Poradce/poradkyně náměstkyně primátora hl. m. Prahy Ing. Jany Komrskové

Výběrová řízení na zaměstnanecká místa a zakázky

Moderátoři: Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo - asistenti, Republikové předsednictvo, Vyberova rizeni

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem.
  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a zaměstnanecká místa nad 100 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Linda.Kasparkova
Administrativní odbor
Příspěvky: 382
Registrován: 17 črc 2018, 13:05
Profese: Produkční PO
Dal poděkování: 103 poděkování
Dostal poděkování: 598 poděkování

Poradce/poradkyně náměstkyně primátora hl. m. Prahy Ing. Jany Komrskové

Příspěvek od Linda.Kasparkova »

Magistrát hlavního města Prahy obsazuje pracovní místo zaměstnankyně/zaměstnance na dobu určitou:

Poradce / poradkyně dlouhodobě uvolněné náměstkyně primátora hl. m. Prahy Ing. Jany Komrskové

Stručná náplň práce
• poradenská a konzultační činnost v rámci agendy náměstkyně primátora hl. města Prahy pro oblast životního prostředí a klimatického plánu
• zajišťování činností souvisejících s agendou náměstka primátora hl. města Prahy
• koordinace a zpracovávání komplexních politických, ekonomických, právních a dalších analýz pro potřeby náměstkyně primátora hl. města Prahy
• analýza konkrétních témat, background check a risk analýza
• konzultování otázek v rámci agendy, rešeršování a ověřování informací
• příprava výstupů a abstraktů, zpracovávání reportů
• řízení procesů

Požadované vzdělání
• vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu

Další požadavky
• praxe v oboru, nejlépe předchozí pracovní zkušenost v prostředí samosprávy či státní správy
• znalost oblasti životního prostředí, klima plánu, cirkulární ekonomiky či odpadového hospodářství výhodou
• znalost územní samosprávy výhodou
• analytické myšlení
• počítačová gramotnost
• výborná znalost češtiny slovem i písemně
• znalost angličtiny na úrovni B1
• organizační schopnosti a Time management
• týmový hráč
• zodpovědnost, pečlivost, pevné morální a etické zásady, příjemné vystupování
• flexibilita, ochota učit se novým věcem

Nabízíme
• pracovní poměr bude sjednán na dobu určitou, po dobu výkonu funkce dlouhodobě uvolněné členky Zastupitelstva hl. m. Prahy ve volebním období „2022-2026“
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě *1 11, struktura platu: základní plat v 11. PT (25.280 Kč až 37.170 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna
• systému Cafeteria, příspěvky na MHD (Lítačka), stravování, penzijní připojištění, bydlení, rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením a řadu dalších zajímavých benefitů
• pracoviště v centru Prahy

Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech naleznete na našich kariérních stránkách.

Způsob podání nabídky
Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je zaslání:

● strukturovaného životopisu a
● motivačního dopisu.

Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem prosím zasílejte do 28. března 2024 na adresu linda.kasparkova@praha.eu.
Do předmětu zprávy uveďte: Volné místo – poradce/poradkyně náměstkyně primátora HMP/SE5/VM18/24.

Poznámky
*1 V platové třídě podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.
*2 Poskytnuté osobní údaje uvedené v životopise budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení a v souladu s platnými právními předpisy. Správcem osobních údajů je hlavní město Praha – Magistrát hlavního města
Prahy. Po skončení výběrového řízení bude zaslaný životopis, popř. další zaslané písemnosti zlikvidovány. Záznam o výběrovém řízení obsahující osobní údaje účastníků výběrového řízení (jméno, příjmení, kontaktní údaje) bude v souladu se zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, uchován u správce po dobu 3 let, po jejím uplynutí dojde ke skartaci těchto dokumentů, nevznikne-li mezitím jiný právní důvod ke zpracování daných osobních údajů.

V souladu s ustanoveními obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) máte právo na přístup ke svým osobním údajům zpracovávaných správcem a k informacím o jejich zpracovávání, popř. můžete požadovat jejich kopie (čl. 15); máte právo požadovat opravu nepřesných osobních údajů (čl. 16); právo na výmaz, pokud již pominul účel zpracování, pokud vznesete námitky proti zpracování, nebo pokud byly osobní údaje zpracovávány protiprávně (čl. 17); dále máte právo na omezení zpracování těchto údajů (čl. 18); a právo vznést námitku u správce ohledně zpracovávání svých osobních údajů (čl. 21). Správce má pověřence pro ochranu osobních údajů, jehož kontaktní údaj poverenecgdpr@praha.eu. Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů, na který se také můžete obrátit se stížností.

Uživatelský avatar
Linda.Kasparkova
Administrativní odbor
Příspěvky: 382
Registrován: 17 črc 2018, 13:05
Profese: Produkční PO
Dal poděkování: 103 poděkování
Dostal poděkování: 598 poděkování

Re: Poradce/poradkyně náměstkyně primátora hl. m. Prahy Ing. Jany Komrskové

Příspěvek od Linda.Kasparkova »

Z důvodu nedostatku uchazečů prodlužujeme lhůtu pro přihlašování do výběrového řízení do 12.4.2024.

Odpovědět

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“