Řešení P+R podél trati 011

Moderátoři: Republikové předsednictvo - asistenti, Vedoucí centrálních orgánů, PKS Praha, Krajske expertni tymy - vedouci, asistenti PKS Praha

Odpovědět
Uživatelský avatar
Michal.Stepan
Člen KS Praha
Příspěvky: 369
Registrován: 30 zář 2017, 11:16
Profese: dopravní inženýr
Bydliště: Praha, Malá Strana
Dal poděkování: 607 poděkování
Dostal poděkování: 464 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Řešení P+R podél trati 011

Příspěvek od Michal.Stepan »

Mnohé dopravní plánovače zaskočilo, že se lidé vracejí ke kolejové dopravě a snaha o snižovaní kapacity zkracováním nástupišť je v kontrastu s potřebami lidí. Vzhledem k rostoucí suburbanizaci a skutečnosti, že v řídkém osidlení je někdy obsuha veřejnou dopravou problematická, rozvíjí se živelně kombinovaná doprava auto-vlak, která vyvolává potřebu parkování vysokého počtu aut u železničních stanic. Na jedndné z nejfrekventovanějších tratí 011 Praha-Kolín jsou to především stanice Praha-Běchovice a Praha-Klánovice.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Michal.Stepan za příspěvky (celkem 2):
Marek.Krejpsky, Jan.Hrebicek
Uživatelský avatar
Ondrej.Kalis
Člen KS Praha
Příspěvky: 1690
Registrován: 26 říj 2017, 09:26
Profese: dopravní inženýr
Bydliště: Praha 9
Dal poděkování: 3142 poděkování
Dostal poděkování: 1913 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení P+R podél trati 011

Příspěvek od Ondrej.Kalis »

Praha-Běchovice a Praha-Klánovice to jsou zejména z finančních (nikoliv dopravních nebo časových) důvodů, protože roční jízdenka na 1. pásmo PID tě stojí přibližně stejně jako roční na celou Prahu. Většina těch lidí dojíždí z příměsta, takže má logiku jim tam postavit P+Rka a příjezd do Prahy jim spíš ztížit.

A samozřejmě nezapomínat jako prioritu funkční návaznou dopravu. Pokud jezdí vlak každou půlhodinu a autobus taky každou půlhodinu, příp. hodinu, tak to člověka tolik netáhne, aby se přibližoval autem, moc času tím neušetří a má starosti s autem, parkováním atp. Problém je, že ne všude máme tu plnohodnotnou návaznou dopravu.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondrej.Kalis za příspěvky (celkem 2):
Marek.Krejpsky, Jan.Hrebicek

Vedoucí KET doprava Středočeský kraj. Místopředseda KET doprava Praha.

Odpovědět

Zpět na „Doprava a infrastruktura“