Jan Drahý

Moderátoři: KoKS Jihomoravský kraj, PKS Jihomoravský kraj, PMS Brno

Odpovědět
Uživatelský avatar
drahysa
Příznivec Pirátů – Jihomoravský kraj
Příspěvky: 8
Registrován: 09 bře 2018, 15:32
Profese: engineering Supervisor
Bydliště: 28. Října 987, Uherské Hradiště
Dal poděkování: 10 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Jan Drahý

Příspěvek od drahysa »

Zdravím vespolek všechny Piráty a Pirátky,
rád bych se vám ve zkratce představil.
Jmenuji se Jan Drahý, je mi 33 let.
Pocházím z malé vesničky Svídnice ze samého kraje Železných hor, tj. z Východních Čech.
Po dokončení studia na VUT (FSI - mechanika těles) v roce 2010 jsem zakotvil v Brně nadobro a stal se místní náplavou :-) (ne, nefandím Kometě :-))
V současné době si užívám manželství s mojí báječnou ženou a vychováváme našeho 10 měsíčního synka a také on často vychovává nás.
Pracuji jako produkt designer v jedné nadnárodní společnosti v oblasti automotive zajišťující např. elektrické svazky a elektrické rozvody v automobilech všeobecně.
Koníčky: Rodina, focení, kolo, politické debaty :-)

Pokud bych měl říci, od kdy se mi dostali Piráti do hledáčku, tak bych odhadoval kolem roku 2011-2012. Zaujalo mne rozhodování na základě analýz, rešerší a snaha o širší uchopení řešených problémů. To je způsob práce a uvažování jenž je mi blízký. JE to těší cesta, však v dlouhodobém horizontu dává smysl a dlouhodobost je něco by by mělo být v řízení státu na prvním místě.

Rád bych nabídl znalosti z oblastí, kde mám již nějaké znalost, tj. CE certifikace výrobků (elektrické), recyklace výrobků a leg. nároky na použité materiály (RoHS, REACH,..),zkušenosti z automotive a řízení projektů.
Myslí, že jsme součástí doby v níž zažijeme změnu všeho kolem nás od trhu práce, výroby výrobků a vůbec chápání statků kolem nás (vlastnění vs slušba).

Pokud budete mít jakékoliv otázky, tak je rád zodpovím, pokud budu vědět.