Představení Monika Pořízková

Moderátoři: PKS Zlínský kraj, KoKS Zlínský kraj, PMS Kroměříž

Odpovědět
Monika.Porizkova
Člen KS Zlínský kraj
Příspěvky: 1
Registrován: 02 říj 2020, 09:08
Dostal poděkování: 3 poděkování

Představení Monika Pořízková

Příspěvek od Monika.Porizkova »

Ahoj,
jmenuji se Monika Pořízková, je mi 37 let a bydlím v Bystřici pod Hostýnem, kde jsem se narodila, a nakonec i usadila s partnerem a 5letým synem. Studovala jsem v oboru ekonomie – účetnictví a daně, marketing a management apod. V současné době pracuji jako účetní, ekonom v místní účetní firmě.
Jako protipól kancelářské práce se v letních měsících věnuji průvodcování, převážně amerických turistů, po střední Evropě.

Aktivně se zajímám hlavně o komunální politiku, několikrát jsem kandidovala jako nestraník (neúspěšně), momentálně jsem členem finančního výboru města Bystřice pod Hostýnem.
Ráda sportuji, cestuji a zapojuji se do dění ve městě prostřednictvím Okrašlovacího a zábavního spolku (www.ozs.cz) a Kulturáku. Tyto spolky se snaží zajišťovat kulturní, vzdělávací a další akce v Bystřici a na Chvalčově.
I když jsem (neregistrovaný) příznivce Pirátů několik let, mou větší pozornost a sympatie jste si získali při posledních krajských volbách. Začala jsem Pirátskou stranu sledovat a zajímat se více do hloubky, líbí se mi hlavně váš přístup i program, se kterým se ztotožňuji.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Monika.Porizkova za příspěvky (celkem 3):
Vratislav.Krejcir, V__, Petr.Stoklasa
Uživatelský avatar
Vratislav.Krejcir
Předseda/předsedkyně krajského sdružení
Příspěvky: 723
Registrován: 21 pro 2010, 20:44
Profese: Markeťák a ajťák
Bydliště: Kroměříž, Na Prasečím kopečku
Dal poděkování: 991 poděkování
Dostal poděkování: 979 poděkování

Re: Představení Monika Pořízková

Příspěvek od Vratislav.Krejcir »

Díky za tvůj zájem, rádi tě u nás uvítáme :-)
Tito uživatelé poděkovali autorovi Vratislav.Krejcir za příspěvek:
V__
„Aby ses vyhnul kritice, nic nedělej, nic neříkej, ničím nebuď.“