Hazardní hry

Fórum pro diskusi a připomínkování připravovaných předpisů a jiných legislativních návrhů.

Moderátor: Komise předsedajících

Pravidla fóra
Fórum slouží pro diskuzi, připomínkování a přípravu předpisů vnějšího světa(zákonů, vyhlášek, evropské legislativy, mezinárodních smluv) - vnitrostranické předpisy diskutujeme zde
  • Do fóra vkládejte návrhy předpisů označené jejich názvem případně návrhy na změnu předpisů.
  • Do prvního příspěvku v tématu vložte odkaz na plný text návrhu.
[iwiki]/zakony/start[/iwiki]
Uživatelský avatar
Lukas.Novy
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 21881
Registrován: 02 črc 2009, 22:45
Profese: auditor kyber. bezpečnosti, muž z Brna
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 2496 poděkování
Dostal poděkování: 3199 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Hazardní hry

Příspěvek od Lukas.Novy »

Pak milion dalsich mind=fucku, ale tyhle jsou ty nejdulezitejsi.

Máte pocit, že Vás KK nebo jiný funkcionář šikanuje, pomlouvá či zesměšňuje? Nejsem právník, ale zastoupím Vás v jednání s přezkumnými orgány. Pište nestranickému ombudsmanovi na ombudsman@krtek.net
Tel: 777-5-KRTEK

Uživatelský avatar
Lukas.Novy
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 21881
Registrován: 02 črc 2009, 22:45
Profese: auditor kyber. bezpečnosti, muž z Brna
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 2496 poděkování
Dostal poděkování: 3199 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Hazardní hry

Příspěvek od Lukas.Novy »

