Zápisy ze schůzí

Moderátoři: Vedouci organu, asistent strany, Odbor - personalni

Odpovědět
Uživatelský avatar
RuddyZ
Příspěvky: 44
Registrován: 27 říj 2017, 18:37
Profese: Student
Bydliště: Vesnice kdesi na jihu
Dal poděkování: 65 poděkování
Dostal poděkování: 26 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Zápisy ze schůzí

Příspěvek od RuddyZ »

4. koordinační schůzka KET DaI
22. 2. 2020, 19:00, Jitsi
https://jitsi.pirati.cz/KETDaIJcK

Přítomni: R. Žák, P. Maule, V. Klecanda, M. Kákona, M. Šimek
Předsedá: R. Žák
Zapisuje: R. Žák

Program:
1) Formality
2) Program
3) Investiční priority
4) Přeložka Tesco – Slapy
5) Bechyňka

2. Program (M. Šimek)
Michal odeslal první verzi mailem, zohlednil veškeré připomínky, které mu dorazily (podle pokynů od PKS)
Původně to mělo celé 50 000 tis. znaků, skončil nyní na 5 000
K tématu letiště by měla být schůze zvlášť, v ČePiCi, vycházet můžeme ze SWOTu, s asistentkou Ondřeje Polanského se navrhuje na letišti výzkumné centrum
Některé body se kryjí s oblastí výstavby
Každý bod by měl mít dovysvětlující podostavec
Bod: "Budeme usilovat o postupnou elektrifikaci regionálních tratí." => lépe formulovat, doplnit hybridní vozidla(?)
Bod: "Budeme budovat P+R" => "Podpoříme budování.", je to docela návratná investice (dle neveřejné studie), měli bychom tlačit na její zveřejnění
Ruda navrhuje úpravu formulace o zlepšení dopravní obslužnosti => bude více návrhů, pak něco schválíme
Pavel zkusí zformulovat bod k JIKORDu, nefunguje jak má, klíčovou roli v něm má kraj => nemusí ale být v programu
"Stavby a rekonstrukce budeme koordinovat společně s dalšími organizacemi, ať už se jedná o obce, Ředitelství silnic a dálnic, energetiky nebo plynaře. Tím předejdeme situacím, kdy se nová vozovka ničí kvůli sítím ukrytým pod povrchem. Do nově budovaných a opravovaných silnic budeme, tam kde je to vhodné, projektovat i přípravu pro nové technologie (například chráničky pro optickou síť).
Provedeme pasportizaci infrastruktury ve správě kraje. Pasportizace znamená, že víme na čem jsme - přiznáme si pravý stav." => body spojit, sepsat nějakou stručnou koncepci – zmínit transparentnost a plánovatelnost => Vašek naformuluje
Program zatím nechat v rámci KETu, nerozesílat dál

3. Investiční priority v dopravě (R. Žák)
Budeme postupně sepisovat jednotlivé investiční priority, není klíčové

4. Přeložka Tesco-Slapy (V. Klecanda)
Vašek navrhuje biokoridor
Projednat s KET pro ŽP
Nové stavby musí splňovat docela přísná pravidla, ale tohle může být starší projekt

5. Bechyňka (R. Žák)
Řeší KET Kultura v čele s Janem Novákem, my nemáme jednotný názor
Obě možnosti jsou přijatelné, obojí má pozitiva i negativa
Trolejové vedení je za hranou životnosti
Nejlevnější je strhnout troleje, ale to samozřejmě nechceme, změna trakce vychází až o 35 mil. levnější (ekonomika x historie)
Historická vozidla nejde přestavět, technická památka museli by být provozována vozidla odlišná
Nejlevněší varianta nemusí být nejlepší pro Tábor a Bechyni z hledista turistického ruchu
©Obrázek Rudolf ŽákMladý Pirát z MS Českobudějovicko

Odpovědět

Zpět na „Doprava a infrastruktura“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host