Výběrové řízení na mediální agenturu

Výběrová řízení na zaměstnanecká místa a zakázky

Moderátoři: Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo - asistenti, Republikové předsednictvo, Vyberova rizeni

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem.
  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a zaměstnanecká místa nad 100 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1863
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1800 poděkování
Dostal poděkování: 2752 poděkování

Výběrové řízení na mediální agenturu

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Pirátská strana a Hnutí STAN vyhlašují v souvislosti s volební kampaní do Poslanecké sněmovny v roce 2021 výběrové řízení na mediální agenturu. Poptáváme agenturu se silnou kompetencí v oblasti nákupu online i offline médií a doručování obsahu na sociálních sítí. Úkolem agentury bude v synergii s PPC specialisty Pirátů a Starostů připravit strategii vyvrcholení volební kampaně na sociálních sítích (rezervace prostoru), strategii nákupu online i offline médií napřímo a realizaci obého.
Hlásit se mohou jen firmy nebo dobře sehrané skupiny freelancerů.

Požadavky / kvalifikace / očekávání:
Zkušenosti s nákupem online i offline médii i online prostoru na sociálních sítích
Zkušenosti s doručováním politických volebních kampaní
Zkušenosti s cílením PPC kampaní na základě dodaných datových vstupů
Zkušenosti s vyjednáváním o ceně a schopnost vyvinout tlak na cenu ve prospěch koalice Pirátů a Starostů
Vynikající klientský servis a schopnost mimořádného nasazení v době přípravy kampaně
Schopnost práce v týmu (Piráti, Starostové, stratégové, agentura…)

Forma spolupráce:
Doplnění strategie na základě připravené PPC strategie, zohlednění dodaných datových vstupů
Realizace nákupu online i offline médií a online prostoru na sociálních sítích pro horkou fázi kampaně
Synergie s našimi PPC specialisty
Aktivní nasazení v “horké” fázi kampaně

Výstupy v průběhu spolupráce
Reportování pokrytí prostoru na měsíční bázi
Měření dopadu, monitoring efektivity kampaně
Cenová nabídka
Vytvořte kalkulaci spendu na pokrytí horké fáze kampaně Pirátů a Starostů v online médiích a na sociálních sítích
Vytvořte kalkulaci vaší práce

“Cvičné” zadání pro výběrové řízení:
Doporučte vhodné kanály a cílení pro oslovení cílové skupiny voličů ve věku 18-25 let.
Doporučte vhodné kanály a cílení pro oslovení cílové skupiny voličů ve věku 60+.

Hodnotící kritéria:
1. kolo
Odbornost - 10 %
Reference - 10 %
Zadání pro VŘ - 40 %
Cenová nabídka - 30 %
Osobní dojem/ motivace 10%

Prosíme o zaslání materiálů do 29. února 2021. A to na emailové adresy: info@piratiastarostove.cz, stepan.hofman@stan.cz, pavel.gruber@pirati.cz, karolina.sadilkova@pirati.cz a jan.vrobel@pirati.cz
Do předmětu emailu prosím uveďte název výběrového řízení: Výběrové řízení na mediální agenturu pro kampaň Pirátů a STAN.

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1863
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1800 poděkování
Dostal poděkování: 2752 poděkování

Re: Výběrové řízení na mediální agenturu

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Výběrové řízení bylo ukončeno.
Zvítězila agentura AdHackers.
Hodnocení prováděla komise ve složení Jan Vrobel, Karolína Sadílková, Tomáš Pergl, Jan Neumann, Filip Reinöhl a Tomáš Mrkvička.
Gratulujeme!
Výsledky naleznete v příloze.
Přílohy
Mediálka hodnocení.xlsx - Sheet1 (1).pdf
(33.22 KiB) Staženo 75 x

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Zamčeno

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“