Zápisy KVV

Moderátoři: PKS Moravskoslezský kraj, KoKS Moravskoslezský kraj

Pravidla fóra
  • Toto je veřejné fórum. Stanoviska nevyjadřují názor Pirátů, pokud nebyla schválena příslušnými orgány. Stanoviska se publikují na krajském webu.

  • V anketách mohou hlasovat i návštěvníci bez přihlášení. Ankety proto nelze v žádném případě považovat za závazná hlasování.

  • Moderátorem tohoto fóra je krajské předsednictvo.

  • Toto fórum je viditelné pro návštěvníky bez přihlášení. Kdokoliv do něj může psát nebo hlasovat v anketách.

  • Registrovaní uživatelé (včetně členů a RegP) si mohou fórum zneviditelnit, viz návod.

Uživatelský avatar
Lukas.Cernohorsky
Republikový výbor
Příspěvky: 1961
Registrován: 05 lis 2009, 21:54
Profese: Projektový manažer
Dal poděkování: 109 poděkování
Dostal poděkování: 1978 poděkování

Re: Zápisy KVV

Příspěvek od Lukas.Cernohorsky »

Zápis z jednání Krajského volebního výboru ze dne 21.5.2021, začátek 14.00 online

Návrh programu

1) Kontrola úkolů
2) Informace z centrály
3) Start kampaně v kraji
4) MHD Opava
5) Různé

Přítomní
za Piráty: Jiří Demel (JD), Veronika Murzinová (VM), Lukáš Černohorský (LC),
za STAN: Ladislav Honusek (LH), Petr Letocha (PL)

Další použité zkratky:
CVŠ - centrální volební štáb
KL - Koaliční listy

1) Kontrola úkolů

  • Návrh na odměny pro volebního a online manažera - trvá
  • Místa pro setkání s lídry - trvá
  • Tabulka pro zápis dobrovolníků
  • smlouva na umístění konstrukcí na plachty - byla zaslána k doplnění a úpravám
  • zjistit cenu za balonky - splněné viz různé

2) Informace z centrály

  • informace o průběhu úterního zahájení kampaně -LC
  • Informace o průběhu návštěvy IB a VR v Ostravě (Liberty, Janáčková filharmonie, Colours, Hošťálkovice) LC, JJ
  • Zajištění smlouvy se zmocněncem - RR?
  • počty a mutace plachet - budou dodány hesla pro výběr
  • byly zaslány fotografie LC a OP k pdsouhlasení
  • reklamní předměty, které obdržíme z centrály
    Tužky 4000
    Placky 2700
    Źetony 5000
    Pexeso 5100
    Semínka 3000
    nálepky 3000
    reflexní pásky 2000

3) Start kampaně v kraji

  • návrh termínu - 22.6.
  • ráno snídaně s novináři 8 -10 hod. (Sádrový ježek)
  • odpoledne od 14:30 v ulicích Ostravy - centrálně u Nové Karolíny

4) Různé
jarní listy
na akci 18.5. se vydalo 14 tis.výtisků, 4 tis si vyzvedli starostové do obcí, zůstatek k dnešnímu dni je 57.600 ks, zahájení kampaně cca 2 tis.ks, kolik jsme schopni ještě roznést - prověří LH

  • LH informoval o ceně za balónky .- budou zajištěny centrálně na náklady krajů, cena jednoho ekobalónku je 5,- + DPH za 2000 tj. 12.100,- Kč.
    KVV schvaluje pořízení 2.000 ks balónků za max 12.500,- Kč z rezervy krajského rozpočtu
    Hlasování: 5 - 0 - 0
    Piráti: - LC, JD,VM - Pro
    STAN: 2x - Pro
    • LH se dotázal, zda je něco, co je potřeba schválit do zápisu pro piroplaceni - dle JD je zatím vše schváleno.
    • Reklamní lavičky - ano/ne - zůstává jako úkol prověřit, kolik je jich funkčních a kde by se umisťovaly.
    • Magnety na auta - PL připraví nabídku - velikost A3 - na 10 aut
    • LH informoval, že v týdnu od 7. do 13.6. nebude přítomen - dovolená
    • Návštěva IB a VR samostatně, nebo spolu v okresech - bude se ještě upřesňovat, Karviná má zájem o oba najednou
    • PL - dotaz ohledně bružůrky, kterou rozdávali v Praze při zahájení kampaně, LH prověří, zda je již ve finální verzi.
    • PL - dotaz na průzkum - LH prověří, zatím nebyl k dispozici což potvrdil i LC
tel. : 601573955
Uživatelský avatar
Lukas.Cernohorsky
Republikový výbor
Příspěvky: 1961
Registrován: 05 lis 2009, 21:54
Profese: Projektový manažer
Dal poděkování: 109 poděkování
Dostal poděkování: 1978 poděkování

Re: Zápisy KVV

Příspěvek od Lukas.Cernohorsky »

Zápis z jednání Krajského volebního výboru ze dne 30.4.2021, začátek 14.00 online (zápis nedopatřením prohozen časově)

Návrh programu

1) Kontrola úkolů
2) Informace z centrály
3) Outdoor
4) Různé

Přítomní
za Piráty: Jiří Demel (JD), Rostislav Řeha (RR), Lukáš Černohorský (LC),
za STAN: Ladislav Honusek (LH), Jiří Jureček (JJ), Petr Letocha (PL), Michael Rataj (MR),

Další použité zkratky:
CVŠ - centrální volební štáb
KL - Koaliční listy

1) Kontrola úkolů

  • Návrh na odměny pro volebního a online manažera - trvá
  • Focení kandidátů - proběhlo, nyní se dokončují retuše
  • Místa pro setkání s lídry - trvá
  • Výběr BB - proveden, poptáno

2) Informace z centrály
Největší část se řešily fotografie pro kampaň.
Centrálním koaličním volebním výborem byly schváleny zásady pro optimální využití venkovní reklamy (link na dokument ze strategických důvodů odstraněn).

Základní zásady jsou:

  • na BB bude použita varianta kandidát + lídr (krajský/celostátní)

  • nikdy ne kombinace celostátní lídr + krajský lídr
    50% BB bude s centrálními lídry
    50% BB bude s krajskými lídry
    do 25% celku mohou být použity lokální kandidáti - je na rozhodnutí krajských štábů
    na každém BB budou max. dva kandidáti
    rozmístění v rámci pronajatých nosičů bude dáno centrálně

    • CLV výhradně bez kandidátů

    • sdělení na plochách je regulováno podle počtu ploch v kraji

Byl předložen návrh smlouvy pro zmocněnce. LH informoval přítomné, že pokud se po něm bude chtít jako po náhradníkovi za zmocněnce podepsat tato smlouva, tak náhradníkem zmocněnce nebude.

3) Outdoor
Na základě minulého rozhodnutí byly poptány BB (14 ks) od firmy Malvin. A od firmy Vesna na Bruntálsku. tyto byly již potvrzen a bude připravena objednávka.

CLV Breda na sdíleném disku je kompletní nabídka od fy Inreta na CLV v NC Breda v Opavě. Cena za pronájem je 4.200,- Kč, za tisk 400,- Kč bez DPH = 5.566,- za ks včetně DPH. (504 a 505)

Usnesení:
KVV schvaluje zajištění pronájmu 4 ks CLV v OC Breda v Opavě a to pod. čísly xxx . Jako náhradní plocha je č. xxx . Celková částka max. do výše 25.000,- Kč včetně DPH a tisku. Smlouvu zajistí LH.

Hlasování: 5 - 0 - 0
Piráti: LC,JD - Pro
STAN: 3 - Pro

LC - řeší reklamu na MHD - Opava pošle, Ostrava zakázáno, další se očekává

Různé
LC - informoval o přípravě návštěv VR a IB na 19.5. v Ostravě, kdy předpokládá návštěvu obou lídru ve firmě Liberty a následně s podnikateli, kteří byli zasaženi koronou. Dále nastínil i další termíny v červenci v Karviné, Orlové a Bohumíně s tím, že by IB mohl přejet do Trojanovic, kde se pomáhalo s ukončením dolu.

tel. : 601573955
Uživatelský avatar
Lukas.Cernohorsky
Republikový výbor
Příspěvky: 1961
Registrován: 05 lis 2009, 21:54
Profese: Projektový manažer
Dal poděkování: 109 poděkování
Dostal poděkování: 1978 poděkování

Re: Zápisy KVV

Příspěvek od Lukas.Cernohorsky »

Zápis z jednání Krajského volebního výboru ze dne 28.5.2021, začátek 14.00 online

Návrh programu

1) Kontrola úkolů
2) Informace z centrály
3) Informace k zahájení kampaně v kraje
4) MHD Opava
5) Nabídka - podpora od M.Kolaji
6) Postoj KVV k hlavnímu reklamnímu předmětu
7) Redakční rada pro podzimní listy
8) Různé
9) společné setkání kandidátů

Přítomní
za Piráty: Jiří Demel (JD), Veronika Murzinová (VM), Lukáš Černohorský (LC),
za STAN: Jiří Jureček (JJ), Ladislav Honusek (LH), Petr Letocha (PL)

Další použité zkratky:
CVŠ - centrální volební štáb
KL - Koaliční listy

1) Kontrola úkolů

  • Návrh na odměny pro volebního a online manažera - trvá
  • Místa pro setkání s lídry - trvá
  • Brožůrka s programem - je v pořádku, kdo chce vytisknout je k dispozici
  • Kalkulace magnety na auta A3 ks/300,-Kč

2) Informace z centrály

  • pokud budou čtvrteční “porady” pokračovat ve stejném duchu, nejsou absolutně přínosem, zbytečná ztráta času, CVV by se tím měl zabývat
  • Termíny pro Vítka s Ivanem - schválená Karviná, PL připravit harmonogram
  • ostatní termíny jsou zatím nepotvrzeny (IB příští týden, asi 9.6., další jednání s Ústím [Není v původním zápise - 9.6bude mimořádná schůze, tudíž přípravy ve F-M zrušeny]

3) Informace k zahájení krajské části kampaně

  • snídani s novináři, zatím není dořešen podnik, původně navržený je v současné době mimo provoz, bude se dále řešit
    akce u OC - proběhne bez skákacího hradu, Město Ostrava požaduje v dané lokalitě finanční plnění za den nájmu, což je 2.500,- Kč, proto bude akce řešena jako shromáždění občanů na ohlášku
    • LH upozornil, že dle sdělení Z.Klusové je potřeba nalézt téma, které bude pro novináře atraktivní, jinak hrozí, že se nedostaví.

4) MHD Opava

Na základě aktualizované nabídky bylo po projednání navrženo využít pro umístění reklamy jen pravé části vozidel a to v rozsahu:
Trolejbus: Škoda 26 Tr, Formát C: pravá strana mezi 1. a 2. dveřmi
Rozměr: 1,85 x 0,43Poč, et vozidel: 5
Cena včetně instalace a odstranění: 8.068,50,- bez DPH

Autobus: Citelis 12, Formát B: pravá strana mezi 1. a 2. dveřmi
Rozměr: 1,40 x 0,46, Počet vozidel: 9
Cena včetně instalace a odstranění: 12614,40,- bez DPH

Celková částka za pronájem reklamních ploch je 20.682,90,- bez DPH tj. 25.027 Kč včetně DPH.

K dané částce bude připočtena cena za tiskové práce. Cenu za tiskové práce ověří LH a bude připočtena k celkové částce za reklamu BUS v Opavě.

Hlasování: 6 - 0 - 0
Piráti: JD, LC, RR - PRO
STAN: 3x PRO

5) Nabídka europoslance
LH informoval, že obdržel prostřednictvím krajské kanceláře Pirátu nabídku od Europoslance Marcela Kolaji na podporu kampaně v kraji.
Přítomni se shodli, že jeho iniciativu vítají a bude pro kampaň přínosem

Postoj KVV k hlavnímu předmětu kampaně není dořešen, ze čtvrtka úkol sdělit stanoviska jednotlivých krajů (nanuk - jaký, zelenina - jaká, jiný)
Pořadí k jednotlivým nabídkám

Návrh pořadí:1. Nanuk smetanový nebo ovocný je jedno, 2. Sušenka, 3. Zelenina

Hlasování:
Piráti: JD, VM, LC - PRO
STAN: 3x PRO

6) Redakční rada k podzimním listům
úkol z vedení - stanovit šéfredaktora a jeho zástupce, vol. manažer má být součásti krajské redakční rady
LH navrhl, aby jako vedoucí (šéfredaktor) byl zástupce Pirátů a to buď Jana Ožanová nebo Zuzana Klusová a zástupcem Michael Rataj za STAN.
Přítomni vyslovili souhlas se zástupce a Piráti se o vedoucím domluví a JD bude LH informovat, talk aby bylo možné nejpozději v úterý nahlásit jména na CKK.
Hlasování:
Piráti: JD, VM, LC - PRO
STAN: 3x PRO

7) Různé
LH na základě podnětu z celostátní porady navrhl uskutečnit společné setkání kandidátů. Přítomni s návrhem souhlasili a jako nejvhodnější termín byl stanoven 29.červen, místo bude upřesněno, RR se domluví u Sádrového ježka.
Usnesení:

KVV schvaluje částku ve výši do 10.000,-Kč z rozpočtu
Hlasování:
Piráti: JD, VM, LC - PRO
STAN: 3x PRO

JD požádal o schválení záměrů dle rozpočtu na on-line reklamu

Usnesení
KVV schvaluje záměry na online propagaci z rozpočtové položky pro internetovou reklamu:
150.000,- Kč - propagace na FB a IG pro piráty
72.750,- Kč - propagace FB a IG pro STAN
Hlasování: 6 - 0 - 0
Piráti: JD, LC, RR - PRO
STAN: 3x PRO

Příští schůze KVV se uskuteční úterý 8.června od 13.00 v Opici
JJ poděkoval za přípravu organizace návštěvy VR a IB v Ostravě a upozornil v této souvislosti na potíže s moc “našlapaným” program

tel. : 601573955
Uživatelský avatar
Lukas.Cernohorsky
Republikový výbor
Příspěvky: 1961
Registrován: 05 lis 2009, 21:54
Profese: Projektový manažer
Dal poděkování: 109 poděkování
Dostal poděkování: 1978 poděkování

Re: Zápisy KVV

Příspěvek od Lukas.Cernohorsky »

Zápis z jednání Krajského volebního výboru ze dne 08.06.2021, začátek 13.00 - OPiCe

Návrh programu

1) Kontrola úkolů
2) Informace z centrály
3) Koaliční listy
4) Krajský start kampaně
5) Setkání kandidátů
6) Kalendář kampaně
7) Různé

Přítomní
za Piráty: Jiří Demel (JD), Lukáš Černohorský (LC), Rostislav Řeha (RH), Ondřej Polanský (OP)
za STAN: Jiří Jureček (JJ), Ladislav Honusek (LH), Petr Letocha (PL)

Další použité zkratky:
CVŠ - centrální volební štáb
KL - Koaliční listy

1) Kontrola úkolů

  • Návrh na odměny pro volebního a online manažera - trvá

2) Informace z centrály

  • Po velké diskusi zvítězil nanuk v poměru 14:0 Jahodový
  • Řeší se rozsah krajských eventů
  • Kde v MSK realizovat 25.9. - do příští KVV rozmyslet místo a akci (T.Klus)
  • doplatek na trička - 5.264,- Kč - je potřeba usnesení?
  • dámská trička - platí centrála (40 ks)

3) Koaliční listy

  • oproti původnímu předpokladu se vydalo více výtisků, původní plán počítal s -roznosem 68 tis. ks, nyní je v garáži k dispozici jen 50 tis.ks - kam nechat roznést

Usnesení Roznos Moravská a Poruba

KVV schaluje 35 tis. Kč na roznos jarních listů

Piráti: JD, RR, LC - PRO

STAN: 3x Pro

  • vznikl problém s roznosem KL - roznos původně z centrály 131 tis.ks nyní jen 55.550 což je pro krajský rozpočet navýšení o cca 45 tis.Kč, naopak snížením DPH na 10% je úspora cca 6 tis.Kč a za jarní roznos cca 9 tis.Kč - pokud tedy zachováme původní plán roznosu je potřeba navýšit rozpočet na KL cca o 35 tis.Kč

Usnesení - KVV schvaluje původní výši výtisků podzimních listů
Piráti: JD, RR, LC - PRO
STAN: 3x Pro

4) Krajský start kampaně (22.6 - Ostrava)

  • ranní káva - pozvánka novináři, témata Pozvánka od LC
  • Témata: Prvních 8, vlastní Tiskovka, Kamera, pultík, rollup
  • odpolední mítink u OC Forum - ohlášení (nůžkový stan, aparatura, jarní noviny, placky, žetony) ostatní merdž asi 21.6.)
  • pozvánky novinářům LC (představení kandidátů, vize pro kraj

5) Setkání kandidátů

  • program - představení 29.6. cca 20 lidí Sádrový ježek 16.00 - 120:00
  • pozvánky
  • každý za sebe

6) Kalendář kampaně

  • na sdíleném disku
  • od poloviny srpna první část kampaně - nanuky do malých obcí
  • od 3.září - mitinky (út-čt menší města, pá a so větší lokality)

7) Různé

  • MHD Opava dořešeno
  • střed zájmů, schůze sněmovny - Ivna tedy 9.6 nemohl dorazit.
  • PL - otázky
  • Současné noviny - možnost roznosu - koordinace dobrovolníků.
  • Tabulka Škoda Vagonka - ověřit co to je za tabulku s firmami kolem Vagonky
  • 37 pirátů se přihlásilo jako dobrovolníci do kapaně
  • úplně nových lidí - cca 50
  • Raznice je na placky prům. 37 se špendlíkem (specifikace pro objednání materiálu)
tel. : 601573955
Uživatelský avatar
Lukas.Cernohorsky
Republikový výbor
Příspěvky: 1961
Registrován: 05 lis 2009, 21:54
Profese: Projektový manažer
Dal poděkování: 109 poděkování
Dostal poděkování: 1978 poděkování

Re: Zápisy KVV

Příspěvek od Lukas.Cernohorsky »

Zápis z jednání Krajského volebního výboru ze dne 15.06.2021, začátek 13.00 - OPiCe

Návrh programu

1) Příprava zahájení krajské kampaně
2) Různé

Přítomní
za Piráty: Jiří Demel (JD), Lukáš Černohorský (LC), Rostislav Řeha (RH), Ondřej Polanský (OP)
za STAN: Jiří Jureček (JJ), Ladislav Honusek (LH), Petr Letocha (PL)
za Mediální radu: Jana Ožanová (JO)

Další použité zkratky:
CVŠ - centrální volební štáb
KL - Koaliční listy

1) Příprava zahájení krajské kampaně 22.6.2021
Sádrový ježek - sraz 8:30 , novináři 10:00 hod.
JO domluví na pondělí prohlídku na místě
kamera - PIR
stoleček s mikrofonem
Prověřit možnost streamu MS,
aparatura LH
kandidáti si připraví každý svou řeč

Odpoledne u OC stánek - apartatura - stolky
Dobrovolníci
roznos novin a placky
placky připraví v opici

2) Různé

Mediální rada
Volební videa, JO připraví výběrové řízení, ostatní dodají
Místo pro krajský event - návrh Poruha Prověří Pavlíčková

tel. : 601573955
Uživatelský avatar
Jiri.Demel
Předseda/předsedkyně místního sdružení
Příspěvky: 1533
Registrován: 23 dub 2009, 16:01
Profese: IT manager
Bydliště: Příbor
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 860 poděkování

Re: Zápisy KVV

Příspěvek od Jiri.Demel »

Zápis z jednání Krajského volebního výboru
ze dne 21.07.2021, začátek 15.00 - on-line
Návrh programu

  1. Kontrola úkolů 
  2. Informace z centrály
  3. Koaliční listy
  4. Plachty
  5. Smlouva auto
  6. Kalendář kampaně
  7. Hlavní event
  8. Různé

Přítomní 
za Piráty: Jiří Demel (JD), Lukáš Černohorský (LC), 
za STAN: Ladislav Honusek (LH), Petr Letocha (PL)

  1. Kontrola úkolů
    zpracování kandidátní listiny - splněno
    zajištění prohlášení kandídátů - splněno

  2. Informace z centrály
    Zahájení kampaně 11.8. spolu s nanuk tour
    není řidič “na plný úvazek”
    z reklamních předmětů dřevěné tužky a reflexní pásky
    buttony - dodán materiál do OPiCe - výrobu zajistí Hanka s dobrovolníky
    školení dobrovolníků - zajišťují Piráti
    microtargeting
    přefocení na BB a BUSy

  3. Koaliční listy
    šablona namísto 7.7. tak až v pátek 16.7.
    navýšení částky za tisk o cca 45 tis.Kč


Usnesení:
KVV schvaluje:
• ponechat počet výtisků podzimních listů a s nimi spojenou distribuci na původních počtech
• schvaluje navýšení rozpočtu na tisk listů na částku 145.000,-Kč

Hlasování:  4 - 0 - 0
Piráti: JD, LC - PRO
STAN: 2 x PRO

  1. Plachty
    V průběhu předchozích dnů byla dodána k odsouhlasení tisková data plachet. Ze stávajících desítimutací byly odsouhlaseny 3, u ostatních bylo požádáno o opravy. Současně je potřeba rozhodnout o zadání počtu kusů jednotlivých mutací k tisku (celkem 305 ks).
    Návrh:
    L. Černohorský a P. Letocha 60 ks 
    P. Letocha a J. Lipner 25 ks
    P. Letocha a V. Murzynová 25 ks
    P. Letocha a H. Brňáková 25 ks
    O. Polanský a A. Hofmanová 50 ks
    L. Černohorský a A. Hoffmannová 30 ks
    D. Galuszka a J. Lipner 30 ks
    L. Černohorský a H. Brňáková 20 ks
    L. Černohorský a V. Murzynová 20 ks
    P.Letocha a A.Hoffmannová 15 ks
    celkem 305 ks 

KVV schvaluje:
množství jednotlivých plachet k výrobě dle výše uvedeného

Hlasování:  4 - 0 - 0
Piráti: JD, LC - PRO
STAN: 2 x PRO

  1. Smlouva auto

Usnesení:
KVV schvaluje:
smlouvu na pronájem dopravního prostředku dle přílohy č. 1
schvaluje částku za pronájem auta pro kampaň ve výši  27.104,-Kč včetně DPH
schvaluje částku ve výši 20.000,- Kč včetně DPH za pohonné hmoty

Hlasování:  4 - 0 - 0
Piráti: JD,  LC - PRO
STAN: 2 x PRO

  1. Kalendář kampaně
    V průběhu minulého týdne došlo ze strany centrály k rozdělení jednotlivých dnů kdy bude vozidlo s nanuky jezdit pro jednotlivé kraje.
    Vzhledem k tomu, že budeme mít mrazák i v autě, máme nanuky k dispozici i mimo tyto termíny na všechny akce.
  1. Hlavní event - 25.9.
    místo
    program 

  2. Různé


◦ Okresní podporovatelé - dopis

Uživatelský avatar
Jiri.Demel
Předseda/předsedkyně místního sdružení
Příspěvky: 1533
Registrován: 23 dub 2009, 16:01
Profese: IT manager
Bydliště: Příbor
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 860 poděkování

Re: Zápisy KVV

Příspěvek od Jiri.Demel »

Zápis z jednání Krajského volebního výboru a Volebního štábu (KVV)
koalice Piráti a Starostové Moravskoslezského kraje
ze dne 06.08.2021, začátek 14.00 - on-line
Návrh programu

Kontrola úkolů
Informace z centrály
Informace ke startu kampaně (nanuk tour)
Projednání a schválení VŘ na videospot
Projednání rozmístění jednotlivých mutací na BB
Schválení jednotlivých položek rozpočtu
Různé

Přítomní
za Piráty: Jiří Demel (JD), Lukáš Černohorský (LC), Veronika Murzinová (VM), Rostislav Řeha (RR)
za STAN: Ladislav Honusek (LH), Petr Letocha (PL), Jiří Jureček (JJ)

Další použité zkratky:
CVŠ - centrální volební štáb
KL - Koaliční listy

Kontrola úkolů
podání kandidátní listiny - splněno
příprava na nanuk tour - splněno
Podporovatelé dopis - k dnešnímu dni dojednáno:
FM - senátorka Helena Pešatová (oslovena bude ještě starostka Třince Věra Palkovská)
OV - kardiolog Roman Štípal
OP - VŠ pedagog Antonín Šimčík
BR - oslovena starostka Karlovy Studánky

Informace z centrály
Čtvrteční celostátní porada se uskutečnila bez účasti hlavních manažerů kampaně. Hlavními body byl start nanuk tour a příprava krajských eventů. K nanuk tour viz samostatný bod.
K přípravě krajskému eventu je potřeba svolat samostatné jednání KVV. Zatím bylo pouze rozhodnuto, že tento se uskuteční v Porubě v prostoru u kruhového objezdu. Po konzultaci s úřadem MO Poruba budou v příštím týdnu zahájeny kroky k zajištění záboru veřejného prostranství, využití komunikací a okolní zeleně. Předběžně bylo dohodnuto zastřešení podia.

