Asistent dlouhodobě uvolněné členky Zastupitelstva hl. m. Prahy Mgr. Evy Horákové

Výběrová řízení na zaměstnanecká místa a zakázky

Moderátoři: asistent strany, Vedouci organu, Republikove predsednictvo

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem.
  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a zaměstnanecká místa nad 50 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení republikového výboru.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jan.Louzek
Příznivec Pirátů – Praha
Příspěvky: 250
Registrován: 30 bře 2012, 21:49
Profese: zveřejňovač Zastupitelského klubu Pirátů
Dal poděkování: 12 poděkování
Dostal poděkování: 270 poděkování

Asistent dlouhodobě uvolněné členky Zastupitelstva hl. m. Prahy Mgr. Evy Horákové

Příspěvek od Jan.Louzek » 04 pro 2019, 15:09

OZNÁMENÍ O VOLNÉM PRACOVNÍM MÍSTĚ

Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy obsazuje pracovní místo

asistent / asistentka
dlouhodobě uvolněné členky Zastupitelstva hl. m. Prahy Mgr. Evy Horákové
(kód 3121)

Pracovní poměr zaměstnance / zaměstnankyně bude sjednán na dobu určitou ,po dobu výkonu funkce
dlouhodobě uvolněné členky Zastupitelstva hl. m. Prahy Mgr. Evy Horákové ve volebním období
„2018 - 2022“.
Místo výkonu práce Praha, platové třídě1) 11
Plný pracovní úvazek.
Termín předpokládaného nástupu: dle dohody.

Náplň práce

Metodická, poradenská a konzultační činnost v rámci výboru pro sociální politiku Zastupitelstva hl. města
Prahy. Spolupráce při strategickém řízení gesce a naplňování programu.
Odborná analytická příprava materiálů a stanovisek pro potřeby předsedkyně výboru včetně účasti na
jednáních, kontrola plnění úkolů.
Organizace a zabezpečování sběru informací na vymezeném úseku a jejich odborné zpracování.
Připomínkování materiálů předkládaných Radě hl. města Prahy.
Zajišťování administrativní, organizačních a koordinačních činností a agend v sekretariátu předsedkyně
výboru.

Požadované vzdělání

* vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v
bakalářském studijním programu

Požadované znalosti a dovednosti

* výborný písemný projev v českém jazyce, schopnost interpretovat text, extrahovat podstatné
informace a na jejich základě připravovat podklady pro jednání
* samostatnost, pečlivost, chtít pracovat
* časovou flexibilitu (odpovídající pružné pracovní době Magistrátu hl. města Prahy)
znalost práce na PC

Nabízíme

* zajímavou a rozmanitou práci v úřadu územní samosprávy
* pracoviště v historickém centru Prahy
* pružnou pracovní dobu
* osobní příplatek po zkušební době
* podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, možnost využití programu
mentoringu a koučinku
* 5 týdnů dovolené
* 3 dny zdravotního volna (sick days)
* příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
* podporu slaďování pracovního a rodinného života, zařízení péče o děti zaměstnanců – dětská
skupina
* příspěvek na stravování formou stravenkové karty
* příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením, příspěvek na penzijní
připojištění, příspěvek na kulturní a sportovní vyžití... a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Bližší informace naleznete na našich kariérních stránkách.

Způsob podání nabídek

Pokud Vás pracovní pozice zaujala, zašlete nám prosím v jednom PDF dokumentu krátký motivační
dopis (1 strana) a Váš životopis 2).^

Nabídky zasílejte do 15. 12. 2019 na adresu lucie.horakova@praha.eu. Do předmětu zprávy uveďte:
Volné místo – asistent/asistentka. Dotazy můžete směřovat telefonicky na sekretářku předsedkyně
Výboru pro sociální politiku, Lucii Horákovou, na tel. 236 00 2142 nebo 732 546 857.


Poznámky

1) V platové třídě podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a podle nařízení

vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění.

2 ) Poskytnuté osobní údaje uvedené v životopise budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového

řízení a v souladu s platnými právními předpisy. Správcem osobních údajů je hlavní město Praha – Magistrát
hlavního města Prahy. Osobní údaje (kontaktní údaje) slouží jen pro snadnější komunikaci s uchazeči v rámci
daného výběrového řízení.
Poskytnuté osobní údaje budou zpřístupněny pouze zaměstnancům personálního odboru a členům výběrové
komise. Po skončení výběrového řízení bude zaslaný životopis, popř. další zaslané písemnosti zlikvidovány.
Záznam o výběrovém řízení obsahující osobní údaje účastníků výběrového řízení (jméno, příjmení, kontaktní
údaje) bude v souladu se zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů,
uchován u správce po dobu 3 let, po jejím uplynutí dojde ke skartaci těchto dokumentů, nevznikne-li mezitím
jiný právní důvod ke zpracování daných osobních údajů.
V souladu s ustanoveními obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) máte právo na přístup ke svým
osobním údajům zpracovávaných správcem a k informacím o jejich zpracovávání, popř. můžete požadovat jejich
kopie (čl. 15); máte právo požadovat opravu nepřesných osobních údajů (čl. 16); právo na výmaz, pokud již
pominul účel zpracování, pokud vznesete námitky proti zpracování, nebo pokud byly osobní údaje zpracovávány
protiprávně (čl. 17); dále máte právo na omezení zpracování těchto údajů (čl. 18); a právo vznést námitku u
správce ohledně zpracovávání svých osobních údajů (čl. 21). Správce má pověřence pro ochranu osobních údajů,
jehož kontaktní údaj poverenecgdpr@praha.eu. Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů
je Úřad pro ochranu osobních údajů, na který se také můžete obrátit se stížností.
Asistent Zastupitelského klubu Pirátů, ZHMP

Odpovědět

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů