Mikulas.Ferjencik píše: ↑14 led 2022, 16:35David.Wagner píše: ↑14 led 2022, 15:44Jan.Podhajsky píše: ↑14 led 2022, 15:06Ten brand byl ale prave ten zaklad. Identitu urcuje brand.
Zbytek jsou nastroje brandu. Jako treba program. Program mame velkej jak noha. Brand momentalne mame rozmrskanej. Program spickovej, ale neumime ho predstavovat, at uz ve svy komplexnosti nebo i kvuli tomu, ze nemame tu indentituTakze je cajk, ze jsou posbirany matrose, ale ty sami o sobe ti tu indentitu neudelaj, pokud chceme zpatky postavit Piraty na nohy, po tech pakarnach, ktery jsme tedka delali.
Tak když už takhle zabíháme za (splněný) účel vlákna - no, sorry, nesouhlasím. My si musíme první jasně vyříkat, co jako v tuhle chvíli chceme a je pro všechny přijatelný a odpíchnout to z toho. Řešíme úplně jiný otázky a priority než v 2017, bez toho, abychom naplnili pojmy významem na ideo konferenci (a pak stvrdili hlasováním) se prostě neposuneme. A jestli to má bejt něco, za co si budou všichni ochotný trhat tričko, tak se na tom všichni musí shodnout.
Jenže ta vnitrostranická štěpící linie je mnohem víc v tom, jaké máme být osobnosti a jak se máme chovat, než v názorových rozdílech.
Já nechci posuzovat co je víc a méně, jenom vidím oddělené problémy:
a) potřeba redefinice společných cílů (ideo konference) a z nich pak vytvořit brand (MO)
b) potřeba nápravy vnitřní kultury (Respekt je profi, možné změny jednacího řádu, osobní příklady)
c) (možná potřeba organizačních změn v tom co kdo dělá a kdo na koho dohlíží)
To jsou (minimálně) dvě linie, které mají různé nástroje jak je řešit. Neznamená to, že a) je nadřazeno b), ale aby to bylo dobrý tak potřebujeme vyřešit aspoň částečně ty problémy všechny, není žádná stříbrná kulka.