Filip Bureš

Moderátoři: PKS Královéhradecký kraj, KoKS Královéhradecký kraj, PMS Trutnovsko, PMS Královéhradecko

Odpovědět
Filip.Bures
Člen KS Královehradecký kraj
Příspěvky: 10
Registrován: 09 lis 2020, 18:51
Profese: Ředitel v CK
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 37 poděkování

Filip Bureš

Příspěvek od Filip.Bures »

Ahoj,

velice rád bych oficiálně požádal o členství. S Piráty jsem v kontaktu už více, jak rok a velice se mi líbí jejich přístup a snaha zlepšit, jak politickou kulturu, tak život nám všem. Hlásím se k transparentnosti, udržitelnosti, aplikaci BezAndreje, otevřenosti a volnému internetu a k svobodě podnikání. Od mála jsem pracoval a pomáhal ve službách a to především v cestovním ruchu a v pohostinství. Vystudoval jsem Bc.v oboru Public relations. Došel jsem až skoro nakonec 5.ročníku, kde jsem se na to "vykašlal", což mě zpětně dost mrzí. Nyní pracuji jako ředitel v cestovní kanceláři. Mám zkušensti s mezinárodním obchodem a s marketingem. Hodně sportuji, už jen amatersky florbal, tenis.

Rád bych se věnoval koncepci a rozvoji cestovního ruchu u nás. A především obnovy po koronaviru, kdy bude velice důležité nastartovat incoming turistů. Současná vláda nemá žádnou koncepci ani plán.

Zdraví,
Filip
Tito uživatelé poděkovali autorovi Filip.Bures za příspěvky (celkem 2):
Dusan.Plch, V__
Uživatelský avatar
Libuse.Verisova
Koordinátor/ka krajského sdružení
Příspěvky: 1220
Registrován: 07 kvě 2017, 20:47
Profese: Technik
Dal poděkování: 291 poděkování
Dostal poděkování: 639 poděkování

Re: Filip Bureš

Příspěvek od Libuse.Verisova »

Ahoj Filipe,

díky za představení.
Tímto tě zvu na schůzi MS HK příští úterý 17.11. od 19.00. Připojit se můžeš tady.
Proběhne tady diskuse na toto téma, možná budeš dotazován podrobněji členy MS.
Potom by mělo proběhnout hlasování PMS.
Více v úterý. Těšíme se.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Libuse.Verisova za příspěvek:
Dusan.Plch
Líba Věříšová
*********************************