odborník/odbornice na marketingovou komunikaci do sněmovních voleb v roce 2025

Výběrová řízení na zaměstnanecká místa a zakázky

Moderátoři: Republikové předsednictvo - asistenti, Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo, Výběrová řízení

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem.
  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a zaměstnanecká místa nad 100 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Krajské předsednictvo
Příspěvky: 1919
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1718 poděkování
Dostal poděkování: 2579 poděkování

odborník/odbornice na marketingovou komunikaci do sněmovních voleb v roce 2025

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Česká pirátská strana vyhlašuje výběrové řízení na pozici: odborník/odbornice na marketingovou komunikaci do sněmovních voleb v roce 2025.
Odborník/odbornice na marketingovou komunikaci spolupracuje s hlavní/m stratégem/stratéžkou, je přímo odpovědný/á celostátnímu lídrovi/ Republikovému předsednictvu Pirátské strany.

Nabídka zadavatele:

  • rámcová smlouva na období leden 2025 - říjen 2025
  • měsíčně odměna ve výši 90 000,- Kč
  • podpora členské základny Pirátů a společný cíl - úspěch ve sněmovních volbách
  • možnost seberealizace

Ideální kandidát/ka má tyto kompetence:

  • komunikační dovednosti: schopnost jasně a efektivně komunikovat, jak písemně, tak ústně
  • strategické myšlení: schopnost plánovat a implementovat dlouhodobé komunikační strategie
  • kreativita: schopnost vytvářet inovativní řešení a sdělení, která zaujmou a ovlivní veřejné mínění
  • analytické schopnosti: schopnost analyzovat média, veřejné mínění a rizika, a rychle reagovat na změny
  • krizový management: zkušenosti s řízením krizových situací a schopnost jednat pod tlakem
  • flexibilita a adaptabilita: schopnost rychle se přizpůsobit novým situacím a změnám
  • síťování a vztahy: schopnost budovat a udržovat silné vztahy s novináři, médii a dalšími klíčovými hráči
  • empatie a porozumění publiku: schopnost vcítit se do cílové skupiny a přizpůsobit sdělení jejich potřebám a očekáváním
  • etické uvědomění: schopnost efektivně komunikovat bez porušení etických zásad
  • detailní znalost médií: znalost fungování mediálního prostředí, včetně sociálních médií, a schopnost je efektivně využívat

Předpokládaný nástup: leden 2025
Možné kandidáty a kandidátky budeme oslovovat individuálně na základě jejich dosažených úspěchů či jejich dlouhodobého působení v oblastech kampaní, strategií a působení na veřejné mínění.
Podmínkou pro zahájení jednání s kandidátem či kandidátkou je zaslání strukturovaného životopisu a ukázek dosavadní činnosti.

Jak se přihlásit?
Pokud jsme vás neoslovili napřímo a máte pocit, že pozice je pro vás vhodná, neváhejte zaslat svůj životopis a ukázky činnosti na mail jana.kolarikova@pirati.cz, a to do 13. prosince 2024 23:59.

Další informace:
První kolo probíhá vyhodnocením životopisu a ukázek dosavadní činnosti. Druhé kolo je realizované formou pohovoru.
Během druhého kola výběrová komise stanoví pořadí uchazečů/uchazeček. Toto pořadí pak určí, s kým bude zahájeno jednání o zakázce.
Hodnocení provádí hodnotící komise složena ze zástupců Republikového předsednictva Pirátů, kampaňového týmu a člena Personálního oddělení Pirátů.

Pirátská strana si vyhrazuje možnost výběrové řízení prodloužit, změnit jeho strukturu či výběrové řízení zrušit.

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
Tetris mě naučil, že když se snažíš zapadnout, tak zmizíš.

Odpovědět

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“