Stella Maria Valentová

Archivační fórum pro vlákna přijatých zájemců o členství

Moderátoři: KoKS Praha, PKS Praha

Pravidla fóra
Toto je dočasné archivační fórum pro odkládání vláken přijatých zájemců o členství. Vlákna sem přesouvá PKS Praha.
Zrušení archivu bude zváženo ve chvíli kdy začne kvalitně fungovat systém Evidence členů.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Stella.Maria.Valentova
Člen KS Praha
Příspěvky: 10
Registrován: 07 lis 2013, 14:29
Profese: překladatelka, učitelka, stud. práv
Bydliště: Praha 3
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 26 poděkování

Stella Maria Valentová

Příspěvek od Stella.Maria.Valentova »

Ahoj milí všichni na palubě,

dovolte mi stručně se představit:
vystudovaná grafička (SŠ) a učitelka angličtiny a zeměpisu (VŠ), ale doma si už pár let po večerech studuju právo (zájmově :D ) a posledních pár měsíců trochu víc organizovaně (LL.M.). Pracovala jsem v administrativě a na různých projektech (např. Euronanoforum) pro Technologické centrum Akademie věd ČR; moje další práce při a po mateřské: web editorka pro Magazín Legalizace, členka výkonného výboru Hnutí za aktivní mateřství a programová ředitelka informativního týdenního festivalu o těhotenství, porodu a rodičovství. Na full-time jsem naposled měla na starost office management velvyslanectví Afghánistánu (zajímavá zkušenost :( ). Jinak jsem taky třeba sázela stromy (pro Lesy ČR), roznášela pivo v hospodě, podněcovala děti k rebelii vůči autoritám, někdy se tomu říká "hlídání dětí" :) Dělala jsem titulky k videím a tlumočila. Teď pracuji na zábavných a zároveň edukativních knížkách pro děti, učím aj a dělám projektový management (v rámci týmu) v neziskovém sektoru.