Nově navrhovaná povinnost v § 70, aby poskytovatelé připojení k veřejné síti Internet na území České republiky zamezili přístupu k vybraným internetovým stránkám, se jeví jako nedostatečně odůvodněným a nepřiměřeným zásahem do svobody podnikání a do práva na svobodný přístup k informacím. Předmětný návrh je v naprostém rozporu se státnípolitikou v elektronických komunikacích Digitální Česko v. 2.0 - Cesta k digitální ekonomice (kap. 5.2 a 5.3), kterou vláda schválila usnesením č. 203 ze dne 20. 3. 2013:
Při přípravě právních předpisů nebo jiných regulačních opatření je …(s ohledem na výše uvedené) třeba přihlížet ke specifikům internetového, resp. digitálního prostředí. Návrhy právních předpisů by tudíž měly respektovat principy uvedené v části 5 (dokumentu Digitální Česko v. 2.0.) a dále by:
a) neměly obsahovat povinnosti, které v internetovém prostředí nejsou vymahatelné nebo aplikovatelné,
b) …
c) měly v případě ukládání povinností zveřejňovat informace stanovovat jako hlavní způsob elektronickou formu prostřednictvím internetu v řádné strukturované formě, která využívá příslušné rozhraní a formáty,
d) neměly stanovovat, aby při dodávání digitálního obsahu jednotlivci podléhali licenčním nebo jiným podobným požadavkům, ani obecným opatřením blokování nebo filtrování ze strany veřejných orgánů nebo omezením, která přesahují působnost omezení uplatňovaných na tradiční prostředky distribuce obsahu,
e) neměly bránit aktivní účasti veřejnosti na používání a vytváření obsahu na internetu,
f) …
g) neměly ukládat povinnosti skupině podnikatelů z jednoho odvětví ve prospěch podnikatelů jiného odvětví (např. křížové financování mezi podnikatelskými sektory),
h) měly být zpracovány podle inovovaných předpisů Legislativních pravidel vlády tak, aby předkladatel návrhu právního předpisu byl povinen zahrnout do obecné části důvodové zprávy vyhodnocení analýzy navrhované právní úpravy z hlediska dopadů na rozvoj a posílení znalostní a informační společnosti podle výše zmíněných aspektů.
Neakceptováno - vysvětleno: V případě projednávaného zákona vychází potřeba regulace internetového prostředí z požadavku na limitaci přístupu určitých skupin osob, zejména mladistvých a také ostatních spotřebitelů k nevhodnému digitálnímu obsahu internetových stránek, v tomto případě od provozovatelů hazardních her, kteří nesplnili podmínky pro provozování hazardních her na území České republiky. Tato možnost regulace internetového prostředí je v souladu se směrnicí EK o elektronickém obchodu č. 2000/31/EC. Dle citované směrnice může internetová stránka podléhat schválení, pokud je daná činnost regulována (např. bankovní a finanční služby on-line, hazardní hry, aj.), což odpovídá i navrhované právní úpravě. Směrnice také upřesňuje, že členské státy mohou zavést povinnost pro provozovatele internetových stránek co nejdříve informovat příslušné orgány veřejné správy o údajných ilegálních aktivitách uživatelů Internetu. Stejně tak mohou členské státy stanovit požadavky pro poskytovatele hostingu, aby sdělovali příslušným orgánům informace, díky nimž bude možné zjistit vlastníky hostovaných stránek.
Podle předkladatele nově navrhovaná povinnost v § 70 nemá za cíl chránit určité vyšší hodnoty morální, náboženské nebo kulturní povahy, jakož i morálně a finančně škodlivé důsledky pro jednotlivce a společnost. Domníváme se, že se jedná o negativně motivující nástroj pro zahraniční provozovatele on-line hazardních her, který má za cíl donutit je k usazení v České republice. Je otázkou, zda se nejedná o vytvoření sofistikované cenzurní infrastruktury na náklady podnikatelů, kteří poskytují službu připojení k internetu. Tato rozsáhlá cenzurní infrastruktura napříč celou Českou republikou (předkladatel hovoří o přibližně 1600 podnikatelích) by měla blokovat internetové stránky, které určí Ministerstvo financí bez stanovení jednoznačných mezí, jež by zabránily použití svévole. Jinými slovy kvůli zanedbání povinností, ale i úmyslně, se může dostat na seznam blokovaných stránek určitá internetová stránka s informacemi, o které se později zjistí, že neměla být zařazena na seznam blokovaných stránek, nicméně podnikatelé zajišťující přístup k internetu napříč celou Českou republikou ji budou muset blokovat.
Neakceptováno – vysvětleno: Navržené řešení spočívající v blokaci internetových stránek u provozovatelů nepovolených hazardních her je podstatou nové právní úpravy, jejímž účelem je zajistit regulaci herního prostředí. Nezbytnou podmínkou této regulace je pak nezbytné omezení, popř. snaha o minimalizaci provozování hazardních her nepodléhajících této regulaci, čemuž odpovídá i navržená úprava regulace internetového prostředí v souvislosti s nepovoleným provozováním hazardních her. Předkladatelé jsou si vědomi omezených možností regulace internetového prostředí.
