RV 40/2018 Schválení záměru MO: Průběžná online kampaň

Republikovému výboru je svěřena moc zákonodárná. Republikový výbor schvaluje stranické předpisy, programové dokumenty a kandidátní listiny.

Moderátoři: Jednatele, Republikovy vybor

Pravidla fóra
Do fóra mohou psát členové skupin Republikový výbor, Vedoucí orgánů, Garanti a Účastníci. Do skupiny Účastníci se přidává na základě oprávněné žádosti v podatelně RV nebo jednateli, eventuálně předsedajícímu. Jednáním předsedají Jednatelé eventuálně Předsedající.
Do fóra hlasování píšou jen členové republikového výboru a předsedající.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Jiri.Rezek
Republikový výbor
Příspěvky: 4252
Registrován: 23 čer 2009, 19:35
Profese: výzkumný pracovník
Bydliště: Sokolovská, Plzeň
Dal poděkování: 822 poděkování
Dostal poděkování: 1508 poděkování
Kontaktovat uživatele:

RV 40/2018 Schválení záměru MO: Průběžná online kampaň

Příspěvek od Jiri.Rezek » 11 kvě 2018, 09:28

Zahajuji jednání RV o schválení záměru MO na průběžnou online kampaň (podání https://redmine.pirati.cz/issues/10838)
Text usnesení:
Republikový výbor schvaluje záměr na průběžnou online kampaň v celkové výši 400 000 Kč.

Odůvodnění:
Mediální odbor píše: Během sněmovní kampaně se nám podařilo zdvojnásobit počet sledujících našich FB stránek a jsou naším nejsilnějším komunikačním kanálem.

Komunikace prostřednictvím sociálních kanálů na veřejnost je klíčová pro viditelnost Pirátů v digitálním prostoru. Piráti musí úspěšně komunikovat svou politiku vůči voličům, pečovat o ty stávající a přesvědčovat nové. Sociální sítě jsou nejen skvělým řešením pro aktivaci obsahu našich úspěchů a politiky, ale také ke komunikaci se stávajícími i budoucími voliči Pirátů napříč sociálními skupinami.

Aby Pirátská strana nejen neztrácela své momentum, musí udržovat a vylepšovat svou pozici v této nejefektivnější reklamní ploše.

Rozpad záměru:

Aktivace obsahu: reklamní spend - Facebook 200 000,-
Aktivace obsahu: reklamní spend - Instagram 100 000,-
Aktivace obsahu: reklamní spend ostatní sociální sítě 100 000,-

Po dohodě s navrhovatelem budeme jednat standardně, nikoliv v referendu.

Rozprava: do 18.5. 10:00
Doba na rozmyšlenou: 24 hodin od skončení rozpravy
1. kolo hlasování: od 19.5. 10:00 (potrvá 48 hodin)
jednatel RV, tel.: 723175039

Uživatelský avatar
Vojtech.Pikal
Poslanec Parlamentu ČR
Příspěvky: 18326
Registrován: 19 srp 2010, 23:45
Profese: informatik, politik
Bydliště: Olomouc
Dal poděkování: 23005 poděkování
Dostal poděkování: 16350 poděkování

Re: RV 40/2018 Schválení záměru MO: Průběžná online kampaň

Příspěvek od Vojtech.Pikal » 11 kvě 2018, 12:21

Tohle je naopak věc, která je jednoznačně jednotná, rozložení mezi jednotlivé sítě/prodejce inzerce je zodpovědností hospodáře.
Mělo to být v referendu. A opět to mělo jít přes RP. To je to tak těžké?
člen RV, AO, ZO, FO a PO a předsedající CF;
místopředseda sněmovny a poslanec za Olomoucký kraj, člen AO OlK
Profil|fb|blog Tel: 776635258 Mumble status

Uživatelský avatar
Andrej.Ramaseuski
Republikový výbor
Příspěvky: 1016
Registrován: 28 srp 2016, 20:49
Profese: programátor
Bydliště: Sedlíšťka (Radhošť)
Dal poděkování: 708 poděkování
Dostal poděkování: 916 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: RV 40/2018 Schválení záměru MO: Průběžná online kampaň

Příspěvek od Andrej.Ramaseuski » 11 kvě 2018, 12:29

Vojtech.Pikal píše:
11 kvě 2018, 12:21
Tohle je naopak věc, která je jednoznačně jednotná, rozložení mezi jednotlivé sítě/prodejce inzerce je zodpovědností hospodáře.
Mělo to být v referendu. A opět to mělo jít přes RP. To je to tak těžké?
Vzhledem k tumu, ze nektere s jednotlivych prodejcu (nebudeme ukazovat ktere) bezne jednaji v rozporu s nasima programovymi cilema, tak mel bych hodne velky problem to schvalovat jednotne.
two beers or not two beers?

Uživatelský avatar
Vojtech.Pikal
Poslanec Parlamentu ČR
Příspěvky: 18326
Registrován: 19 srp 2010, 23:45
Profese: informatik, politik
Bydliště: Olomouc
Dal poděkování: 23005 poděkování
Dostal poděkování: 16350 poděkování

Re: RV 40/2018 Schválení záměru MO: Průběžná online kampaň

Příspěvek od Vojtech.Pikal » 11 kvě 2018, 12:51

To ja pak ale otázkou zakázat u takových prodejců nakupovat a nikoliv to řešit jedním neschválením záměru.
člen RV, AO, ZO, FO a PO a předsedající CF;
místopředseda sněmovny a poslanec za Olomoucký kraj, člen AO OlK
Profil|fb|blog Tel: 776635258 Mumble status

Uživatelský avatar
Jiri.Hoskovec
Mediální odbor
Příspěvky: 123
Registrován: 15 bře 2017, 12:45
Profese: Forenzní specialista
Dal poděkování: 145 poděkování
Dostal poděkování: 196 poděkování

Re: RV 40/2018 Schválení záměru MO: Průběžná online kampaň

Příspěvek od Jiri.Hoskovec » 11 kvě 2018, 13:33

Viňte hřiště, ne hráče :-) Facebooková reklama je nejefektivnější nástroj na to, jak v online světě zvýšit dosah našich příspěvků, úspěchů, či apelů mimo naší fanouškovskou základnu. Že je to korporátní oligopol, který obchoduje s informacemi, které má pouze zprostředkovávat a zneužívá svého dominantního postavení je věc na jinou debatu, ale pokud se chceme na této platformě pohybovat (což musíme), tak se obávám, že to jinak nejde.

Ten rozpad je pouze orientační, podle situace se bude operativně přelévat.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jiri.Hoskovec za příspěvek:
Jan.Lipavsky
Mediální odbor. jiri.hoskovec@pirati.cz

Uživatelský avatar
Andrej.Ramaseuski
Republikový výbor
Příspěvky: 1016
Registrován: 28 srp 2016, 20:49
Profese: programátor
Bydliště: Sedlíšťka (Radhošť)
Dal poděkování: 708 poděkování
Dostal poděkování: 916 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: RV 40/2018 Schválení záměru MO: Průběžná online kampaň

Příspěvek od Andrej.Ramaseuski » 11 kvě 2018, 16:23

Jiri.Hoskovec píše:
11 kvě 2018, 13:33
Viňte hřiště, ne hráče :-) Facebooková reklama je nejefektivnější nástroj na to, jak v online světě zvýšit dosah našich příspěvků, úspěchů, či apelů mimo naší fanouškovskou základnu. Že je to korporátní oligopol, který obchoduje s informacemi, které má pouze zprostředkovávat a zneužívá svého dominantního postavení je věc na jinou debatu, ale pokud se chceme na této platformě pohybovat (což musíme), tak se obávám, že to jinak nejde.

Ten rozpad je pouze orientační, podle situace se bude operativně přelévat.
dosah mimo nasi fanouskovskou zakladnu se nedela na facebooku, ale v tradicnich mediich, predevsim v televizi. jedno uspesne vystopeni zasahuje stokrat vice nez placeny facebookovy post. jeste lip - zivym kontaktem s volici na ulicich. a na facebooku budes jen dal spamovat smirovane obeti. kde je doba kdy kazdy pirat byl vysilac?
two beers or not two beers?

