CF 9/2019 Volba vedoucího Technického odboru

Celostátní fórum tvoří všichni členové a je nejvyšším orgánem Pirátské strany.

Moderátor: Predsedajici

Pravidla fóra
Na celostátním fóru se vyjadřujte slušně a k věci, na ostatní se obracejte jen prostřednictvím předsedajícího. Nepřístojnosti budou vykázány do samostatného vlákna. Než napíšete nový příspěvek, zamyslete se, zda má takovou hodnotu, aby ho musely číst stovky lidí.
Uživatelský avatar
Ondrej.Profant
Poslanec Parlamentu ČR
Příspěvky: 7686
Registrován: 22 dub 2009, 23:55
Profese: Poslanec
Bydliště: Praha 8
Dal poděkování: 13322 poděkování
Dostal poděkování: 7283 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: CF 9/2019 Volba vedoucího Technického odboru

Příspěvek od Ondrej.Profant » 12 zář 2019, 12:52

Jakub.Michalek píše:
12 zář 2019, 10:03
Ahoj, jenom pro úplnost, aplikace Piroplácení je na základě dohody, kterou jsme vyjednali s Martinem Rejmanem, k dispozici pod veřejnou licencí AGPL 3.0 - viz předávací protokol zde, přičemž Martin obdržel za svůj podíl mimořádnou odměnu na základě usnesení RP ze dne 25. 2. 2019. Aplikaci je tedy možné nadále rozvíjet jako open source.
V současnosti část rozvoje dělají například Otevřená města, která tuto aplikaci nasazují.
profant.eu, poslanec

Uživatelský avatar
Martin.Kucera
Vedoucí administrativního odboru
Příspěvky: 13260
Registrován: 23 dub 2009, 16:41
Profese: nakladatel
Dal poděkování: 2158 poděkování
Dostal poděkování: 18411 poděkování

Re: CF 9/2019 Volba vedoucího Technického odboru

Příspěvek od Martin.Kucera » 12 zář 2019, 12:56

Opakovane zadam abyste se drzeli predmetu jednani. Velice nerad bych vas z nej vykazal.
tel.: +420 778 702 711; (NEPIŠTE MI NA FACEBOOKU, TÉMĚŘ TAM NECHODÍM)
Jak jednoduchý by byl svět, kdybychom četli a dělali věci hned správně. :) -- Lucie Spáčilová

Uživatelský avatar
Martin.Kucera
Vedoucí administrativního odboru
Příspěvky: 13260
Registrován: 23 dub 2009, 16:41
Profese: nakladatel
Dal poděkování: 2158 poděkování
Dostal poděkování: 18411 poděkování

Re: CF 9/2019 Volba vedoucího Technického odboru

Příspěvek od Martin.Kucera » 14 zář 2019, 10:10

Konstatuji, že návrhy postupu podané Vojtěchem Pikalem
A) na prodloužení lhůty pro navrhování na 3 týdny, tj. do 28. 9.
B) na prodloužení lhůty na rozmyšlenou na 1 týden od skončení lhůty pro navrhování
byly schváleny všeobecnou shodou.
Úvodní příspěvek jsem patřičně upravil.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Martin.Kucera za příspěvek:
Vojtech.Pikal
tel.: +420 778 702 711; (NEPIŠTE MI NA FACEBOOKU, TÉMĚŘ TAM NECHODÍM)
Jak jednoduchý by byl svět, kdybychom četli a dělali věci hned správně. :) -- Lucie Spáčilová

Uživatelský avatar
Dalibor.Zahora
Člen KS Středočeský kraj
Příspěvky: 9426
Registrován: 21 dub 2009, 12:29
Profese: zakládající člen
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 23061 poděkování
Dostal poděkování: 10931 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: CF 9/2019 Volba vedoucího Technického odboru

Příspěvek od Dalibor.Zahora » 14 zář 2019, 11:25

A ta dohoda pls proběhla jak, s kým? Rozporovat zřejmě nehodlám, jen bych byl rád informovaný. :)
zástupce KMO Sčk, zakládající člen, bývalý člen KK, více na profilu wiki.pirati.cz, aktuální texty najdete na Deník Referendum, více jsem na twitteru @daliborzz než na FB fb.com/dlbrz t. 773 993 465

Uživatelský avatar
Martin.Kucera
Vedoucí administrativního odboru
Příspěvky: 13260
Registrován: 23 dub 2009, 16:41
Profese: nakladatel
Dal poděkování: 2158 poděkování
Dostal poděkování: 18411 poděkování