Informace ke startu kampaně
Od středy bude v provozu Family auto (FA) s nanuky s tím, že bude jezdit pro všechny moravské kraje. Výhodou je, že bude parkováno v našem kraji, řidičů se podařilo zajistit dostatek. Pro náš kraj byly stanoveny následující dny:
12.8.; 17.8.; 21.8.; 28.8.; 31.8.; 6.9.; 10.9.; 14.9. a 19.9.
V srpnu předpokládám pro FA více průjezdů (více míst na distribuci) vyjma 17.8. kdy jsou v kraji lídři. V září pak FA objede všechny okresy mimo Ostravu a odpoledne bude FA na mítinku v okresním městě (vyjma Bruntálu, tam plánuji Krnov).
Výhodou bude, že i v září, pokud bude dostatek nanuků, jsme schopni našim vozidle dovézt nanuky i na ostatní mítinky mimo tyto termíny.
Pro zdárný průběh je potřeba stanovit na jednotlivé dny a případně i na jednotlivé oblasti zodpovědnou osobu či osoby z řad kandidátů, která bude FA doprovázet (řidiči nejsou z našich řad a budou tudíž plnit jen funkci řidiče a spolupracovníka). tento kandidát bude rozdávat nanuky s reklamním materiály (noviny, letáky, merch) a diskutovat s občany. Na místech s delším pobytem FA pak budou navíc dohodnuti dobrovolníci a předpokládá se účast dalších kandidátů na realizaci mítinku.
FA bude jezdit do cca 20.září nebo do “vyprodání” zásob s tím, že pro jednotlivé vozy byly stanoveny počty nanuků a to cca 30.000 ks na vůz. V našem případě to je 30 tis. ks nanuků na čtyři kraje.
Nad to nám byl po dohodě přidělen mrazák instalovaný do našeho volebního vozidla a dalších cca 6.000 ks nanuků. Tyto nanuky budou distribuovány mimo jízdy FA, na konkrétním harmonogramu se pracuje. Zde bych rovněž uvítal účast vždy některého z kandidátů, který by se mnou jízdy po kraji absolvoval.

Projednání VŘ na zhotovitele videoklipu a schválení finančního plnění
Na základě schváleného rozpočtu provedl mediální tým výběrové řízení na dodavatele volebního videa (dále jen videoklipu). V rámci výběrového řízení jsme obdrželi celkem pět nabídek. Mediální tým posoudil jednotlivé nabídky (viz příloha) a doporučuje KVV zadat videoklip společnosti STROP Media.
Cena za zpracování videoklipu se u nabídek pohybuje v rozmezí 80.000 - 120.000,-Kč (včetně DPH)
Studio CREATED & Vladimír Skórka - 118.701,- Kč včetně DPH
Ondřej Glatz - 98.010,- Kč včetně DPH
Embe video - 89.000,- Kč (není plátcem DPH)
Mions Films - 80.000 - 110.000,- Kč (není plátcem DPH)
STROP Média - 80.000 - 100.000,- Kč (není plátcem DPH)

Usnesení
KVV po projednání schvaluje na základě doporučení mediálního týmu jako dodavatele volebního videa společnost STROP Média a jako druhý v pořadí MionsFilm a to za cenu nejvýše přípustnou 100.000,- Kč včetně DPH.

Hlasování: 6 - 0 - 0
Piráti: LC, RR, JJ - PRO
STAN: 3 x PRO

Projednání rozmístění jednotlivých kandidátů na plochách BB v rámci kraje
Po diskuzi s lídrem bylo v pondělí rozhodnuto o dofocení v rámci úprav outdoorové reklamy následujících kombinací kandidátů:
L.Černohorský a P. Letocha
L. Černohorský a A.Hoffmannová
P.Letocha a V.Murzynová
P.Letocha a H. Brňáková
D.Galuška a P.Letocha
D.Galuška a V. Murzynová

Na základě těchto kombinací budou připravena tisková data pro BB a BUS reklamu v Opavě. Data musí být zpracována a zaslána v termínu 15.8. jednotlivým společnostem. Je proto potřeba rozhodnout o umístění na jednotlivých plochách v rámci kraje za podmínek stanovených centrálou a to 50 % nechat pro celostátní lídry, 25 by mělo být obsazeno krajskými lídry a ostatní dle rozhodnutí KVV.
V současně době v kraji disponujeme 36 plochami na září a z nichž je 18 prodloužených i na říjen.
Seznam s návrhem obsazení ploch bb_mapa.xlsx je zde a mapa rozmístění pro lepší orientaci jejich je zde.

Usnesení
KVV po projednání schvaluje:
výše uvedené kombinace kandidátů pro využití na plochách BB a BUS reklamy
rozmístění kandidátů na plochách BB dle přílohy č. XX

Hlasování: 6 - 0 - 0
Piráti: LC, JD, RR- PRO
STAN: 3 x PRO

Schválení jednotlivých položek rozpočtu

6.1 Plakátování- na základě projednání byla ve spolupráci s centrálou dojednána částka na výlep plakátů firmou Rengl ve výši 130.776,- Kč včetně DPH a to včetně tisku plakátů na který nám bude přispěno ze strany centrály 11.353,-Kč. Pro rozpočet kraje se tedy jedná o částku 119.423,- Kč. Konkrétní částky jsou uvedeny v cenové nabídce viz příloha Rengl_rozpad_nabidky.pdf.
V rozpočtu je na výlep plakátů počítáno celkem s částkou 150.000,-Kč. Zbývající část bude použita pro drobné plakátování v rámci menších měst a obcí, kde na plakátování nemá exkluzivní smlouvu firma Rengl.

Usnesení
KVV po projednání schvaluje:
a) částku ve výši 119.423,- Kč na výlep a tisk plakátů firmou Rengl dle přílohy
b) částku ve výši max. 30.000,-Kč včetně DPH na plakátování ostatních měst a obcí kde nemá fa Rengl exkluzivní smlouvu; dispozici s touto částkou je pověřen volební manažer LH

Hlasování: 6 - 0 - 0
Piráti: LC, RR, JD - PRO
STAN: 3 x PRO

6.2 Tisk plakátů
Na základě schváleného rozpočtu je pro tisk plakátů rezervovaná částka 30.000,-Kč včetně DPH. Tisk plakátů jejichž výlep provádí fa Rengl je hrazeno z centrálního rozpočtu, Tato částka je určena na tisk plakátů pro regionální využití. Po zkušenostech z předchozích let navrhuji realizovat tisk pro menší obce ve formátu A2 a A3. Pro tyto účely jsou k dispozici krajům otevřená tisková data.
Co do počtu navrhuji vytisknout 500 ks plakátů velikosti A2 a 300 ks plakátů velikosti A3 pro jednotlivé kandidáty první osmičky dle jednotlivých požadavků. případný dotisk není problém realizovat v průběhu září.
Výlep v regionech bude realizován prostřednictvím kandidátů, dobrovolníků a při cestách na jednotlivé akce v rámci kraje.
Evidenci kde bude kdo výlep realizovat bude v kompetenci Hany Pavlíčkové jako koordinátorky dobrovolníků.
Grafické zpracování jednotlivých mutací bude realizováno prostřednictvím Jaroslav Němec.

