Žádost o členství - Lukáš Langer

Moderátoři: PKS Zlínský kraj, KoKS Zlínský kraj, PMS Zlín

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lukas.Langer
Člen KS Zlínský kraj
Příspěvky: 4
Registrován: 28 led 2022, 13:39
Dal poděkování: 12 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Žádost o členství - Lukáš Langer

Příspěvek od Lukas.Langer »

Všechny zdravím,
jmenuji se Lukáš Langer a chtěl bych vás poprosit o přijetí mé žádosti o členství.

Je mi 19 let, narodil jsem se ve Zlíně, kde momentálně studuji na Gymnáziu Zlín - Lesní čtvrť a můj zájem sahá napříč mnoha obory. V prvé řadě se snažím angažovat ve studentské politice. Jsem člen studentské rady našeho gymnázia, člen spolku Mladých demokratů, člen Parlamentu dětí a mládeže, delegát České středoškolské unie a v neposlední řadě předseda Krajského parlamentu dětí a mládeže Zlínského kraje. Pravidelně se účastním všemožných politických simulací, jako jsou např. Pražský studentský summit, Český model amerického kongresu či Simulace Evropského parlamentu.

Mezi mé největší zájmy patří pochopitelně politika, ekologie, vojenství, historie, včelařství či právo. Rád ve svém volném čase také hraji fotbal, florbal, tenis nebo ping pong.

K Pirátům jsem se rozhodl přidat, neboť je to v současnosti jediná liberální síla hájící hodnoty, jako jsou ochrana životního prostředí, práva menšin či zájmy mladých lidí. Co se mi ale na Pirátech líbí nejvíce je jejcih vnitrostranické fungování, které na rozdíl od ostatních stran funguje na demokratických principech, kde má každý jeden člen rovný hlas a tím pádem i moc podílet se na fungování strany jako takové.

Na schůzky Pirátů jsem začal chodit asi před rokem. Následně jsem vypomáhal při komunální kampani a samozřejmě se po sléze také stal registrovaným příznivcem. Nyní se chci avšak ještě více zapojit a pomoci straně, ve kterou věřím.

Můj medailonek naleznete zde: https://lide.pirati.cz/profil/3565/

Děkuji za dočtení až sem.

S pozdravem,
Lukáš Langer