Ve většině případů skončí náraz do svodidel maximálně protrženou pneumatikou, zničeným předním reflektorem a odřenými bočními dveřmi. Narozdíl od lanových svodidel zvládají ta normální udržet osobní auto na vozovce a řidič by se musel hodně snažit, aby do svodidel narazil ve velké rychlosti čelně a ne jen bokem pod velkých úhlem.vojvoj píše:jak jsem psal, lana jsou bezpečnější než ocel pro následky nehod. V počtu k autům motorek není tolik, a pro auto je lano lepší. Chápu, že pro motorkáře je to kruté, ale s tím nevím, co dělat, jedině jezdit opatrnějc. Je rozdíl, jestli jedeš 50 ne 150.
Dopravní politika
Moderátoři: Rada resortních týmů - členové, Resortni tym Doprava a Logistika
Pravidla fóra
Vítejte ve fóru resortního týmu Doprava a logistika. Kalendář akcí a další informace najdete na internetové stránce týmu.
Vítejte ve fóru resortního týmu Doprava a logistika. Kalendář akcí a další informace najdete na internetové stránce týmu.
- next_ghost
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 3239
- Registrován: 21 dub 2009, 18:03
- Profese: programátor
- Dal poděkování: 1433 poděkování
- Dostal poděkování: 5131 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dopravní politika
Chceš, aby organizace fungovala? Komunikuj!
Česká pirátská strana: Neškodná.
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 2682
- Registrován: 20 kvě 2009, 08:06
- Profese: Admin
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 1015 poděkování
Re: Dopravní politika
Uved nejaky test, kde by toto bylo prokazano. Videl sem nekolik testu klasickych svodidel a bez problemu zastavi autobus/nakladak (samozrejme pokud jsou spravne realizovana). Chces tvrdit, ze lano nakladak zastavi ? IMO profrci jako kdyby tam nic nebylo a pekne rozsmelcuje dalsi auto v protismernym pruhu. Mam dost velky pochybnosti, ze lano zastavi osobak. U svodidel je totiz po narazu poskozena jen cast, do ktere nekdo vletel, u lan pak cely lanovy usek (= min desitky, mozna stovky m), protoze nenapjate lano nemuze v zadnym pripade plnit vubec zadnou funkci. Procpak se asi starsi lanove zabrany (na betonovych sloupcich) nahrazovaly plechem.vojvoj píše:jak jsem psal, lana jsou bezpečnější než ocel pro následky nehod. V počtu k autům motorek není tolik, a pro auto je lano lepší. Chápu, že pro motorkáře je to kruté, ale s tím nevím, co dělat, jedině jezdit opatrnějc. Je rozdíl, jestli jedeš 50 ne 150.
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 2
- Registrován: 15 črc 2009, 17:34
- Profese: svářeč
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Re: Dopravní politika
no taky bych přidal trochu do mlýna -- ta rychlost na dálnici tu bych dal nemezenou ( myslím že němci to mají ) kdo chce ať si jede jakoukoliv rychlostí ten pirát ( nemyslím člena této strany ) nebude tolerovat jakékoliv omezení , ale větší problém vidím v nákladní dopravě . Bydlím v hraničním městě a pokud nebyl objezd města tak přes město projelo denně cca 8000 nákladních aut . A ty cesty jak vypadaly až hrůza vyjeté koleje za půl roku oprava a po půl roce opět . Proto bych byl pro aby se zpřísnily sankce za přetížená nakl.vozidla a aby nákladní doprava mohla na silnice pouze od pondělka od 00:00 do pátku do 22:00 a konec . Názory dopravcu jsou jen zbytečným tlacháním neb v době zákazu mohou jezdit zásilky rychlozkazitelného zboží , ADR ( chemikálie , výbušniny apod. ) , živých zvířat a snad ještě nějaké vyjímky tak nevím proč by musel zrovna jet náklaďák v sobotu nebo v neděli s 24 tunama železa nebo bůh ví čím !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A věřím že pokud by se policie trochu začala strarat tak by měla státní kasa i na opravu zničených cest protože to mýtné to asi nevytrhne ! Viděl jsem jednou v akci BAG ( německá policie ) jak zastavila slováka v zákazu jízdy když jel a ten se nestačil divit kolik sypal ze svých diet na pokutu !!U nás bohužel buď není zájem což si myslím , protože kdyby dopravka se postavila na dálnici a jiných komunikacích o nedělích a nebo svátcích tak by vybrala peněz protože hlavně zahraniční a někteří naší přepravci vůbec tento zákaz nerespektují !!!
- Jiri.Kaderavek
- Republikový výbor
- Příspěvky: 8032
- Registrován: 21 dub 2009, 12:58
- Profese: programátor, hoteliér, manažer, trenér
- Dal poděkování: 2793 poděkování
- Dostal poděkování: 8202 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dopravní politika
O nákladech na provoz mýtného jsem neměl iluze, ale pokud je pravda, že máklady činí cca 4mld. Kč, viz
http://www.financninoviny.cz/index_view.php?id=331653
pak navrhuji, aby ČPS jasně řekla, že jedním z programových bodů je zrušení mýtných systémů. Důvody:
- neefektivita (už tento jeden bod stačí)
- ohrožení soukromí a občanské svobody
Podotýkám, že za 4mld. se dá zaměstnat cca 4.000 policistů, kteří mohou, i když by to bylo absurdní, kontrolovat dálniční známky. Ono by jich stačila desetina, zbytek se může věnovat pořádkové službě, případně prostě tyto peníze věnujeme na opravdový rozvoij silniční sítě. Zrušení mýta za daných okolnosti perfektně ladí s našimi prioritami a i když bude označeno za populistické, tak bude i silně populární.
