Helpdeskář/ka
Moderátoři: Republikové předsednictvo - asistenti, Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo
-
Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
-
V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
-
Dále řízení probíhá stanoveným způsobem; u personálních pozic platí více pravidel.
-
Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
-
Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a místa nad 200 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.
- Jana.Kolarikova
- Příznivec Pirátů – Jihočeský kraj
- Příspěvky: 1938
- Registrován: 03 srp 2012, 13:52
- Profese: OSVČ
- Dal poděkování: 284 poděkování
- Dostal poděkování: 957 poděkování
Helpdeskář/ka
Naše očekávání:
Máš pozitivní vztah k digitalizaci a informačním technologiím.
Máš tendenci přemýšlet analyticky i systémově a schopnost pracovat s daty.
Baví Tě pomáhat lidem pochopit a ovládnout technologie.
Dokážeš pracovat (nebo se to rychle naučit) s našimi on-premise open source systémy jako jsou Zulip, Redmine, NextCloud, CodiMD, DokuWiki, ale také dalšími interními aplikacemi.
Zvládneš dostát požadavkům na provozní bezpečnost (šifrovaný disk, rozumné zacházení s hesly, 2FA, využívání GPG a tak).
Nenecháš se napálit sociálním inženýrstvím.
Dokázeš pomoci uživatelům jak na Linuxu, tak i na Windows.
Dokážeš provést základní diagnostiku vícevrstvých aplikací (např. zjistit, jestli je problém na straně klienta, nebo na serveru).
Když si to situace bude žádat, zvládneš něco malého naprogramovat.
Popis pozice:
Pracuješ z domova a v čase, který Ti vyhovuje.
Pokud máš poblíž některé Pirátské centrum, můžeš případně pracovat odtud.
Ve všední dny zvedáš telefon, hlídáš úkoly v podatelně a radíš lidem na chatu.
Když si to situace žádá, pomáháš uživatelům přes video hovory se sdílením plochy.
Jednoduché úkoly řešíš samostatně, s ostatními se obracíš na kolegy.
Aktivně komunikuješ s kolegy o problémech uživatelů a podílíš se na stanovování priorit.
Dle možností tvoříš návody a čas od času školíš klíčové uživatele.
Pro úspěšnou kvalifikaci je potřeba získat hodnocení alespoň 70%.
Váha hodnotících kritérií:
60% - Kompetence vůči požadavkům pozice
20% - Hodnotový soulad s Pirátským programem
20% - Celkový dojem a motivace
Podrobnosti spolupráce:
Nabízíme činnost až na 160 hodin měsíčně.
Smluvní vztah se uzavírá na dobu neurčitou.
Budeš muset podepsat dohodu o mlčenlivosti, protože budeš mít přístup k neveřejným osobním údajům našich členů a příznivců. Ty máme zákonnou povinnost chránit.
Pro zařazení do výběrového řízení nám pošli:
1) životopis
2) stručný motivační dopis, ve kterém popíšeš svou vizi spolupráce a samozřejmě svou motivaci
Přihlásit se můžeš do 15.3.2021 prostřednictvím tohoto formuláře.
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Jana.Kolarikova za příspěvek:
- Ondrej.Profant
Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
Tetris mě naučil, že když se snažíš zapadnout, tak zmizíš.
- Jana.Kolarikova
- Příznivec Pirátů – Jihočeský kraj
- Příspěvky: 1938
- Registrován: 03 srp 2012, 13:52
- Profese: OSVČ
- Dal poděkování: 284 poděkování
- Dostal poděkování: 957 poděkování
Re: Helpdeskář/ka
Pozici obsadí Filip Pecha.
Hodnocení provedla komise ve složení: Helča Buchtová, Ivor Kollár, Jan Hamal Dvořák, Andrej Ramašeuski, Markéta Kafková.
Výsledky naleznete v příloze.
- Přílohy
-
- závěrečné hodnocení - List 1 (17).pdf
- (44.81 KiB) Staženo 69 x
Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
Tetris mě naučil, že když se snažíš zapadnout, tak zmizíš.