výuka angl. jazyka na periferii republiky
Napsal: 18 pro 2019, 17:31
Ahojte krajské forum,
Mám na Vás někoho dotaz, chtěli bychom tady na výspě republiky (Teplice nad Metují) zkusit rozhýbat výuku anglického jazyka jinak ( Hellen Doron,....) než jen od 3 ročníku základní školy, kdy to na škole vyučuje kde kdo a víceméně samospádem.
Máme učitelku ( momentálně na mateřské), která by do toho s námi šla, plus se počítá s podporou mladších učitelek ze základní školy.
Poptávka ze stran obyvatel by byla, ale narážíme na to, že probíhá výuka v MŠ, ale ze třídy cca 20 dětí chodí 4 žáci, ze zbylých je 10% mimo zájem cokoliv zkoušet jinak, než že to stačí, cca 20% jsou dětí které byť doma peníze mají, ale tahají je z úřadů, takže na toto nemohou přistoupit - prozradili by, že mají peníze na kroužky, ale ne na obědy.
Zbývá cca 70% dětí a rodičů, kteří by i mohli, ale argument je, PROČ, vždyť to nemá návaznost na školu.
Řeším, jestli je toto soukromá podnikatelská aktivita běžící samostatně (souběžně) mimo školní výuku, nebo jestli nemáte někdo zkušenost zda-li to lze propojit se školou ?
Stran obce ( města) by podpora asi byla, ale nikdo pořádně neví co by vlastně mohli poskytnout - prostor, peníze,....
Stran školy je to otázkou, ředitel odchází na konci školního roku do důchodu, zástupkyně ( jeho bývalá manželka) je zásadně proti všemu, dostat na místo ředitele, někoho kdo by chtěl, bude těžké a hlavně než se zorientuje bude to trvat.
Tak kdy náhodou někdo měl zkušenost, sem s ní
Děkuji
Mám na Vás někoho dotaz, chtěli bychom tady na výspě republiky (Teplice nad Metují) zkusit rozhýbat výuku anglického jazyka jinak ( Hellen Doron,....) než jen od 3 ročníku základní školy, kdy to na škole vyučuje kde kdo a víceméně samospádem.
Máme učitelku ( momentálně na mateřské), která by do toho s námi šla, plus se počítá s podporou mladších učitelek ze základní školy.
Poptávka ze stran obyvatel by byla, ale narážíme na to, že probíhá výuka v MŠ, ale ze třídy cca 20 dětí chodí 4 žáci, ze zbylých je 10% mimo zájem cokoliv zkoušet jinak, než že to stačí, cca 20% jsou dětí které byť doma peníze mají, ale tahají je z úřadů, takže na toto nemohou přistoupit - prozradili by, že mají peníze na kroužky, ale ne na obědy.
Zbývá cca 70% dětí a rodičů, kteří by i mohli, ale argument je, PROČ, vždyť to nemá návaznost na školu.
Řeším, jestli je toto soukromá podnikatelská aktivita běžící samostatně (souběžně) mimo školní výuku, nebo jestli nemáte někdo zkušenost zda-li to lze propojit se školou ?
Stran obce ( města) by podpora asi byla, ale nikdo pořádně neví co by vlastně mohli poskytnout - prostor, peníze,....
Stran školy je to otázkou, ředitel odchází na konci školního roku do důchodu, zástupkyně ( jeho bývalá manželka) je zásadně proti všemu, dostat na místo ředitele, někoho kdo by chtěl, bude těžké a hlavně než se zorientuje bude to trvat.
Tak kdy náhodou někdo měl zkušenost, sem s ní
Děkuji