Předkladatel srovnává při snaze odůvodnit vytvoření cenzurní infrastruktury obsah stránek provozovatele hazardních on-line her s obsahem stránek s dětskou pornografií, což může ukazovat na účelové zkreslení problematiky. I internetová stránka provozovatele hazardních on-line her může obsahovat pro někoho užitečné informace (např. stav fotbalového zápasu v Austrálii) bez ohledu na skutečnost, zda by měla být tato stránka podle případného rozhodnutí ze strany Ministerstva financí blokována nebo nikoliv. U tak zvráceného obsahu jakým je dětská pornografie s tak vysokou společenskou nebezpečností, která souvisí s vytvářením těchto stránek, nikdo soudný nepochybuje, že musí být tato kriminální a nelidská aktivita potírána.
Neakceptováno – vysvětleno: Navržené řešení spočívající v blokaci internetových stránek u provozovatelů nepovolených hazardních her je podstatou nové právní úpravy, jejímž účelem je zajistit regulaci herního prostředí. Nezbytnou podmínkou této regulace je pak nezbytné omezení, popř. snaha o minimalizaci provozování hazardních her nepodléhajících této regulaci, čemuž odpovídá i navržená úprava regulace internetového prostředí v souvislosti s nepovoleným provozováním hazardních her. Předkladatelé jsou si vědomi omezených možností regulace internetového prostředí.
Pokud i nadále bude předkladatel trvat na tom, že obsah internetových stránek některých provozovatelů on-line hazardních her je pro společnost tak škodlivý, že je nutné bránit veřejnosti k přístupu k těmto stránkám a toto blokování je v nejvyšším veřejném zájmu, který převáží i nad zásahem do základních práv a svobod, jak sám předkladatel přiznává, musí následně ve věci rozhodovat přímo soud. Je nepřípustné, aby tak výrazný zásah do základních práv a svobod byl v rukou pouze moci výkonné, která by navrhovala blokované stránky a rozhodovala o nich. Proto z důvodu eliminace svévolného zasahování do základních práv a svobod by měla rozhodovat o blokování konkrétní internetové stránky moc soudní na návrh moci výkonné. Tuto variantu podle důvodové zprávy předkladatel zvažoval, nicméně ji zamítl z ne příliš přesvědčivých důvodů.
ROZPOR
Neakceptováno - Důvody, které předkladatele vedly ke zvolenému postupu, tj. regulace internetového obsahu prostřednictvím rozhodnutí správního orgánu, jsou popsány v důvodové zprávě. Hlavním důvodem pro zvolený postup byla snaha o rychlé a hospodárné rozhodování, které je v režimu zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění, zajištěno prostřednictvím řady institutů, zejména zákonných lhůt pro vydání rozhodnutí či opatřeních proti nečinnosti. S ohledem na široké možnosti přezkumu správních rozhodnutí prostřednictvím specializovaných senátů soudů je v daném případě soudní ochrana základních práv a svobod zajištěna.
Přestože se na první pohled jeví, že hodnocení dopadu regulace nově navrhovaného opatření na blokování internetových stránek je zpracováno kvalitně, po rozboru jednotlivých aspektů si nelze nevšimnout účelovosti a leckdy i vzájemné rozporuplnosti některých argumentů podporujících zvolenou variantu.
Typickou účelovost lze prokázat na následujícím výroku: „Tuto formu blokace úspěšně využívá například Estonsko nebo Belgie.“ Uvedený argument je nutné objektivně zdůvodnit a na relevantních příkladech prokázat, v čem spočívá a jak je měřena „úspěšnost“ zavedení tohoto opatření v uvedených zemích.
Příklad vnitřní rozporuplnosti lze ukázat na následujícím textu v důvodové zprávě: „…blokování v přístupu k určitým internetovým stránkám nefunguje jako izolovaný nástroj vymáhání a lze jej snadno obejít.“ Při popisu toho, jak je možné blokování obejít předkladatel uvádí: „Jde o relativně složité prostředky, jež vyžadují určitou míru odborné znalosti.“ Lze se domnívat, že pokud je někdo schopen se orientovat na stránkách on-line hazardních provozovatelů a je schopen platit mu za sázky prostřednictvím on-line platebních systémů, pak je obdařen takovou mírou digitální gramotnosti, že si snadno nalezne postup nebo návod, jak navrhované blokující opatření jednoduše obejít. Pak se nabízí otázka, proč takové opatření zavádět.
Odůvodnění: Důvodová zpráva se z výše uvedených důvodů (připomínka 3 - 7 k § 70) jeví jako neobjektivně zpracovaná a obsahuje převážně ty argumenty, které jsou vhodné pro předkladatelem zvolenou variantu řešení v rámci hodnocení dopadu regulace. Proto je nutné důvodovou zprávu přepracovat a následně na základě objektivních argumentů zvolit nejvhodnější řešení.
Částečně akceptováno - vysvětleno: V připomínce uvedené rozpory v textu důvodové zprávy spočívající v její rozporuplnosti byly odstraněny.