Usnesení
KVV po projednání schvaluje:
a) částku ve výši 30.000,- Kč na tisk plakátů pro regionální úroveň;
b) částku ve výši 30.000,- Kč na grafické služby v souvislosti s přípravou regionálních plakátů a spotu pro LED obrazovky
pověřuje volebního manažera s k dispozici výše uvedených částek a k zajištěním tisku a distribuce plakátů

Hlasování: 6 - 0 - 0
Piráti: RR, JD, LC - PRO
STAN: 3 x PRO

6.3 Pronájem ploch pro reklamní plachty
V souvislosti s dodáním reklamních plachet (bannerů) bude v některých případech jejich umístění podmíněno finančním plněním. Ve schváleném rozpočtu je na pronájem reklamních ploch pro bannery alokována částka ve výši 155.000,- Kč s tím, že částka ve výši cca 138 tis.Kč je pro bannery rozmístěné v rámci Ostravy a Bohumína. Zbývající část rozpočtované položky ve výši 17.000,- Kč je určena pro pronájem ostatních ploch.

Usnesení
KVV po projednání schvaluje:
a) schvaluje 138
částku v souhrnné výši maximálně 17.000,- Kč na pronájem ostatních ploch na vyvěšení reklamních plachet
b) pověřuje volebního manažera s k dispozici výše uvedené částce

Hlasování: 6 - 0 - 0
Piráti: LC, JD, RR- PRO
STAN: 3 x PRO

6.3 Režijní náklady
Na základě schváleného rozpočtu je pro tisk plakátů rezervovaná částka 50.000,-Kč včetně DPH. Od příštího týdne budou distribuovány plachty a zahájen Nanuk tour a příprava zářijové části kampaně. V této souvislosti bude potřeba realizovat některé platby poplatků, nákup režijního materiálu, benzínu do agregátu apod. Za položku režijní náklady bude odpovídat manažer kampaně, který bude režijní náklady fakturovat 1x měsíčně, případně předkládat k proplacení faktury třetích stran max.do výše 40.000,-Kč. Částka 10.000,- bude prozatím v položce režijní náklady ponechána jako rezerva a o jejím použití bude rozhodnuto na základě dalších požadavků.
Usnesení
KVV po projednání schvaluje:
a) částku v souhrnné výši maximálně 40.000,- Kč na režijní náklady spojené s přípravou a následně s vlastní kampaní.
b) pověřuje volebního manažera s k dispozici výše uvedené částce

Hlasování: 6 - 0 - 0
Piráti: RR, LC, JD - PRO
STAN: 3 x PRO

Různé
pořád nemám fakturu (doklad) za občerstvení u sádrového ježka ani za tiskovku ani za setkání kandidátů - RR prověří
Pavel Štěpánek chce znát obsazení hudebních skupin ana krajský event - LC se s ním spojí a dořeší
Příští KVV ke krajskému eventu - čtvrtek odpoledne - LC rozešle pozvánku
PL se dotazoval zda platí schůzka 10. v 9.00 Rafaj - LC ano
PL informoval, že volal do Škoda Vagonky - mají dovolenou bude řešit příští týden
PL informoval, že se dohodl se Zuzkou Klusovou a Jana Ožanovou, které zajistí kandidáty na natáčení dny
schůzka ke krajskému eventu se uskuteční příští čtvrtek odpoledne, LC pošle pozvánku s konkrétním časem.

Uživatelský avatar
Jiri.Demel
Předseda/předsedkyně místního sdružení
Příspěvky: 1533
Registrován: 23 dub 2009, 16:01
Profese: IT manager
Bydliště: Příbor
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 860 poděkování

Re: Zápisy KVV

Příspěvek od Jiri.Demel »

Zápis z jednání Krajského volebního výboru a Volebního štábu (KVV)
koalice Piráti a Starostové Moravskoslezského kraje
ze dne 13.08.2021, začátek 16.30 - poslanecká kancelář- kombinovaný
Návrh programu

Kontrola úkolů
Informace z centrály a z probíhající kontaktní kampaně
Příprava krajského eventu
Různé

Přítomní
za Piráty: Jiří Demel (JD), Lukáš Černohorský (LC), Veronika Murzinová (VM), Rostislav Řeha (RR)
za STAN: Ladislav Honusek (LH)

Další použité zkratky:
CVŠ - centrální volební štáb
KL - Koaliční listy

Kontrola úkolů
nebyly

Informace z centrály a z probíhající KK
LH a LČ informovali i proběhlé celorepublikové poradě - kde byla prezentována akce pro seniory a zodpovídány dotazy přítomných týkající se dalšího průběhu kampaně a s tím spojených dodávek raklamních předmětů a pod.

Příprava krajského eventu
LH přžedložil podklady pro přípravu krajského eventu, jak jsou zpracovány v rámci celorepublikové přípravy a informoval o postupu v řešení záboru nezáboru v MO Poruba- dořešit pojede přímo s tajemnicí v pondělí.
Dále je potřeba zajistit:
Stánky - 5 ks s tím, že jeden by měl být včetně bočnic.