Re: CF 9/2019 Volba vedoucího Technického odboru

Příspěvek od Martin.Kucera » 14 zář 2019, 11:48

Protože nikdo nebyl proti viewtopic.php?p=636375#p636375 nejen po standardních 24 hodin ale dokonce téměř 72 hodin.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Martin.Kucera za příspěvky (celkem 3):
Vaclav.Zidek, Vojtech.Pikal, Dalibor.Zahora
tel.: +420 778 702 711; (NEPIŠTE MI NA FACEBOOKU, TÉMĚŘ TAM NECHODÍM)
Jak jednoduchý by byl svět, kdybychom četli a dělali věci hned správně. :) -- Lucie Spáčilová

Uživatelský avatar
Rostislav.Reha
Kontrolní komise
Příspěvky: 3681
Registrován: 15 říj 2013, 12:16
Profese: informatik
Bydliště: Ostrava
Dal poděkování: 4482 poděkování
Dostal poděkování: 4592 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: CF 9/2019 Volba vedoucího Technického odboru

Příspěvek od Rostislav.Reha » 14 zář 2019, 19:40

Chapu to spravne podle prvního postu, ze zatím není zadny kandidat navrzeny?
Neverim na mensi zlo. Je jen velke zlo a zlo, co zatim nemelo sanci vyrust.

Uživatelský avatar
Martin.Kucera
Vedoucí administrativního odboru
Příspěvky: 13260
Registrován: 23 dub 2009, 16:41
Profese: nakladatel
Dal poděkování: 2158 poděkování
Dostal poděkování: 18411 poděkování

Re: CF 9/2019 Volba vedoucího Technického odboru

Příspěvek od Martin.Kucera » 14 zář 2019, 20:01

Ano, chápeš.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Martin.Kucera za příspěvky (celkem 3):
Dalibor.Zahora, Vojtech.Pikal, Petr.Tkadlec
tel.: +420 778 702 711; (NEPIŠTE MI NA FACEBOOKU, TÉMĚŘ TAM NECHODÍM)
Jak jednoduchý by byl svět, kdybychom četli a dělali věci hned správně. :) -- Lucie Spáčilová

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Vedoucí personálního odboru
Příspěvky: 831
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: vedoucí PO
Dal poděkování: 774 poděkování
Dostal poděkování: 953 poděkování

Re: CF 9/2019 Volba vedoucího Technického odboru

Příspěvek od Jana.Kolarikova » 18 zář 2019, 12:32

Ivan.Bartos píše:
10 zář 2019, 09:41

Prosím zároveň o zohlednění navrženého postupu pro volbu nového vedoucího TO, dle schváleného usnesení, které naplňuje schválenou strategii Pirátů, která má za cíl jakou součást volby řešit i prokázání kompetencí. Z pohledu AO se pak toto zejména projevuje v posunutí terminů pro kandidaturu a volbu vedoucího.

Vznikne skupina, která bude mít na starosti definovat, co přesně po vedoucím TO chceme/potřebujeme a postará se o zajištění prokázání kompetencí kandidátů na vedoucího TO (v tuto chvíli totiž možná hledáme více krizového manažera, než dlouhodobého vedoucího TO). Složení tohoto týmu - za RP Olga Richterová, dočasný vedoucí TO - Ondřej Profant, za PO Jana Koláříková, Aleš Krupa jako vedoucí kanceláře. Tým cca za 14 dnů předloží dokument s vymezením kompetencí a poté bude následovat týdenní veřejné připomínkování těchto kompetencí.
Vážené CF,
ráda bych vás informovala, že v pondělí 16.9. proběhla první schůzka této skupiny za účelem definice potřebných kompetencí vedoucí/ho TO. Na schůzce byli přítomni všichni výše jmenovaní, dále jsem oslovila RV s prosbou o doplnění skupiny někým ze svých řad.

Definovali jsme klíčové kvalifikační předpoklady a co bude mít vedoucí TO na starost.
Veškeré informace naleznete tady společně s výňatkem ze strategie, nechť jsou všem, kteří se přihlásí, tyto informace k užitku.

Dále jsme řešili tvorbu medailonku kandidátů, která by se měla konat 30.9. v Praze. Následně budou materiály předloženy CF, aby se (nejen) na jejich základě mohli členové informovaně rozhodnout a naplnit tak deminimum.
Naposledy upravil(a) Vojtech.Pikal dne 18 zář 2019, 12:58, celkem upraveno 1 x.
Důvod: link fix
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jana.Kolarikova za příspěvky (celkem 2):
Dalibor.Zahora, Jan.Korbel
Jana Koláříková - vedoucí personálního odboru
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
770113643
Don´t live your life impressing others, live your life impressing yourself!