Máte pocit, že Vás KK nebo jiný funkcionář šikanuje, pomlouvá či zesměšňuje? Nejsem právník, ale zastoupím Vás v jednání s přezkumnými orgány. Pište nestranickému ombudsmanovi na ombudsman@krtek.net
Tel: 777-5-KRTEK

Uživatelský avatar
Lukas.Novy
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 21881
Registrován: 02 črc 2009, 22:45
Profese: auditor kyber. bezpečnosti, muž z Brna
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 2496 poděkování
Dostal poděkování: 3199 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Hazardní hry

Příspěvek od Lukas.Novy »

Na straně č. 49 důvodové zprávy v posledním odstavci navrhujeme doplnit slovo „obejít“ takto: „Mezi nejrozšířenější způsoby, za pomocí kterých je možné blokaci určitých internetových stránek obejít, jsou tzv. proxy servery a TOR.“
Připomínka byla akceptována.

Máte pocit, že Vás KK nebo jiný funkcionář šikanuje, pomlouvá či zesměšňuje? Nejsem právník, ale zastoupím Vás v jednání s přezkumnými orgány. Pište nestranickému ombudsmanovi na ombudsman@krtek.net
Tel: 777-5-KRTEK

Uživatelský avatar
Lukas.Novy
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 21881
Registrován: 02 črc 2009, 22:45
Profese: auditor kyber. bezpečnosti, muž z Brna
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 2496 poděkování
Dostal poděkování: 3199 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Hazardní hry

Příspěvek od Lukas.Novy »

K § 70
1) Požadujeme nezavádět povinnost blokování obsahu internetových stránek v navržené podobě, neboť jde o v praxi neefektivní opatření, které přinese významné náklady na straně poskytovatelů služeb elektronických komunikací. Ve svých důsledcích se tyto náklady mohou promítnout do cen účtovaných spotřebitelům za poskytnuté služby elektronických komunikací.
Na úrovni národního, tedy českého právního systému, s sebou navržená formulace nese výkladové nejasnosti a zásadní aplikační překážky a umožňuje v rozporu se zásadami správního práva a správního trestání konkrétně nepřípustně rozšířit meze správního uvážení Ministerstva financí.
V evropském kontextu znamená tento způsob regulace porušení volného pohybu služeb podle čl. 56 a násl. Smlouvy o fungování Evropské unie a další liberalizace služeb podle čl. 59 a násl. téže smlouvy.
V souladu s článkem 60 odst. 2 bylo vydáno Doporučení Komise o zásadách pro ochranu spotřebitelů a hráčů služeb hazardních her online a pro prevenci hraní hazardních her online nezletilými osobami (2014/478/EU), které s žádnými omezeními přístupu k Internetu v rozsahu celého území národních států, členů Evropské unie, neuvažuje.

