Poradna pro veřejnost

Tato podatelna je archivována, nová podání, prosím, podávejte sem: https://redmine.pirati.cz/projects/ao/issues/new

Pokud nevíte do které podatelny, podejte sem.
Uživatelský avatar
Pavel.Mendl
Člen KS Středočeský kraj
Příspěvky: 127
Registrován: 15 pro 2009, 11:31
Profese: podnikatel v IT
Bydliště: Rudná
Dal poděkování: 104 poděkování
Dostal poděkování: 237 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradna pro veřejnost

Příspěvek od Pavel.Mendl »

Technický nápad (možná i stupidní): vím, že Skype umožňuje zřídit příchozí telefonní číslo a nasměrovat ho na přihlášeného Skype uživatele, nebo na záznamník, pokud není uživatel přihlášen. Mám pocit, že náklady jsou v řádu stovek měsíčně (nebo méně).

Idea: zřídit pirátský hot-line účet s takto nastaveným příchozím číslem. Člen (nebo třeba i příznivec, také bych občas vypomohl ;) ), který zrovna u počítače dělá něco nenáročného (jako třeba čte pirátské fórum :D ) by se mohl přes Skype přihlásit a jeho úkolem by bylo:
1) Vlídně volajícího oslovit !!! (základ úspěchu, nějaký čas jsem nepřímo řídil i oddělení hotline a vím, že i největší průšvihy a chyby lidé odpustí, když se s nimi zachází vlídně a vstřícně).
2) Interaktivně s ním identifikovat věcné jádro jeho problému.
3) Přislíbit mu pomoc (!!! viz komentáře ad 1).
4) Získat veškeré kontakty (neagresivně !!!), které je dotyčný ochoten na sebe nechat.
5) Zapsat problém do poradny (nejlépe specializované, odborníky často sledované pododdělení poradny) a vhodným způsobem (??? pomozte rozmyslet) odkázat na neveřejný dokument se zaznamenanými kontakty.

Odborník, kterému popis problému "sedne" by si pak mohl dotaz "přivlastnit" a následně odpovědět.

Zbývající otázky jsou bezpečnostní:
1) Jak zorganizovat přihlašování k lince, aby ji naši odpůrci nemohli zlomyslně "takéobsluhovat".
2) Jak zorganizovat uložení a následný přístup k zaznamenaným kontaktům?
3) Komu povolit obsluhu linky (Spíše blacklist nebo whitelist přístup ? Pokud whitelist, podle jakých kritérií ? Měla by být nějaká zkouška (nejlépe modelovým rozhovorem někoho s PR zkušeností) ? Kdo bude mít pravomoc oprávnění udělit ?)
a organizační:
4) Jak organizovat obsluhu. pokud je k dispozici více operátorů ve stejný čas ? Neuměl by Skype i paralelní hovory příchozí na stejné číslo ? Co by to stálo ?

Jen to zhruba črtám, nějaké know-how mám, času moc ne. Ale, pokud mě někdo osloví, jsem ochoten pomoci. Myslím, že idea Pirátské hot-line linky je principiálně nosná a důležitá.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Pavel.Mendl za příspěvky (celkem 3):
ItoldYouSo7227, Milan.Muller, Michal.Limberk
Uživatelský avatar
Lukas.Novy
Příznivec Pirátů – Jihomoravský kraj
Příspěvky: 21733
Registrován: 02 črc 2009, 22:45
Profese: auditor kyber. bezpečnosti, muž z Brna
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 5297 poděkování
Dostal poděkování: 12580 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradna pro veřejnost

Příspěvek od Lukas.Novy »

Asterisk, queues, agents, nahravani hovoru, http://www.zoiper.com/

Umime. Poslete to k dopracovani/zamysleni predsednictvu. ;]

EDIT: Samozrejme free as in libre i as in beer
Tito uživatelé poděkovali autorovi Lukas.Novy za příspěvky (celkem 2):
Ondrej.Kotas, Pavel.Mendl

Máte pocit, že Vás KK nebo jiný funkcionář šikanuje, pomlouvá či zesměšňuje? Nejsem právník, ale zastoupím Vás v jednání s přezkumnými orgány. Pište nestranickému ombudsmanovi na ombudsman@krtek.net
Tel: 777-5-KRTEK

Zamčeno

Zpět na „[archiv] Všeobecná podatelna“