Uživatelský avatar
Petr.Tkadlec
Republikový výbor
Příspěvky: 3324
Registrován: 30 říj 2013, 07:37
Profese: rozpočtář/přípravář/stavbyvedoucí
Bydliště: Vsetín
Dal poděkování: 2662 poděkování
Dostal poděkování: 2298 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: CF 9/2019 Volba vedoucího Technického odboru

Příspěvek od Petr.Tkadlec » 18 zář 2019, 12:38

Jana.Kolarikova píše:
18 zář 2019, 12:32
Ivan.Bartos píše:
10 zář 2019, 09:41

Prosím zároveň o zohlednění navrženého postupu pro volbu nového vedoucího TO, dle schváleného usnesení, které naplňuje schválenou strategii Pirátů, která má za cíl jakou součást volby řešit i prokázání kompetencí. Z pohledu AO se pak toto zejména projevuje v posunutí terminů pro kandidaturu a volbu vedoucího.

Vznikne skupina, která bude mít na starosti definovat, co přesně po vedoucím TO chceme/potřebujeme a postará se o zajištění prokázání kompetencí kandidátů na vedoucího TO (v tuto chvíli totiž možná hledáme více krizového manažera, než dlouhodobého vedoucího TO). Složení tohoto týmu - za RP Olga Richterová, dočasný vedoucí TO - Ondřej Profant, za PO Jana Koláříková, Aleš Krupa jako vedoucí kanceláře. Tým cca za 14 dnů předloží dokument s vymezením kompetencí a poté bude následovat týdenní veřejné připomínkování těchto kompetencí.
Vážené CF,
ráda bych vás informovala, že v pondělí 16.9. proběhla první schůzka této skupiny za účelem definice potřebných kompetencí vedoucí/ho TO. Na schůzce byli přítomni všichni výše jmenovaní, dále jsem oslovila RV s prosbou o doplnění skupiny někým ze svých řad.

Definovali jsme klíčové kvalifikační předpoklady a co bude mít vedoucí TO na starost.
Veškeré informace naleznete [urlhttps://docs.google.com/document/d/1ooEIEYY196CTWDZKBLK3BbwxpTG9_7tDVyjuupgA2is/edit?usp=sharing]tady[/url] společně s výňatkem ze strategie, nechť jsou všem, kteří se přihlásí, tyto informace k užitku.

Dále jsme řešili tvorbu medailonku kandidátů, která by se měla konat 30.9. v Praze. Následně budou materiály předloženy CF, aby se (nejen) na jejich základě mohli členové informovaně rozhodnout a naplnit tak deminimum.
Můžu se prosím zeptat jakým způsobem si oslovila RV s prosbou o doplnění? Osobně o ničem nevím, ale třeba jsem to přehlídl. Členy RV jinak oslovujeme, voláme skrz SZ @republikovy.vybor přes mail rv@pirati.cz nebo skrz naší podatelnu v redmine.

Kandidáty lze navrhovat do 28.9. a vy teprve 30.9. budete vyrábět medailonky?
Petr Tkadlec - 724 879 117
jestli něco chcete, tak víte, kde mě naleznete

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Vedoucí personálního odboru
Příspěvky: 831
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: vedoucí PO
Dal poděkování: 774 poděkování
Dostal poděkování: 953 poděkování

Re: CF 9/2019 Volba vedoucího Technického odboru

Příspěvek od Jana.Kolarikova » 18 zář 2019, 12:44

Petr.Tkadlec píše:
18 zář 2019, 12:38

Můžu se prosím zeptat jakým způsobem si oslovila RV s prosbou o doplnění?

Kandidáty lze navrhovat do 28.9. a vy teprve 30.9. budete vyrábět medailonky?
Ahoj,
doplnění máte v podatelně.
Ano, do 28.9. se navrhuje, tj. sobota, takže hned v pondělí budeme dělat medailonky se všemi navrženými.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jana.Kolarikova za příspěvek:
Petr.Tkadlec
Jana Koláříková - vedoucí personálního odboru
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
770113643
Don´t live your life impressing others, live your life impressing yourself!

Odpovědět

Zpět na „Celostátní fórum“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Mikulas.Ferjencik a 0 hostů