http://www.financninoviny.cz/index_view.php?id=331653
pak navrhuji, aby ČPS jasně řekla, že jedním z programových bodů je zrušení mýtných systémů. Důvody:
- neefektivita (už tento jeden bod stačí)
- ohrožení soukromí a občanské svobody
Podotýkám, že za 4mld. se dá zaměstnat cca 4.000 policistů, kteří mohou, i když by to bylo absurdní, kontrolovat dálniční známky. Ono by jich stačila desetina, zbytek se může věnovat pořádkové službě, případně prostě tyto peníze věnujeme na opravdový rozvoij silniční sítě. Zrušení mýta za daných okolnosti perfektně ladí s našimi prioritami a i když bude označeno za populistické, tak bude i silně populární.
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Jiri.Kaderavek za příspěvek:
- V__
Zakladatel České pirátské strany
„Svobodu nekoupíte, tu si volíte“
https://lide.pirati.cz/personProfile/96/
„Svobodu nekoupíte, tu si volíte“
https://lide.pirati.cz/personProfile/96/
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 2682
- Registrován: 20 kvě 2009, 08:06
- Profese: Admin
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 1015 poděkování
Re: Dopravní politika
Predevsim se za ty $ da postavit ke kazdymu najezdu a sjezdu bunka, zavora a manik co bude vybirat $.
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 3167
- Registrován: 21 dub 2009, 12:08
- Profese: IT Manager
- Dostal poděkování: 8 poděkování
Re: Dopravní politika
Maník ale bude na rozdíl od systému úplatnej. nicméně by se za 4mld dali postavit automaty se závorou, jako jsou na parkovištích. Vždycky se najde někdo, kdo bude chtít systém obejít, ale pokud bude ekeftivita více než 90 % a provoyn9 cena méně než polovina, tak se to musí vyplatit.
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 črc 2009, 12:05
- Profese: Product manager
- Dostal poděkování: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dopravní politika
Zrušení mýta jde ruku v ruce se snahou převést dálkovou přepravu zboží na železnici, což je původem zelená myšlenka,ale mě se opravdu líbí. Jak z ekologického hlediska, tak kvůli snížení provozu a injekci pro ČD.
4. místopředseda KS Jihomoravský kraj
Mediální tým : Kontakty a organizace
Podpora a propagace strany v JM kraji (subZnojmo); podpora kraj Vysočina
Mediální tým : Kontakty a organizace
Podpora a propagace strany v JM kraji (subZnojmo); podpora kraj Vysočina
- next_ghost
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 3239
- Registrován: 21 dub 2009, 18:03
- Profese: programátor
- Dal poděkování: 1433 poděkování
- Dostal poděkování: 5131 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dopravní politika
Tady jsem napsal krátké srovnání mýtného a poplatků za údržbu kolejí. Z toho srovnání vyplývá, že mýtné je oproti ceně za údržbu kolejí nepřiměřeně nízké, hlavně v nákladní dopravě.
Chceš, aby organizace fungovala? Komunikuj!
Česká pirátská strana: Neškodná.
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 črc 2009, 12:05
- Profese: Product manager
- Dostal poděkování: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dopravní politika
next_ghost píše:Tady jsem napsal krátké srovnání mýtného a poplatků za údržbu kolejí. Z toho srovnání vyplývá, že mýtné je oproti ceně za údržbu kolejí nepřiměřeně nízké, hlavně v nákladní dopravě.
Respektive z ekonomického hlediska je silniční doprava levnější na provoz, i údržbu což z ní logicky dělá vítěze.
Teď je jen otázka jestli lze s touto situací něco udělat...
Nemám na mysli zvýšení mýtného, to by bylo sebe/vražedné protože buť by to zanemalo rozsáhlý krach a nezaměstnanost dopraváků, nenbo nepřiměřeně zvýšené náklady zákazníků (v důsledku koncových spotřebytelů)
4. místopředseda KS Jihomoravský kraj
Mediální tým : Kontakty a organizace
Podpora a propagace strany v JM kraji (subZnojmo); podpora kraj Vysočina
Mediální tým : Kontakty a organizace
Podpora a propagace strany v JM kraji (subZnojmo); podpora kraj Vysočina
- next_ghost
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 3239
- Registrován: 21 dub 2009, 18:03
- Profese: programátor
- Dal poděkování: 1433 poděkování
- Dostal poděkování: 5131 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dopravní politika
Jenže stát zatím silniční dopravu dotuje. Chtělo by to sehnat náklady silničářů na údržbu dálnic a silnic I. třídy, kde platí mýtné, a nastavit mýtné tak, aby se z něj údržba zpoplatněných komunikací zcela zaplatila, stejně jako na železnici. Pak bude možné srovnávat co je výhodnější a levnější. A možná by nebylo na škodu trochu si posvítit na samotný výběr mýtného. Cena 4 miliardy jen za výběr mýtného mi připadá trochu vysoká.Veroslav Suchy píše:Respektive z ekonomického hlediska je silniční doprava levnější na provoz, i údržbu což z ní logicky dělá vítěze.
Teď je jen otázka jestli lze s touto situací něco udělat...
Chceš, aby organizace fungovala? Komunikuj!
Česká pirátská strana: Neškodná.