Logicky by hlavní obrazovka mohla vypadat stejně jako dnes a pouze umožňovat zobrazení dalších nabídek, kde by byl kompletní tarif. Systém by se tak pro běžného uživatele jedoucího po Praze nezesložitil, ale umožnil by nákup všech jízdenek. Nicméně nemyslím si ani úplně, že bychom tu měli odhadovat, co autor zamýšlel a hledat důvody pro polovičatou práci. Prostě to je polovičaté, neprojednané a bylo by lepší terminály doladit než vymýšlet, proč je to dobře.Marian_Kechlibar píše: ↑14 kvě 2019, 13:55 Osobně bych tipoval, že jde o snahu předejít tomu, aby se neznalý turista ztratil v celé komplexnosti tarifu PID s jeho devíti pásmy.
Pro srovnání, čtyřmilionový Madrid má pásma dvě - město a okolí.
Otázka nastavení tarifu PID je zcela mimo toto téma. Bavíme se o odbavovacím zařízení.
A kdybych chtěl odhadovat reálný důvod dnešního nastavení - bude to mnohem prozaičtější. Terminály zadával DPP, který dlouhodobě ignoruje fakt, že existuje nějaká integrovaná doprava, které jsou jeho linky součástí.