  1. Programový stánek (zajištuje kraj)
    · nůžkový stan 3x3m (alternativně 2x2m)
    · stolky na umístění novin a dalších informačních materiálů + těžítko aby nelítaly
    · volební noviny, antyhoax letáky, programové materiály a pod.
    · zajistit střídání přítomných kandidátek/ů (vždy minimálně 1 kandidát + dobrovolnice/ík)
    · židličky pro možnost odpočinku přítomných dobrovolníků
  2. Stánek s propagačními předměty (zajištuje kraj)
    · nůžkový stan 3x3m (alternativně 2x2m)
    · stolky na umístění propagačních materiálů (myslet na estetiku - ošatku na semínka atd)
    · propagační předměty (pexeso, žetony, placky, semínka, reflexní pásky, tužky atd.)
    · stolek na 3D tiskárnu a přívod elektřiny 220V (samotnou tiskárnu zajistí centrála)
    · zajistit přítomnost dobrovolníka/ce
    · stánek s propagačními předměty lze alternativně spojit se stánkem programovým, ovšem lépe bude působit, když to bude oddělené
  3. Dětský koutek (zajištuje kraj)
    · nůžkový stan 3x3m (alternativně 2x2m)
    · stolky a židličky v dostatečném počtu
    · zajistit zábavu pro malé děti (mít nastříhané volební pexeso, dětské tetovačky, malování na obličej, omalovánky a pastelky, křídy, zažehlovací korálky, apod. Buďte kreativní.
    · zajistit přítomnost minimálně dvou dobrovolnic/íků (dobré aby se střídalo více lidí)
    · elektrickou přípojku bude-li potřeba (např. na žehličku na korálky)
  4. Virtuální realita (zajišťuje kraj společně s centrálou)
    · nůžkový stan 3x3m včetně bočnic
    · přívod elektřiny 220V s minimálně 3 zásuvkami
    · samotnou VR s hrami přiveze centrála
    · zajistit přítomnost dobrovolníka (ideálně se základní znalostí této technologie - bude proškolen)
  5. Fotokoutek (zajišťuje kraj společně s centrálou)
    · nůžkový stan 3x3m (alternativně 2x2m nebo jen roll-up nebo nějaký hezký kout či výhled)
    · krabici s různými rekvizitami na focení v konceptu kampaně (něco přiveze centrála, něco si můžete připravit sami i třeba s odkazem na specifikaci daného místa)
    · stánek bude samoobslužný a lidé se budou fotit sami na své telefony
    Chill zóna (zajišťuje centrála společně s krajem)
    · kraj zajistí vhodné místo (ideálně ve stínu, v trávě apod.) pro umístění:
    · pivní sety (max 3)
    · lehátka a fatboye, nízké stolky
    Občerstvení (zajišťuje kraj)
    · na akci musí být minimálně pitná voda, a to buď formou barelu s vodou a kelímky nebo formou balené vody na některém ze stánků
    · doporučujeme zřídit alespoň stánek s drobným občerstvením, tedy nůžkový stan se stolky, na kterém bude něco na zub + nezbytná voda
    · ideálním řešením je zajištění občerstvení formou externího provozovatele, který si na místě eventu umístí svůj stánek/karavan, ze kterého bude poskytovat širší občerstvení za standardní úplatu (vítané jsou vege varianty)
    Pódium s ozvučením (zajišťuje centrála společně s krajem)
    · podium má rozměr 6x6m a dá se rozložit i do velikosti pouze 4x6m - přiveze centrála
    · hmotnost 2400 kg
    · audiotechnika a osvětlení - přiveze centrála
    · zajistit připojení na elektřinu: Odběr by měl stačit na zásuvku 220 V ale aspoň 16A a to na dva přívody (další pro skákací hrad a další pro ostatní odběry). Lepší je 380V, 16A - ve vybavení máme rozdělovač na 220V
    Skákací hrad (zajišťuje centrála)
    · skákací hrad má půdorys rozměru 4x4m
    · zajistit připojení na elektřinu: 220V, 16A
    Zajištění, ochranka (zajišťuje centrála s krajem)
    · na každé akci budou 3 lidé z ochranky (jeden pro Ivana, jeden pro Vítka a jeden na zajištění prostoru)
    · kraj akci nahlásí na městské policii a PČR
    · kraj zajistí zábor a ohlášení shromáždění
    · kraj zajistí bezinfekčnost (na místě dezinfekce, respirátory nebo roušky a informační cedule a bude-li třeba i namátková kontrola bezinfekčnosti - tedy testů nebo očkování)

Kvízová hra (zajišťuje centrála)
· pro její zajištění není třeba součinnosti kraje
Mobilní WC (zajišťuje centála)
· je potřeba pamatovat v záboru na jejich umístění někde trochu stranou centrálního dění
Propagace (zajišťuje kraj ve spolupráci s centrálou)
· centrála dodá šablony pro tvorbu plakátů a letáků a zajistí tisk cca 1000ks letáků a plakáty podle individuální dohody
· kraje zajistí výlep plakátů a distribuci letáků
· kraje zajistí fb událost a její propagaci
Branding místa (zajišťuje kraj ve spolupráci s centrálou)
· branding pódia bude zajištěn
· branding samotného místa (stánků a okolí) zajišťuje kraj pomocí svých bočnic ke stánkům, vlajek, muších křídel apod.
Beseda (zajišťuje kraj ve spolupráci s centrálou)
· požadavky na její zajištění ještě budou upřesněny, už nyní však pár detailů:
· pro besedu bude potřeba vybrat vhodné a vizuálně zajímavé místo (ne na pódiu)
· beseda se bude streamovat, tedy zajistit internetové připojení s dostatečnou kapacitou a potřebnou technologii (nejspíš zajistí centrála - není rozhodnuto)
· vytipovat vhodná témata a zajistit zajímavé hosty
ÚKOLY:
zajistit pivní sety - LH prověří možnost zapůjčení od hasičů
kontrola vybavení nůžkových stanů v OPiCi (bočnice) - JD
hudební skupiny - zajistí LC
zvukař - zajistí LC a zkonzultuje z centrálou ohledně zapojení techniky
téma besedy a host - zajistí LC
napojení na elektřinu - zajistí LH
propagační předměty - zajistí LH
občerstvení - LC prověří možnosti
vybavení chill zóny - zajistí Piráti z vybavením z Opice
dětský koutek - zajišťují Piráti VM ověří možnost malování

Návrh programu:
úvod
vystoupení divadla pro děti - Pirátská pohádka (Poláčkovi)
beseda
hudební vystoupení

Různé
RR tlumočil požadavek na dotisk 20 ks černých triček
JD požádal o zahrnutí nájmu za prostory v rámci diskuse europoslance ve výši dvou tisíc Kč do volebních nákladů
Usnesení
KVV po projednání schvaluje:
dotisk 20 ks černých triček v maximální ceně 2.000,- Kč, zajistí Hana Pavlíčková, koordinátorka dobrovolníků;
částku ve výši 2.000,- Kč za pronájem sálu na besedu s europoslancem Mercelem Kolajou, zajistí Hana Pavlíčková.

Hlasování: 4 - 0 - 0
Piráti: LC, RR, JJ - PRO
STAN: 1 x PRO

Uživatelský avatar
Jiri.Demel
Předseda/předsedkyně místního sdružení
Příspěvky: 1533
Registrován: 23 dub 2009, 16:01
Profese: IT manager
Bydliště: Příbor
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 860 poděkování

Re: Zápisy KVV

Příspěvek od Jiri.Demel »

Zápis z jednání Krajského volebního výboru a Volebního štábu (KVV)
koalice Piráti a Starostové Moravskoslezského kraje
ze dne 09.09.2021, začátek 10.00 - poslanecká kancelář- kombinovaný
Návrh programu

Kontrola úkolů
Informace z centrály a z probíhající kontaktní kampaně
Videoklip Galuszka
Příprava krajského eventu
Rozpočet
Různé

Přítomní
za Piráty: Jiří Demel (JD), Lukáš Černohorský (LC), Veronika Murzinová (VM), Rostislav Řeha (RR)
za STAN: Jiří Jureček (JJ), Petr Letocha (PL), Ladislav Honusek (LH)

Další použité zkratky:
CVŠ - centrální volební štáb
KL - Koaliční listy

Kontrola úkolů
viz níže jednotlivé body programu

Informace z centrály a z probíhající KK
z centrály byly zaslány podklady pro proplacení dotisku a roznosu podzimních koaličních novin v částkách 144.490,23 Kč za dotisk a 242.319,79 za roznos;obě částky jsou v souladu se schváleným rozpočtem

Usnesení
KVV po projednání schvaluje v souladu se schváleným rozpočtem:
částku ve výši 144.490,23 Kč na dotisk podzimního vydání koaličních listů;
částku ve výši 242.319,79 Kč na roznos podzimního vydání koaličních listů.

