žádost o členství Pavel Záleský

Moderátoři: PKS Pardubický kraj, KoKS Pardubický kraj, PMS Českotřebovsko

Zamčeno
Pavel.Zalesky
Člen KS Pardubický kraj
Příspěvky: 2
Registrován: 17 úno 2019, 13:26
Profese: lektor dopravy
Bydliště: Česka Třebova
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování
Kontaktovat uživatele:

žádost o členství Pavel Záleský

Příspěvek od Pavel.Zalesky »

Dobrý den všem,
Jmenuji se Pavel Záleský, je mi 38 let, jsem svobodný, pracuji jako lektor dopravy u DVI a.s., občas pak na DPČ jako výpravčí u Správ železnic a jako inspektor pro posuzování bezpečnosti u DVI . Bydlím v České Třebové. Mám rád hudbu všeho druhu- (HIP – HOP a techno jdou ale nějak mimo mě), snažím se učit se na kytaru a rád si zazpívám, programuji Arduino a v jazycích Delphi (pokročilý) a C# (začátečník). V České Třebové zastupuji piráty v dopravní komisi města Česká Třebová.
1)Která partaj Vám byla nejsympatičtější, než ses dozvěděl/a o pirátech? Proč piráti?

Pokud si dobře pamatuji, tak první stranou, kterou jsem volil byla ČSSD, především pro její sociální postoje, nicméně poté jsem volil zelené. Bohužel mi v poslední době chyběl u nich sociální program, a i rozpory v některých věcech a příliš tlačili některé věci na úkor jiných – U pirátů se, i líbí především otevřenost, transparentnost a nehrají si na stranickost jako některé strany – tedy používají lidský rozum, jsou otevření různým názorům a opozici nedehonestující ani nenálepkují.

2)Četl/a jste program pirátů do PS 2017? Který bod Vám přijde nejdůležitější a se kterým nesouhlasíte?