Podrobněji:
Povinnost zamezení přístupu na internetovou stránku na základě zavedeného "blacklistu" znamená na straně poskytovatelů připojení podstatný časový a finanční náklad, a to zvláště u vědomí širokého okruhu subjektů, na které by povinnost měla dopadnout.
Tato skutečnost není zohledněna v důvodové zprávě. Nadto náklad nebude vynaložen efektivně, neboť zavedení obecné povinnosti blokovat obsah na straně poskytovatelů připojení se nejeví efektivní - blokování jednotlivých stránek, i pokud by bylo technicky proveditelné, je možné velmi snadno obejít formou používání tunelů, proxy serverů, změnou adresy webových stránek atd. Tato skutečnost je v praxi známa a uvádí ji i důvodová zpráva (již však bez vysvětlení, proč ji přesto navrhovatel překládá jako zvolenou variantu).
Důvodovou zprávu je třeba v tomto bodě odpovídajícím způsobem upravit.
2) Pojem poskytovatelé připojení k veřejné síti Internet není právním pojmem používaným zákonem o elektronických komunikacích, ani není užíván v odborné praxi, a je nejasný. Okruh potenciálně dotčených subjektů tak není jednoznačně vymezen.
Není zřejmé, kdo je poskytovatelem připojení k veřejné síti Internet na území České republiky. S ohledem na omezený místní charakter sítě Internet může jít o lokality koncového bodu zákazníka, vysílače poskytovatele, místa propojení sítě poskytovatele do páteřní sítě, podnikatele poskytujícího veřejné dostupné služby elektronických komunikací dle zákona 127/2005 Sb. atd.
Ustanovení v navržené podobě dále dopadá také na subjekty, u kterých zde není potřeba regulace a tato by tedy neměla být zavedena; konkrétně např. na zahraniční uživatele, kteří se připojují z území České republiky k provozovateli v České republice nepovolené internetové hry, jež však může být řádně povolena v jiné zemi a pouhá její dostupnost na území ČR ani hraní účastníkem z území České republiky není bez dalšího protiprávní.
Z technických důvodů není možné zcela zamezit v přístupu účastníkům k předmětným stránkám. Tuto povinnost nelze nezavádět, aniž by byly blíže specifikovány konkrétní technické prostředky a postupy, které by měly být povinně k blokování využity.
2) Není vymezeno, jaký je okruh účastníků správního řízení o zápisu do seznamu. Zejména není jasné, zda je účastníkem poskytovatel obsahu, držitel předmětného doménového jména, provozovatel internetové hry či poskytovatel prostoru, případně všechny tyto subjekty. S ohledem na skutečnost, že ve správním řízení bude de facto ukládána povinnost jednotlivým poskytovatelům připojení, je otázkou, zda by se také tito poskytovatelé připojení neměli stát účastníky řízení.
Není stanoveno, jak bude seznam veden, zejména za jakých podmínek a jakým postupem bude probíhat výmaz stránek ze seznamu.
Není zřejmé, co je stránkou, jež má být blokována; zda blokovat konkrétní např. URL (Uniform Resource Locator /jednotná stránka zdroje/, doménové jméno druhého řádu, IP adresu, rozsah adres atd.
Není zřejmé, co je stránka s internetovou hrou - zda jde o konkrétní URL nepovolené hry, případně i domovskou stránku příslušné služby, nebo snad dokonce stránku obsahující propagaci dané hry, stránku obsahující vnořený rámec s hrou z jiného serveru atp. Obsah zobrazované reklamy není často pod kontrolou poskytovatele obsahu a může tak dojít k blokaci stránek, jež hru neobsahují, nebo obsahují jen velmi krátkodobě (kontextová reklama, obsah vkládaný třetími osobami atd.)

