Vedoucí Koordinátor/ka pro Prahu

Výběrová řízení na zaměstnanecká místa a zakázky
Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem.
  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a zaměstnanecká místa nad 100 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Matej.Kubicek
Místní předsednictvo
Příspěvky: 518
Registrován: 28 čer 2018, 19:24
Profese: HR manager
Dal poděkování: 106 poděkování
Dostal poděkování: 555 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Vedoucí Koordinátor/ka pro Prahu

Příspěvek od Matej.Kubicek »

Činnosti, se kterými se můžete setkat:

  • Vedení týmu cca 3 koordinátorů/ek krajského sdružení
  • Komunikace a práce s členy/kami a příznivci/kyněmi Pirátů, dobrovolníky/nicemi a nováčky
  • Plánování a spoluorganizace pražských akcí a správa kalendáře týmu, akcí a prostor sídla Pirátů v Praze
  • Prezenční zajištění provozu sídla Pirátů v Praze
  • Plánování a spoluorganizace volební kampaně
  • Zajištění lidí, techniky a materiálu na svolané akce krajského sdružení (schůze, workshopy, semináře a školení, akce v kampani)
  • Fyzická archivace úředních a účetních dokladů, podávání a proplácení drobných žádostí o proplacení (jednotlivě do 10 tisíc Kč ze svěřené rozpočtové položky)
  • Administrativa krajského sdružení: zábory, svolávání jednání a zajištění zápisů
  • Správa podatelny krajského sdružení, jednoduché rešerše, správa spisové služby, vedení registrů
  • Pomoc s okrskovými volebními komisemi, evidence a zjišťování stavu úkolů
  • Správa sociálních sítí

Požadavky:

  • Základní informačně technická zdatnost (práce s databázemi osobními údaji dobrovolníků/nic, příznivců/kyň a členů/ek)
  • Schopnost a ochota naučit se pracovat se systémy České pirátské strany
  • Administrativní zdatnost (vedení evidence dokumentů; PC - kancelářské balíky OpenOffice, Microsoft Office, Google Suite, internet - vyhledávání informací, sociální sítě)
  • Zkušenosti s prací s lidmi (zkušenosti s vedením týmu výhodou)
  • Nadstandardní komunikační dovednosti osobně i po telefonu, reprezentativní a příjemné vystupování
  • Systematičnost, emoční stabilita a pracovitost (empatie, umění vyjednávat, schopnost reagovat na konkrétní potřeby dobrovolníků)
  • Dobrý písemný projev a znalost českého jazyka
  • Optimismus a schopnost motivovat dobrovolníky
  • Výborné organizační schopnosti
  • Schopnost odhadnout kvality a zaměření dobrovolníků a vhodně je nasměrovat
  • Časová flexibilita (aktivity mají často nárazový charakter v časovém tlaku) a občasná mobilita (školení v Praze, cestování po kraji)
  • Schopnost plánování, samostatnost a svědomitost
  • Ztotožnění se s Pirátskými hodnotami
  • Závazek uchazeče/ky, že po dobu trvání smlouvy (zadávacího listu) nebude kandidovat do celostátních vnitrostranických ani veřejných funkcí (vyjma zastupitele kraje, města, nebo městské části) a případné existující takové funkce ukončí do 3 měsíců od podpisu smlouvy
  • Nabídka je otevřená lidem, kteří se běžně pohybují na území Prahy

Výhodou:

  • Výhodou je zkušenost s vlastním dobrovolnictvím
  • Výhodou je zkušenost z předchozí práce pro Piráty

Nabízíme:

  • Práci v nejlepší politické straně na české scéně
  • Zadávací list na dobu neurčitou
  • Odměnu 40 000 Kč měsíčně na IČO
  • Možnost podílet se na smysluplné a transparentní politice
  • Možnost bezprostředně se podílet na realizaci Pirátského programu
  • Školení ke všem výše uvedeným činnostem
  • Možnost seberealizace a zapojení vlastní kreativity
  • Neomezený telefonní a datový tarif

Požadavky k zařazení do výběrového řízení:

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu obsahujícího vizi působení na dané pozici. Životopis a motivační dopis vítěze výběrového řízení mohou být zveřejněny i bez předchozího souhlasu.
Přihlásit se můžete do 10.10. 2021 zasláním vyžadovaných materiálů na matej.kubicek@pirati.cz (vedoucí Personálního odboru Pirátů a člen výběrové komise).

Předpokládaný termín nástupu: říjen/listopad 2021
Hodnocení provádí hodnotící komise složená ze dvou členů krajského předsednictva, jednoho člena personálního odboru a stávajícího vedoucího koordinátora.

První kolo probíhá vyhodnocením životopisu, motivace a dosavadních zkušeností dle podkladů zaslaných do 10.10.2021 včetně. Druhé kolo je realizované formou praktického ověření požadovaných kritérií během osobní schůzky se členy výběrové komise.

Výběrová komise si vyhrazuje právo prodloužit termín výběrového řízení nebo výběrové řízení zrušit.

Hodnotící kritéria:
Kompetence vůči požadavkům pozice 0 - 40 bodů
Znalost pirátského programu a argumentace 0 - 10 bodů
Celkový dojem pro práci v týmu 0 - 15 bodů
Motivace 0 - 10 bodů
Zkušenosti s prací v Pirátské straně 0 - 25 bodů

Úspěšný uchazeč musí získat minimálně 60% bodů v každé kategorii.

Tito uživatelé poděkovali autorovi Matej.Kubicek za příspěvek:
Zuzana.Freitas
Matěj Kubíček
kubicek.haul@gmail.com
Uživatelský avatar
Matej.Kubicek
Místní předsednictvo
Příspěvky: 518
Registrován: 28 čer 2018, 19:24
Profese: HR manager
Dal poděkování: 106 poděkování
Dostal poděkování: 555 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Vedoucí Koordinátor/ka pro Prahu

Příspěvek od Matej.Kubicek »

Ahoj všem,

Ve výběrovém řízení, které proběhlo včera zvítězil Jiří Belšán, s kterým jsme se domluvili na uzavření spolupráce od 1.12.2021, do té doby bude fungovat normálně jako KODO v Praze.
Všem dalším účastníkům děkujeme za účast.
Bodové hodnocení nějdete v příloze.

Hezký den a víkend všem!

Přílohy
Hodnocení VŘ - List 1 (2).pdf
(33.44 KiB) Staženo 118 x
Matěj Kubíček
kubicek.haul@gmail.com
Zamčeno

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“