Výběrové řízení na mediální agenturu
Moderátoři: Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo - asistenti, Republikové předsednictvo
-
Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
-
V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
-
Dále řízení probíhá stanoveným způsobem; u personálních pozic platí více pravidel.
-
Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
-
Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a místa nad 200 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.
- Jana.Kolarikova
- Příznivec Pirátů – Jihočeský kraj
- Příspěvky: 1938
- Registrován: 03 srp 2012, 13:52
- Profese: OSVČ
- Dal poděkování: 290 poděkování
- Dostal poděkování: 957 poděkování
Výběrové řízení na mediální agenturu
Hlásit se mohou jen firmy nebo dobře sehrané skupiny freelancerů.
Požadavky / kvalifikace / očekávání:
Zkušenosti s nákupem online i offline médii i online prostoru na sociálních sítích
Zkušenosti s doručováním politických volebních kampaní
Zkušenosti s cílením PPC kampaní na základě dodaných datových vstupů
Zkušenosti s vyjednáváním o ceně a schopnost vyvinout tlak na cenu ve prospěch koalice Pirátů a Starostů
Vynikající klientský servis a schopnost mimořádného nasazení v době přípravy kampaně
Schopnost práce v týmu (Piráti, Starostové, stratégové, agentura…)
Forma spolupráce:
Doplnění strategie na základě připravené PPC strategie, zohlednění dodaných datových vstupů
Realizace nákupu online i offline médií a online prostoru na sociálních sítích pro horkou fázi kampaně
Synergie s našimi PPC specialisty
Aktivní nasazení v “horké” fázi kampaně
Výstupy v průběhu spolupráce
Reportování pokrytí prostoru na měsíční bázi
Měření dopadu, monitoring efektivity kampaně
Cenová nabídka
Vytvořte kalkulaci spendu na pokrytí horké fáze kampaně Pirátů a Starostů v online médiích a na sociálních sítích
Vytvořte kalkulaci vaší práce
“Cvičné” zadání pro výběrové řízení:
Doporučte vhodné kanály a cílení pro oslovení cílové skupiny voličů ve věku 18-25 let.
Doporučte vhodné kanály a cílení pro oslovení cílové skupiny voličů ve věku 60+.
Hodnotící kritéria:
1. kolo
Odbornost - 10 %
Reference - 10 %
Zadání pro VŘ - 40 %
Cenová nabídka - 30 %
Osobní dojem/ motivace 10%
Prosíme o zaslání materiálů do 29. února 2021. A to na emailové adresy: info@piratiastarostove.cz, stepan.hofman@stan.cz, pavel.gruber@pirati.cz, karolina.sadilkova@pirati.cz a jan.vrobel@pirati.cz
Do předmětu emailu prosím uveďte název výběrového řízení: Výběrové řízení na mediální agenturu pro kampaň Pirátů a STAN.
Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
Tetris mě naučil, že když se snažíš zapadnout, tak zmizíš.
- Jana.Kolarikova
- Příznivec Pirátů – Jihočeský kraj
- Příspěvky: 1938
- Registrován: 03 srp 2012, 13:52
- Profese: OSVČ
- Dal poděkování: 290 poděkování
- Dostal poděkování: 957 poděkování
Re: Výběrové řízení na mediální agenturu
Zvítězila agentura AdHackers.
Hodnocení prováděla komise ve složení Jan Vrobel, Karolína Sadílková, Tomáš Pergl, Jan Neumann, Filip Reinöhl a Tomáš Mrkvička.
Gratulujeme!
Výsledky naleznete v příloze.
- Přílohy
-
- Mediálka hodnocení.xlsx - Sheet1 (1).pdf
- (33.22 KiB) Staženo 83 x
Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
Tetris mě naučil, že když se snažíš zapadnout, tak zmizíš.