ředitel / ředitelka odboru „Kancelář primátora“

Výběrová řízení na dodavatele a zakázky


Moderátoři: Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo - asistenti, Republikové předsednictvo

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.

  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.

  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem; u personálních pozic platí více pravidel.

  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.

  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.

Pro zakázky a místa nad 200 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.

Zamčeno
Uživatelský avatar
Jan.Louzek
Technické oddělení
Příspěvky: 1016
Registrován: 30 bře 2012, 21:49
Profese: zveřejňovač Zastupitelského klubu Pirátů
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 55 poděkování

ředitel / ředitelka odboru „Kancelář primátora“

Příspěvek od Jan.Louzek »

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

Hlavní město Praha – Magistrát hlavního města Prahy

zastoupené Ing. Zdenou Javornickou, pověřenou řízením Magistrátu hlavního města Prahy,
v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně
některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“), vyhlašuje dne
18. června 2019 výběrové řízení pro jmenování do funkce vedoucího úředníka / vedoucí úřednice

ředitel / ředitelka odboru „Kancelář primátora“ Magistrátu hlavního města Prahy

(kód 0452)

Sjednaný druh práce: ředitel / ředitelka odboru „Kancelář primátora“, s místem výkonu práce Praha, v platové třídě) 13

* Pracovní poměr bude sjednán na dobu určitou po dobu rodičovské dovolené.
*Plný pracovní úvazek.

Stručná náplň práce

Řízení odboru „Kancelář primátora“ Magistrátu hlavního města Prahy.
Zajišťování, organizace a kontrola výkonu samosprávných činností v oblasti dlouhodobého
vývoje politiky hlavního města Prahy a zabezpečení výkonu funkce primátora hlavního města
Prahy.

Odpovědnost za návrhy a podklady ve svěřené oblasti, které jsou předkládány Radě a
Zastupitelstvu hlavního města Prahy, účast při jejich projednávání.
Zabezpečování spolupráce s ústředními orgány státní správy a jednotlivými městskými úřady.
Předpoklady pro jmenování vedoucí úřednice/vedoucího úředníka podle § 4 zákona o
úřednících:

* a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let
* b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který
ovládá český jazyk
* c) způsobilost k právním úkonům
* d) bezúhonnost2)
* e) na funkci vedoucí úřednice / vedoucího úředníka splnění dalších předpokladů podle § 2, 4 a 20 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon
některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní
Republiky, České a Slovenské Republiky, ve znění pozdějších předpisů, tj. lustrační osvědčení
a čestné prohlášení; předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1.
prosinci 1971.

Požadované vzdělání

* vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Další požadavky
* znalost principů a fungování veřejné správy, zejména územní samosprávy
* orientace v zákoně č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, v platném znění
* orientace v zákoně č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění
* zkušenosti s přípravou koncepčních dokumentů
* znalost projektového řízení
* znalost anglického, německého nebo jiného jazyka (na úrovní C1 podle Společného
evropského referenčního rámce)
* znalost práce na PC (MS Office)
* prokazatelné zkušenosti s vedením týmu
Osobnostní předpoklady
* komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
* manažerské schopnosti a dovednosti
* dobré organizační schopnosti
* analytické myšlení
Zvláštní požadavek

Z důvodu přístupu k utajovaným informacím stupně utajení Vyhrazené
vznikne uchazeči/uchazečce v případě přijetí do pracovního poměru povinnost předložit
podkladové materiály pro ověření přístupu k utajovaným informacím stupně utajení Vyhrazené v
souladu se zákonem č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní
způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů, případně povinnost předložit platné osvědčení fyzické
osoby vydané Národním bezpečnostním úřadem, pokud je jeho držitelem/držitelkou.
Nabízíme
* stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
* příplatek za vedení, osobní příplatek po zkušební době
* podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání a možnost využití programu
mentoringu a koučinku
* 5 týdnů dovolené
* 3 dny zdravotního volna (sick days)
* podporu slaďování pracovního a rodinného života, zařízení péče o děti zaměstnanců –
dětská skupina
* příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
* příspěvek na stravování formou stravenek
* příspěvek na penzijní připojištění
* příspěvek na kulturní a sportovní vyžití
... a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Bližší informace naleznete na našich stránkách Volná pracovní místa na portálu www.praha.eu.

Způsob podání přihlášky do výběrového řízení

Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení, jejíž náležitosti podle § 7 odst. 4
zákona o úřednících, jsou:

* jméno, příjmení, titul,
* datum a místo narození,
* státní příslušnost,
* místo trvalého pobytu,
* číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního
občana), datum a podpis.

(Pro podání přihlášky lze využít formulář, který naleznete níže)

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona o úřednících, nutno připojit:
* 1. životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních,
odborných znalostech a dovednostech, včetně znalostí týkajících se správního řízení,
* 2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii), u
cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským
státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným
prohlášením,
* 3. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Předpokladem pro jmenování do funkce vedoucího úředníka/vedoucí úřednice je požadováno
splnění dalších požadavků podle § 2, 4 a 20 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další
předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské
Federativní Republiky, České a Slovenské Republiky, ve znění pozdějších předpisů.
Uchazeč/uchazečka dále připojí:
* 4. lustrační osvědčení (ověřená kopie), event. kopii žádosti o vydání tohoto osvědčení,
* 5. čestné prohlášení (podle § 2, 4 a 20 zákona č. 451/1991 Sb.).

Předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel
obdržel nejpozději dne 3. července 2019 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy,
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.

Na obálku prosím uveďte:
„NEOTEVÍRAT - výběrové řízení
ředitel/ka odboru „Kancelář primátora“/PRM/0452/VR146/19/R“
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
odbor personální, oddělení sekretariátu a výběrových řízení zaměstnanců
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1

Přihlášku do výběrového řízení lze zaslat rovněž prostřednictvím datové schránky. U
požadovaných příloh k přihlášce musí být provedena konverze do elektronické podoby, pokud
nejsou doloženy v listinné podobě. Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby
ji vyhlašovatel obdržel ve výše uvedeném termínu do datové schránky 48ia97h.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho
průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Asistent Zastupitelského klubu Pirátů, ZHMP
Zamčeno

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“