Závěr:
Výše uvedené právní nesrovnalosti a nejasnosti, nezohledněné vazby k jiným právním předpisům, rozpor s evropským právem, aplikační problémy právního rázu a obtížná technická proveditelnost zmíněného ustanovení vedou Český telekomunikační úřad k závěru vypustit ustanovení § 70 bez náhrady.
Účel ustanovení je možné naplnit prostřednictvím jiných, na rozdíl od navrhovaného ustanovení však vymahatelných právních institutů (regulace služby hazardních her, regulace propagace her, odpovědnost za obsah atd.) s využitím institutů nabízených shora citovaným Doporučením Komise.
ROZPOR
Neakceptováno – V případě projednávaného zákona vychází potřeba regulace internetového prostředí z požadavku na limitaci přístupu určitých skupin osob, zejména mladistvých a také ostatních spotřebitelů k nevhodnému digitálnímu obsahu internetových stránek, v tomto případě od provozovatelů hazardních her, kteří nesplnili podmínky pro provozování hazardních her na území České republiky.
V souvislosti s výše uvedeným je možné závěry předkladatele navržené právní úpravy odůvodnit rovněž judikaturou Evropského soudního dvora. V daném případě je stěžejní rozhodnutí č. C-203/08 ve věci Sporting Exchange Ltd proti Nizozemí. Dle citovaného rozhodnutí podléhá regulovaná činnost možnosti vnitrostátního omezení (např. bankovní a finanční služby on-line, hazardní hry, aj.), což odpovídá i navrhované právní úpravě. Rozhodnutí také upřesňuje, že členské státy mohou internetové stránky blokovat z důvodu ochrany veřejného pořádku, veřejné bezpečnosti a veřejného zdraví. Obdobně se Evropský soudní dvůr zabýval regulací volného pohybu služeb ve věci č. C-76/90 Manfred Säger proti Dennemeyer & Co. Ltd. Otázkou možnosti blokovat určité internetové stránky z důvodu jejich obsahu se zabýval Evropský soudní dvůr ve svém rozhodnutí ze dne 27. 3. 2014 č. C-314/12 UPC ve věci Telekabel Wien GmBH proti Constantin Film Verleih GmbH a Wega Filmproduktionsgesellschaft GmbH. Evropský soudní dvůr došel při rozhodování ve věci k závěru, že základní práva uznaná unijním právem musí být vykládána v tom smyslu, že nebrání tomu, aby bylo poskytovateli internetového připojení prostřednictvím vnitrostátního aktu zakázáno poskytovat zákazníkům přístup k webovým stránkám, na nichž jsou online zpřístupňovány předměty ochrany bez souhlasu nositelů práv, pokud tento akt neupřesňuje, jaká opatření musí tento poskytovatel připojení přijmout, a pokud tento poskytovatel může uniknout sankcím postihujícím porušení uvedeného aktu prokázáním toho, že již přijal všechna opatření, jež po něm lze rozumně požadovat, avšak za podmínky, že přijatá opatření zbytečně nezbavují uživatele internetu možnosti využít oprávněného přístupu k dostupným informacím a vedou k zabránění nebo alespoň ke ztížení neoprávněných prohlížení předmětů ochrany a ke skutečnému odrazování uživatelů internetu, kteří využívají služeb adresáta tohoto aktu od prohlížení těchto předmětů, které byly zpřístupněny při porušení práva duševního vlastnictví, což musí ověřit vnitrostátní orgány a soudy.
Navržené řešení spočívající v blokaci internetových stránek u provozovatelů nepovolených hazardních her je podstatou nové právní úpravy, jejímž účelem je zajistit regulaci herního prostředí. Nezbytnou podmínkou této regulace je pak nezbytné omezení, popř. snaha o minimalizaci provozování hazardních her nepodléhajících této regulaci, čemuž odpovídá i navržená úprava regulace internetového prostředí v souvislosti s nepovoleným provozováním hazardních her. Předkladatelé jsou si vědomi omezených možností regulace internetového prostředí.
Pokud jde o aspekt blokování internetových stránek provozovatele, bylo záměrně použito takto široké vymezení. Při konkretizaci vymezení internetové stránky pomocí technických specifikací v textu zákona by z důvodu dynamických změn v prostředí internetu hrozila nejenom neúčinnost a neefektivnost navrženého opatření, ale také vysoké riziko možnosti obcházení tohoto opatření ze strany provozovatelů. Předkladatel zákona je důkladně seznámen s riziky vyplývajícími z uvedených opatření, a proto zvolil nejširší pojetí pro možnosti blokování nežádoucího obsahu, přičemž podrobnosti blokace budou následně detailně upraveny v prováděcích právních předpisech, a to právně i technicky vyhovujícím způsobem.

