Šulcová Zdenka

Moderátoři: PKS Pardubický kraj, KoKS Pardubický kraj, PMS Pardubicko

Zdenka.Sulcova
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 5
Registrován: 23 dub 2020, 10:11
Profese: lektor, poradce, řidič
Bydliště: Pardubice
Dal poděkování: 6 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Šulcová Zdenka

Příspěvek od Zdenka.Sulcova »

Hezký den,
jmenuji se Zdenka Šulcová. Bydlím v Pardubicích, je mi 58 let. Pracuji jako poradce pro účetní, daňové otázky a problematiku a také pro podnikové řízení. Současně se věnuji i forenznímu účetnictví - odhalování nestandardních účetních zápisů a podvodných zápisů v účetnictví. Mám tři dospělé děti ;) . Jako koníčka mám řízení autobusů a trolejbusů, což realizuji v DPmP. ;) . Dále se věnuji filatelii a sbírání modelů autobusů. Když je nedeštivé počasí, jezdíme s manželem a dvěma pejsky na výlety na kolech a nebo jdeme s manželem na tenis.
Děkuji Zdenka
Uživatelský avatar
Daniel.Lebduska
Místní předsednictvo
Příspěvky: 435
Registrován: 27 říj 2013, 10:54
Profese: Výkonný ředitel, marketér
Bydliště: Chrudim
Dal poděkování: 221 poděkování
Dostal poděkování: 486 poděkování

Re: Šulcová Zdenka

Příspěvek od Daniel.Lebduska »

Dobrý den, díky za představení.

@Ivana.Mrkvickova prosím o kontakt, pokud ještě neproběhl.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Daniel.Lebduska za příspěvky (celkem 2):
Zdenka.Sulcova, Ivana.Mrkvickova
V naléhavých případech mne zastihnete na: +420 775 544 666
Uživatelský avatar
Andrej.Ramaseuski
Jednatel/ka republikového výboru
Příspěvky: 3443
Registrován: 28 srp 2016, 20:49
Profese: programátor
Bydliště: Sedlíšťka (Radhošť)
Dal poděkování: 2611 poděkování
Dostal poděkování: 5052 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Šulcová Zdenka

Příspěvek od Andrej.Ramaseuski »

Jako prvni dojem - super profil.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Andrej.Ramaseuski za příspěvky (celkem 2):
Zdenka.Sulcova, V__

0x8DE5F4739D2A2F0B | Ceterum censeo Facebook esse delendam

Zdenka.Sulcova
Návštěvník – nepatří k Pirátům