Magistrát hlavního města Prahy obsazuje pracovní místo Poradce radního hl. m. Praha Adama Zábranského pro majetek, transparentnost a legislativu
Adam Zábranský, pirátský radní pro oblast správy majetku, transparentnosti a legislativy, hledá poradce pro svůj tým. Jedná se o člověka, který bude řešit problematiku správy majetku Magistrátu, komunikovat jak s radním, tak i s příslušným odborem, a dokáže v dané oblasti spoustu věcí poradit, zjistit a zanalyzovat.
Pokud tě baví pracovat s Piráty a gesce obecního majetku největšího města je pro tebe tou pravou výzvou, neváhej se přihlásit!
Popis pozice:
poradenská činnosti v oblasti správy a rozvoje nemovitého majetku s přesahem do řešení veřejného prostoru,
analýza a rešerše koncepčních materiálů a příprava podkladů pro radního a ostatní kolegy jeho týmu,
komunikace se zainteresovanými aktéry ve výkonu agendy majetku - odbory MHMP, městské organizace, správci, nájemníci, MČ atp.
administrativní podpora sekretariátu radního pro majetek - příprava korespondence, příprava materiálů pro jednání orgánů HMP
Co požadujeme:
vysokoškolské vzdělání (ekonomický či právní obor výhodou)
znalost systému fungování územní samosprávy a jejích orgánů
schopnost samostatné i týmové spolupráce
flexibilita a odpovědnost při plnění úkolů
dobré analytické schopnosti
zájem o zlepšení fungování Prahy v souladu s pirátským programem
práci na plný úvazek
Co nabízíme:
možnost podílet se na smysluplné práci pro zlepšování Prahy v oblastech lepšího využívání veřejného majetku a prostoru, omezování vizuálního smogu, vyšší transparentnosti rozhodování atp.
- platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (25 280 Kč až 37 170 Kč dle praxe), osobní příplatek, mimořádné odměny
čerpání benefitů zaměstnance MHMP (5 týdnu dovolené, homeoffice, flexi pass, sick days)
práci v přátelském a neformálním prostředí týmu Pirátské strany
- platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (25 280 Kč až 37 170 Kč dle praxe), osobní příplatek, mimořádné odměny
Nástup ideálně co nejdříve
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání následujících podkladů:
Strukturovaný životopis
Motivační dopis včetně odpovědí na otázky:
Proč s námi chcete spolupracovat jako asistent radního? Jaká je vaše představa výkonu této práce, máte nějakou vizi, kam by Praha v oblasti správy majetku měla směřovat? Zpracovával/la jste v minulosti nějaké podklady/analýzy/rešerše? Vedl/a jste někdy nějaké projekty? Můžete nám zaslat nějaký příklad?
Přihlášky do výběrového řízení nám zašlete nejpozději do 10. dubna 2023 na adresu martin.kamenik@praha.eu. Zadavatel si vyhrazuje právo termín prodloužit.
Uchazeči budou porovnáni mezi sebou a zhruba 3-5 uchazečů podle uvážení výběrové komise bude pozváno k osobní prezentaci. Zde Vás můžeme požádat o zpracování úkolu.
Uchazeč zasláním své přihlášky dává souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rámci tohoto výběrového řízení a jeho případného přezkumu.