Martin Chour

Moderátoři: KoKS Praha, PKS Praha, PMS Praha 3

Zamčeno
Martin.Chour
Člen KS Praha
Příspěvky: 9
Registrován: 03 črc 2018, 13:48
Profese: Student
Bydliště: Praha
Dostal poděkování: 15 poděkování

Martin Chour

Příspěvek od Martin.Chour »

Ahoj,
Na Praze 3 bydlím již od svého narození, tj. 19 let. Aktuálně studuji na všeobecném gymnáziu na Praze 1. Na P3 se pohybuji téměř každý den, zejména v oblasti Ohrady, Vítkova, Seifertovy, Husitské a horního Žižkova.
Mým zájmem je zejména doprava, převážně ta veřejná, kterou se snažím propagovat a věnuji ji hodně svého času. Proto bych byl i rád, kdyby se doprava na Praze 3 zlepšila. I z toho důvodu jsem se rozhodl vstoupit k Pirátům - není mi jedno, co se v naší městské části děje a myslím si, že zejména z dopravního hlediska bych mohl v mnoha věcech poradit nebo říct nějaký názor do diskuze.
S městskou částí na Praze 3 jsem se poprvé dostal do styku asi před 2 lety, kdy jsem aktivněji začal řešit nedostatky v provozu autobusů v Husitské ulici (linky 133 a 207), které jsem prvotně začal řešit už po roce 2011 (kdy jsem zjišťoval prvotní informace a začal jsem se setkávat s různými důvody, proč to a to nejde, že to musím řešit s někým jiným nebo že si musím počkat 2 měsíce na odpověď) s Ropidem, DPP, Magistrátem, TSK a právě MČ Praha 3 a viděl jsem, že na MČ nesedí nikdo, kdo by tomu rozuměl nebo chtěl něco řešit. Takže jsem se nakonec musel obrátit na jaře 2018 na občany a sepsat petici, která problémy s nedostatečnou kapacitou autobusů v Koněvově a Husitské vyřeší. Dosud se sice ve spolupráci s Ropidem a DPP podařily již dílčí kroky uskutečnit, hlavní cíl v podobě nasazení kloubových vozů ale zatím ne. Mohlo by se to podařit po volbách, jak mi bylo řečeno Ropidem, kdy se změní politická situace a byl bych rád, kdybych byl součástí toho na Praze 3, aby bylo možné nejen tohle, ale řadu dalších dopravních věcí na Praze 3 uvést do pohybu a zlepšit.

Odpovědi na dotazník Pirátů