Uživatelský avatar
Jiri.Hoskovec
Mediální odbor
Příspěvky: 123
Registrován: 15 bře 2017, 12:45
Profese: Forenzní specialista
Dal poděkování: 145 poděkování
Dostal poděkování: 196 poděkování

Re: RV 40/2018 Schválení záměru MO: Průběžná online kampaň

Příspěvek od Jiri.Hoskovec » 11 kvě 2018, 16:30

Andrej.Ramaseuski píše:
11 kvě 2018, 16:23
Jiri.Hoskovec píše:
11 kvě 2018, 13:33
Viňte hřiště, ne hráče :-) Facebooková reklama je nejefektivnější nástroj na to, jak v online světě zvýšit dosah našich příspěvků, úspěchů, či apelů mimo naší fanouškovskou základnu. Že je to korporátní oligopol, který obchoduje s informacemi, které má pouze zprostředkovávat a zneužívá svého dominantního postavení je věc na jinou debatu, ale pokud se chceme na této platformě pohybovat (což musíme), tak se obávám, že to jinak nejde.

Ten rozpad je pouze orientační, podle situace se bude operativně přelévat.
dosah mimo nasi fanouskovskou zakladnu se nedela na facebooku, ale v tradicnich mediich, predevsim v televizi. jedno uspesne vystopeni zasahuje stokrat vice nez placeny facebookovy post. jeste lip - zivym kontaktem s volici na ulicich. a na facebooku budes jen dal spamovat smirovane obeti. kde je doba kdy kazdy pirat byl vysilac?
Ta je pořád :-) tohle je jen jeden z mnoha kanálů, kterým se dostaneme právě k lidem mimo naší bublinu a ulici. Největší položka MO jsou, a dokud děláme s Mikim rozpočet tak budou, noviny a merch na ulici (viz minulé záměry na 300 a 500 tisíc).
Mediální odbor. jiri.hoskovec@pirati.cz

Uživatelský avatar
Jiri.Rezek
Republikový výbor
Příspěvky: 4252
Registrován: 23 čer 2009, 19:35
Profese: výzkumný pracovník
Bydliště: Sokolovská, Plzeň
Dal poděkování: 822 poděkování
Dostal poděkování: 1508 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: RV 40/2018 Schválení záměru MO: Průběžná online kampaň

Příspěvek od Jiri.Rezek » 18 kvě 2018, 12:46

Jak to vypadá? Chce navrhovatel nějak upravit usnesení na základě vznesených poznámek nebo mám dát hlasovat?
jednatel RV, tel.: 723175039

Uživatelský avatar
Jiri.Hoskovec
Mediální odbor
Příspěvky: 123
Registrován: 15 bře 2017, 12:45
Profese: Forenzní specialista
Dal poděkování: 145 poděkování
Dostal poděkování: 196 poděkování

Re: RV 40/2018 Schválení záměru MO: Průběžná online kampaň

Příspěvek od Jiri.Hoskovec » 18 kvě 2018, 17:15

Dejme hlasovat.

Na základě poznámek chci jen znovu PT RV ujistit, ze gró práce MO tkví v produkci kvalitní grafiky a videí o pirátské politice, návrzích a úspěších a jejich distribuce dobrovolníky, novinami a každým pirátem vysílačem. Cílená on-line reklama je pak doplňující kanál jak se dostat k těm, na které těmito kanály nedosáhneme-)
Mediální odbor. jiri.hoskovec@pirati.cz

Uživatelský avatar
Vojtech.Pikal
Poslanec Parlamentu ČR
Příspěvky: 18326
Registrován: 19 srp 2010, 23:45
Profese: informatik, politik
Bydliště: Olomouc
Dal poděkování: 23005 poděkování
Dostal poděkování: 16350 poděkování

Re: RV 40/2018 Schválení záměru MO: Průběžná online kampaň

Příspěvek od Vojtech.Pikal » 02 čer 2018, 11:51

Hlasování proběhlo zde: viewtopic.php?f=578&t=41570&p=561807#p561807
Záměr byl schválen v 1. kole.
lock.
člen RV, AO, ZO, FO a PO a předsedající CF;
místopředseda sněmovny a poslanec za Olomoucký kraj, člen AO OlK
Profil|fb|blog Tel: 776635258 Mumble status

Zamčeno

Zpět na „Republikový výbor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů