.Vondrakova
Kancelář
Příspěvky: 956
Registrován: 18 dub 2018, 09:50
Profese: Scrum Master
Bydliště: Pulečný
Dal poděkování: 88 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Asistent/ka poslaneckého klubu

Příspěvek od Helena.Vondrakova »

Ahoj!
Poptáváme asistenta či asistentku na 60 až 80 hodin měsíčně, kteří doplní náš tým a pomůžou nám Pirátům ve sněmovně. Jedná se o práci na půl roku – do voleb v říjnu – s perspektivou další spolupráce v týmu Pirátů.

Příležitost, která se neopakuje. Zapoj se do kampaně před sněmovními volbami a získej zkušenosti z vysoké politiky!
Hledáme někoho, koho baví politika a chce aktivně přispět k obraně svobody a pomoci Česku posunout se dopředu.

:?: S kým budete spolupracovat?

  • Jakub Michálek, Mikuláš Ferjenčík
  • Širší spolupráce s poslanci, jejich asistenty a týmem kampaně

:arrow: Co bude vaše práce?

  • Komunikace s občany – odpovídání na e-maily, dotazy, zprávy
  • Tvorba online obsahu – posty, grafiky, odpovědi na sociálních sítích
  • Příprava podkladů – interpelace, žádosti na ministerstva, osnovy vystoupení, vyhledání rešerší podle zadání
  • Organizace schůzek, cest a událostí – domlouvání termínů, příprava podkladů a další operativní agenda

:?: Jaké hodnoty u vás hledáme?

  • Poctivost a loajalita
  • Svoboda a odpovědnost
  • Odvaha tvrdě bojovat za občany
  • Dobrý úsudek ve složitých podmínkách
  • Schopnost soustředit se na věci, které mají velký dopad
  • Týmovost jako ve špičkovém sportovním týmu

:idea: Jaké schopnosti budete potřebovat?

  • Rychlá orientace v informacích – schopnost pochopit politická témata a rychle reagovat
  • Skvělá komunikace – umět jednoduše vysvětlit složitá témata, připravit online obsah, podklady pro projevy či média
  • Psychická stabilita a odolnost vůči tlaku – politika je hektická a stresující, je třeba zvládnout kritiku i konfrontace
  • Systémovost a organizace – plánování schůzek, cest a úkolů vyžaduje smysl pro detail
  • Proaktivní přístup – samostatná práce na úkolech, samostatné hledání zlepšení, efektivní reporting
  • Diskrétnost a loajalita – důvěra v týmu je zásadní
  • Politický cit – základní porozumění politickému prostředí a hodnotám Pirátů
  • Ochota učit se a růst – chceme někoho, kdo poroste s námi a zvládne i budoucí role

:?: Proč do toho jít s námi?

  • Silný a profesionální tým – zásadně jsme zlepšili vnitřní fungování Pirátů a pod Zdeňkem Hřibem máme skvělé partnery
  • Práce v krásném historickém prostředí Malé Strany
  • Odměna až 30 000 Kč měsíčně na asistentskou smlouvu či fakturu za expertovné (IČO)
  • Možnost kariérního růstu – získáš zkušenosti a otevřeš si dveře k dalším příležitostem

Pošlete nám krátký motivační e-mail s životopisem v příloze do pondělí 10. 2. 2025 na e-mail: vyberka@pirati.cz. Vybrané uchazeče požádáme o další podklady nebo je pozveme na osobní pohovor.

Těšíme se na spolupráci!
Jakub Michálek, předseda poslaneckého klubu Pirátů

Doprovodná informace o způsobu provedení výběru
Předvýběr provedeme na základě obdržených motivačních e-mailů a životopisů, případně dalších vyžádaných podkladů. Následně posoudíme míru souladu s požadavky v inzerátu podle pohovoru, případně dalších vyžádaných podkladů.

"Think big, act small, fail fast, learn rapidly."
Helena Vondráková,
tel.: 6O5 136 828

Uživatelský avatar
Helena.Vondrakova
Kancelář
Příspěvky: 956
Registrován: 18 dub 2018, 09:50
Profese: Scrum Master
Bydliště: Pulečný
Dal poděkování: 88 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Asistent/ka poslaneckého klubu

Příspěvek od Helena.Vondrakova »

Výběrové řízení bylo ukončeno. Přihlásilo se 10 uchazečů a všichni dostali k vypracování úkol. V této fázi jedna kandidátka odstoupila.
Výběrová komise ve složení Jakub Michálek, Matěj Kubíček a Ivana Miklíková po pečlivém zvážení všech zaslaných materiálů a vypracovaných úkolů rozhodla, že k osobnímu pohovoru pozve 4 znich.
Při pohovorech nahradil Matěje v komisi Mikuláš Ferjenčík. Bodově se nejlépe umístit a na pozici nastupuje Kristián Sušer. Kristiánovi blahopřejeme!

"Think big, act small, fail fast, learn rapidly."
Helena Vondráková,
tel.: 6O5 136 828

Zamčeno

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“