Koordinátor/ka a supervizor/ka call centra

Výběrová řízení na dodavatele a zakázky


Moderátoři: Republikové předsednictvo - asistenti, Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.

  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.

  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem; u personálních pozic platí více pravidel.

  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.

  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.

Pro zakázky a místa nad 200 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.

Zamčeno
Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Příznivec Pirátů – Jihočeský kraj
Příspěvky: 1938
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 284 poděkování
Dostal poděkování: 957 poděkování

Koordinátor/ka a supervizor/ka call centra

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Hledáme člověka, který si vezme na starost přípravu, realizaci a provoz call centra pro koalici Pirátů a Starostů v kampani do sněmovny 2021.

Naše vysněná posila je člověk, který již má zkušenosti s designem, provozem a řízením call centra. Je dobře zorganizovaný, odolný stresu, schopný vysokého nasazení, zapálený a empatický. Věří hodnotám, které Piráti a Starostové reprezentují a přinášejí.

Mezi činnosti, kterými se bude zabývat, bude patřit:
Příprava strategie call centra
Nábor operátorů a operátorek
Identifikace technického řešení a komunikace s dodavateli
Návrhy skriptů
Školení operátorů a operátorek
Náslechy a supervize
Řízení call centra a jeho optimalizace s ohledem na vytíženost
Kontrola rozpočtu
Reporting a statistika
Starost o duševní zdraví a psychohygienu operátorů a operátorek
Komunikace s ostatními komponenty volební kampaně

Co požadujeme:
Zkušenost s prací v telemarketingu na řídící pozici alespoň 1 rok
Jakákoli zkušenost s přípravou a stavbou call centra velkou výhodou
Zkušenost s náslechy, supervizí, vedením a zpětnou vazbou k operátorům
Schopnost vést tým kombinovaná s empatií
Souznění s hodnotami, které Piráti a Starostové reprezentují

A co Vám nabízíme?

Činnost na cca 25 až 40 hodin týdně po dobu až čtyř měsíců
Skvělý stávající tým, na kterém je možné stavět
Možnost využití lokálních kanceláří koalice na Malé straně
Příležitost k realizaci, odpovědnost za vedení samostatného projektu
Možnost podílet se na kampani s cílem změnit politickou reprezentaci a vládu v této zemi

Nástup: přelom června a července a odměnu až 50 000 Kč/měsíc příkazní smlouvou

Pro získání této pozice je potřeba:
Dodat strukturovaný CV a motivační dopis obsahující důvod, proč má uchazeč o pozici zájem.
A to do 9. května 2021 do půlnoci.
Přihlásit se můžete prostřednictvím tohoto formuláře.

Vybraní uchazeči mohou být vyzváni k:
a) Vypracování jednoduchého úkolu v požadovaném časovém limitu
Vybraní uchazeči budou poté vyzváni k:
b) Pohovoru s vedením kampaně

Přihlásit se můžete zasláním svého strukturovaného CV a motivačního dopisu nejpozději do 9. května.

Kritéria hodnocení:
Požadavky na pozici: 20 %
Praxe: 30 %
Motivace: 30 %
Celkový dojem 20 %

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
Tetris mě naučil, že když se snažíš zapadnout, tak zmizíš.

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Příznivec Pirátů – Jihočeský kraj
Příspěvky: 1938
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 284 poděkování
Dostal poděkování: 957 poděkování

Re: Koordinátor/ka a supervizor/ka call centra

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Výběrové řízení bylo ukončeno.
Pozici obsadí Filip Kubín. Gratulujeme.
Hodnocení prováděla komise ve složení: Pavel Gruber, Jana Koláříková, Jan Vrobel, Laureen Hollge.
Výsledky naleznete v příloze.

Přílohy
závěrečné hodnocení.xlsx - List 1.pdf
(29.36 KiB) Staženo 67 x

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
Tetris mě naučil, že když se snažíš zapadnout, tak zmizíš.

Zamčeno

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“