Protože by to jen navrstvilo ono omezené vymezení působnosti té které osoby - jsem pro systémovou dohodu, nikoli látání děr, které bude vypadat, že je funkční, ale vnitřně nebude.Neber to prosím jako buzeraci tebe či RP, pouze se ptám: Sám píšeš, že to prosazuješ dlouhodobě a dlouhodobě se to i diskutuje. Jak tedy RP za dva měsíce úřadování v této věci pokročilo? Proč ten celostátní sekretář už není v provozu?
Krajské volby jsou na krajích, dnes nebo zítra postnu situaci krajů, co jak dali zpětnou vazbu na pár mých mailů - některé aktivně řeší managera, sekretáře..., jiné nikoli, to jsou ony krátkodobé pozice.
Dlouhodobě to prosazuji a NEMÁ to podporu u těch cca 30 nejaktivnějších Pirátů, kteří jsou na rozhodujících pozicích a ano nemám chuť ani čas jít na krev hádek o tom, že ta která pozice, kterou si tito vytvořili jen v malém, je vlastně chyba a měla by být převedena pod RP/RV a měl by jí dělat profesionál. Tedy se posty snažím přesvědčit nejprve větš skupinu členů - to že si myslím, že máme mít určitou strukturu řízení (prověřenou a mi známou) neznamená, že na té podobě bude shoda, dokud nebude (alespoň základní), tak jsou jiné priority - třeba zrovna ty volby. Abych jen nekecal, myslím na následující celostátně a celoročně placené osoby:
1) administrace I. - přihlášky, retence ...
2) administrace II/III. - pro RP/RV/RK/KK/kontakt na kraje (při více zaměstnancích decentralizace - Brno/OL/OV)
3) koordinace RegP + dobrovolníků + ...
4) osoba řešící veškeré finance - cestovné, PaRo, veškeré účtenky ...
5) ???
Tito zaměstnanci by neměli být členové strany (ideálně příznivci), a když budou, měl by existovat předpis/dohoda o jejich nekandidování na čelních pozicích ve volbách.
U každé pozice je nutné určit řícící složku/jedince, definovat pravomoci a zodpovědnost, způsob výběru ...