Máte pocit, že Vás KK nebo jiný funkcionář šikanuje, pomlouvá či zesměšňuje? Nejsem právník, ale zastoupím Vás v jednání s přezkumnými orgány. Pište nestranickému ombudsmanovi na ombudsman@krtek.net
Tel: 777-5-KRTEK

Uživatelský avatar
Zdenek.Strnad
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 482
Registrován: 08 črc 2012, 11:07
Profese: novinář, projektový manažer
Bydliště: Praha 10
Dal poděkování: 37 poděkování
Dostal poděkování: 170 poděkování

Re: Hazardní hry

Příspěvek od Zdenek.Strnad »

Tenhle zákon prosazují "pirátští senátoři"?
Uživatelský avatar
Lukas.Novy
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 21881
Registrován: 02 črc 2009, 22:45
Profese: auditor kyber. bezpečnosti, muž z Brna
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 2496 poděkování
Dostal poděkování: 3199 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Hazardní hry

Příspěvek od Lukas.Novy »

Ne, je to vladni navrh. Co delaji Piratsti senatori netusim, informace tak nejak neproudi.

Máte pocit, že Vás KK nebo jiný funkcionář šikanuje, pomlouvá či zesměšňuje? Nejsem právník, ale zastoupím Vás v jednání s přezkumnými orgány. Pište nestranickému ombudsmanovi na ombudsman@krtek.net
Tel: 777-5-KRTEK

Uživatelský avatar
Roman.Kucera
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 15319
Registrován: 14 zář 2010, 10:04
Profese: IT
Bydliště: Praha, Letná
Dal poděkování: 2946 poděkování
Dostal poděkování: 5856 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Hazardní hry

Příspěvek od Roman.Kucera »

Vysvětli mi to, co znamená to neakceptováno?
Pirátem se člověk nestává, pirátem se rodí!
Uživatelský avatar
Lukas.Novy
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 21881
Registrován: 02 črc 2009, 22:45
Profese: auditor kyber. bezpečnosti, muž z Brna
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 2496 poděkování
Dostal poděkování: 3199 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Hazardní hry

Příspěvek od Lukas.Novy »

Ze zaslana pripominka nebyla promitnuta do materialu.

Máte pocit, že Vás KK nebo jiný funkcionář šikanuje, pomlouvá či zesměšňuje? Nejsem právník, ale zastoupím Vás v jednání s přezkumnými orgány. Pište nestranickému ombudsmanovi na ombudsman@krtek.net
Tel: 777-5-KRTEK

Uživatelský avatar
Roman.Kucera
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 15319
Registrován: 14 zář 2010, 10:04
Profese: IT
Bydliště: Praha, Letná
Dal poděkování: 2946 poděkování
Dostal poděkování: 5856 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Hazardní hry

Příspěvek od Roman.Kucera »

My už jsme k tomu dávali připomínky?
Nějak nechápu fázi, ve které to je? Dá se něco zachránit?
Pirátem se člověk nestává, pirátem se rodí!
Uživatelský avatar
Lukas.Novy
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 21881
Registrován: 02 črc 2009, 22:45
Profese: auditor kyber. bezpečnosti, muž z Brna
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 2496 poděkování
Dostal poděkování: 3199 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Hazardní hry

Příspěvek od Lukas.Novy »

Je to ve fazi, kdy vlada uz to jenom schvali a posle do snemovny, tedy pred podanim navrhu zakona. Takze jeste prvni cteni, projednani ve vyborech snemovny, druhy, treti cteni, predani do senat, vybory senatu, cteni v senatu, vraceni navrhu s pozmenovanky do snemovny, prehlasovani 101 vetsinou, predani k podpisu prezidentovi, vraceni prezidentem, prehlasovani 101 vetsinou, vyhlaseni ve sbirce zakonu.

Máte pocit, že Vás KK nebo jiný funkcionář šikanuje, pomlouvá či zesměšňuje? Nejsem právník, ale zastoupím Vás v jednání s přezkumnými orgány. Pište nestranickému ombudsmanovi na ombudsman@krtek.net
Tel: 777-5-KRTEK

Odpovědět

Zpět na „Připravované předpisy“