Helpdeskář/ka

Výběrová řízení na dodavatele a zakázky


Moderátoři: Republikové předsednictvo - asistenti, Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.

  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.

  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem; u personálních pozic platí více pravidel.

  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.

  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.

Pro zakázky a místa nad 200 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.

Zamčeno
Marketa.Markova
Komunální zastupitel/ka
Příspěvky: 356
Registrován: 12 pro 2018, 18:27
Dal poděkování: 58 poděkování
Dostal poděkování: 32 poděkování

Helpdeskář/ka

Příspěvek od Marketa.Markova »

V Pirátském Technickém odboru (vznešený název pro partičku fousatých Linuxových hackerů a jednu vlasatou redheadku) hledáme technickou podporu pro komunikaci s našimi uživateli (další piráti, naši dodavatelé a příznivci). Pokud používáš Linux a zároveň si zvládneš celý den psát či povídat s neajťáky, oceníme Tvé služby.

Naše očekávání
Máš pozitivní vztah k digitalizaci a informačním technologiím.
Máš tendenci přemýšlet analyticky i systémově a schopnost pracovat s daty.
Baví Tě pomáhat lidem pochopit a ovládnout technologie.
Dokážeš pracovat (nebo se to rychle naučit) s našimi on-premise open source systémy jako jsou Zulip, Redmine, NextCloud, CodiMD, DokuWiki, WagTail, ale také dalšími interními aplikacemi.
Zvládneš dostát požadavkům na provozní bezpečnost (šifrovaný disk, rozumné zacházení s hesly, 2FA, využívání GPG a tak).
Nenecháš se napálit sociálním inženýrstvím.
Dokázeš pomoci uživatelům jak na Linuxu, macOS tak i na Windows.
Dokážeš provést základní diagnostiku vícevrstvých aplikací (např. zjistit, jestli je problém na straně klienta, nebo na serveru).
Když si to situace bude žádat, zvládneš něco malého naprogramovat.

Popis pozice
Pracuješ odkud chceš na svém zařízení.
V pracovní dny jsi na příjmu.
Pravidelně hlídáš úkoly v podatelně a pomáháš lidem tam i na chatu. (Interní Zulip/ Signal)
Když si to situace žádá, pomáháš uživatelům přes video hovory se sdílením plochy.
Jednoduché úkoly řešíš samostatně, s ostatními se obracíš na nás.
Aktivně komunikuješ s kolegy o problémech uživatelů a podílíš se na stanovování priorit rozvoje tak, aby uživatelé měli problémů co nejméně.
Čas od času tvoříš návody nebo školíš klíčové uživatele.

Hodnotící kritéria
60 % - Kompetence vůči požadavkům pozice
20 % - Hodnotový soulad s Pirátským programem
20 % - Celkový dojem a motivace
Pro úspěšnou kvalifikaci je potřeba získat hodnocení alespoň 70 %.

Podrobnosti spolupráce
Objem práce odhadujeme na nejvýše 60h měsíčně. Odměna 350 Kč/hodina.
Budeš muset podepsat dohodu o mlčenlivosti, protože budeš mít přístup k neveřejným osobním údajům našich členů a příznivců. Ty máme zákonnou povinnost chránit.
Začátek spolupráce ihned nebo dle domluvy.

Pro zařazení do výběrového řízení nám pošli:
životopis
motivační dopis

Přihlásit se můžeš do 25.3.2023 odesláním materiálů na anna.stachova@pirati.cz. Do předmětu prosím uveď: TO - Helpdesk

Markéta Marková
MS Tábor
marketa.markova@pirati.cz
+420 604 266 265

Marketa.Markova
Komunální zastupitel/ka
Příspěvky: 356
Registrován: 12 pro 2018, 18:27
Dal poděkování: 58 poděkování
Dostal poděkování: 32 poděkování

Re: Helpdeskář/ka

Příspěvek od Marketa.Markova »

Do výběrového řízení se přihlásili 4 uchazeči a uchazečky. Prvním kolem prošli všichni přihlášení. Druhé kolo spočívalo ve vypracování zadaných úkolů, které ověřovaly požadované znalosti a dovednosti. I druhým kolem prošli úspěšně všichni přihlášení.

Třetí kolo bylo formou online pohovoru. Komise ve složení Josef Bouše (vedoucí TO), Anna Stachová (asistentka TO) a Markéta Marková (za PO) se s uchazeči potkala 12.4.2023
Všichni byli vyhodnoceni jako úspěšní a na pozici vhodní. Vítězem se stal Martin Kučera, který nabídku spolupráce přijal a stal se novým Helpdeskářem TO. Gratulujeme.

Přílohy
Helpdesk_závěrečné hodnocení.pdf
(80.04 KiB) Staženo 92 x

Markéta Marková
MS Tábor
marketa.markova@pirati.cz
+420 604 266 265

Zamčeno

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“