Hlasování: 6 - 0 - 0
Piráti: - LC, JD,RR - PRO
STAN: 6 x PRO;

Videoklip D.Galuszka
D.Galuszka si vyjednal natočení samostatného videa za 60 tis. Kč

Hlasování: 0 - 1 - 2
Piráti: LČ- zdržel seti, DG - Pro, JD - PRO
STAN: 3xPROJJ -

Scénář: xxxx

Příprava krajského eventu.
pro zajištění průběhu ukládá LH zajistit ve spolupráci H.Pavlíčkovou dobrovolníky (8-10 spolehlivých) a KVV souhlasí s paušální odměnou 500,-Kč za pomoc při organizaci a dále ve spolupráci s J.Dedkem technickou část akce

Usnesení
KVV po projednání schvaluje:
částku ve výši 85.000,- Kč na realizaci krajského eventu dne 25.9.2021 dle návrhu (viz odkaz výše);
schvaluje program krajského eventu (viz výše)

Hlasování: 5 - 0 - 0
Piráti: - LC, JD,VM - PRO
STAN: 2 x PRO;

Rozpočet
LH předložil průběžné plnění schváleného rozpočtu s vyčíslením předpokládaných úspor (sloupec O)
v kapitole Outdoor je předpokládána úspora ve výši cca 168 tis.Kč, kdy se veškeré náklady na billboardy i reklamu na BUS v Opavě uhradí z centrálního rozpočtu a s tiskem dalších bannerů se již nepočítá
v kapitole tiskoviny je úspora ve výši cca 7 tis.Kč, letáčky byly hrazeny z centrály
v kapitole kontaktní kampaň je prozatím úspora cca 12 tis.Kč a případně i za odměny pomocníků, které zatím nebyly čerpány
v kapitole podpora je prozatím počítáno s rezervou 9 tis.Kč za fotoslužby
Celková volná finanční částka k dnešnímu dni je tak po započtení rezervy ve výši cca 229 tis.Kč.
Po odečtení nákladů na krajský event zvážit použití části zůstatku na další kampaň např. inzerátů v regionálním tisku.

Usnesení
KVV po projednání schvaluje:
částku ve výši 5.600,- Kč za pojištění odpovědnosti v rámci předvolební kampaně;
částku ve výši 33.000,- Kč na pronájem a občerstvení na závěrečnou akci;
částku ve výši 40.000,- Kč na on-line reklamu nad původní rozpočet;
částku ve výši 30.000,- Kč na inzerci v regionálním tisku např.Hutník, Karvinské noviny, Opavské inzertní noviny apod.

Hlasování: 5 - 0 - 0
Piráti: - LC, JD,VM - PRO
STAN: 2 x PRO;

Různé
PL navrhl ověřit možnost reklamy v rámci výtahů (fa OTIS) - LH prověří
LH požádal o zpracování video pro LED obrazovky - JO ověří možnost od dodavatele videa

Uživatelský avatar
Jiri.Demel
Předseda/předsedkyně místního sdružení
Příspěvky: 1533
Registrován: 23 dub 2009, 16:01
Profese: IT manager
Bydliště: Příbor
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 860 poděkování

Re: Zápisy KVV

Příspěvek od Jiri.Demel »

Zápis z jednání Krajského volebního výboru a Volebního štábu (KVV)
koalice Piráti a Starostové Moravskoslezského kraje
ze dne 20.10.2021, začátek 21.00 - on-line

Návrh programu

Projednání položek rozpočtu
Schválení konečného stavu koaličního rozpočtu
Různé

Přítomní
za Piráty: Jiří Demel (JD), Lukáš Černohorský (LC), Rostislav Řeha (RH),
za STAN: Jiří Jureček (JJ), Ladislav Honusek (LH), Petr Letocha (PL)

Projednání položek rozpočtu

LH informoval přítomné, že k dnešnímu dni byly dle jeho vědomí dodány veškeré podklady pro uzavření rozpočtu pro koalici v Moravskoslezském kraji, které byly vloženy do sloupce L původního rozpočtu, který se po odsouhlasení stane přílohou tohoto zápisu.
Po konzultaci s JD, kdy došlo k objasnění chybějících dokladů není ze strany LH a JD ve vyúčtování rozpor.
Nad rámec tohoto vyúčtování je částka ve výši 60.000,00 Kč za natočení videa DG, která jde k tíži ČPS.
Komentoval jednotlivé položky rozpočtu s tím, že je potřeba odsouhlasit následující:

Usnesení:
KVV schvaluje:
navýšení položky FB 33.115,00
snížení položky za YT z 90.000 na 45.000
položku ve výše 25.000,00 Kč na interní převod pro odpovídače
položku ve výši 6.500,00 Kč na on-line v rámci zahájení kampaně
položku ve výši max 31.510 pro interní převod v rámci outdooru s tím, že tato částka se může změnit po vyřízení reklamace vůči výlepové službě Rengl, kterou řeší centrála
položku ve výši 1.050,00 kč za brožuru “Co jsme zač”
úhradu škody na kampaňovým vozidle ve výši 3.848,00 Kč z položky Režijní náklady
ruší položku odměny dobrovolníků
nově doplňuje položku odměna volebního manažera ve výši 60.000,00 Kč
odměnu pro volebního manažera ve výši 60.000,00 Kč

Hlasování:
Piráti: JD ANO, RR ANO, LC ANO
STAN: 3 x ANO

Schválení konečného stavu koaličního rozpočtu

Usnesení:
KVV schvaluje konečný stav koaličního rozpočtu pro volby do PSP ČR za Moravskoslezský kraj takto:
konečnou částku za kapitolu Outdoor ve výši max. 363.205,00 Kč;
konečnou částku za kapitolu On-line ve výši max. 551.781,00 Kč;
konečnou částku za kapitolu Tiskoviny ve výši max. 428.439,00 Kč;
konečnou částku za kapitolu Kontaktní kampaň ve výši max. 161.240,00 Kč;
konečnou částku za kapitolu Podpora ve výši max. 120.796,00 Kč.

Celkem ve výši max. 1.625.461,00 Kč, nevyužité finanční prostředky jsou ve výši 67.039,00 Kč, vše dle tabulky, která je přílohou tohoto zápisu.

Hlasování:
Piráti: JD ANO, RR ANO, LC ANO
STAN: 3 x ANO

  1. Různé

PL poděkoval všem za spolupráci, ostatní se k poděkování připojili.
Obě strany deklarovaly další vzájemnou povolební spolupráci na regionální úrovni.

Příloha: Rozpočet s konečným vyúčtováním

Odpovědět

Zpět na „Moravskoslezský kraj“