Způsob svolávání schůzek - společná dohoda
Moderátoři: Ondrej.Kolek, PKS Liberecký kraj, Odbor LbK - administrativni, KoKS Liberecký kraj, PMS Jablonec nad Nisou
Pravidla fóra
-
Toto je veřejné fórum. Stanoviska nevyjadřují názor Pirátů, pokud nebyla schválena příslušnými orgány.
-
V anketách mohou hlasovat i Registrovaní příznivci. Ankety proto nelze v žádném případě považovat za závazná hlasování.
-
Toto fórum je viditelné pro návštěvníky bez přihlášení. Dodržujte pravidla slušné komunikace.
-
Moderátorem tohoto fóra je místní předsednictvo.
- Ida.Chuchlikova
- Příznivec Pirátů – Liberecký kraj
- Příspěvky: 331
- Registrován: 10 lis 2016, 18:15
- Profese: Architektka se slabostí k územním plánům
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Dal poděkování: 406 poděkování
- Dostal poděkování: 235 poděkování
Způsob svolávání schůzek - společná dohoda
Prosba o radu
Doposud se do řady diskusi nezapojují všichni. Není zřejmé, jestli je to z důvodu, že o nich ne/ví, či mají jiné preference (to, prosím, není předmět diskuse). Ráda bych, abychom důležité informace měli všichni stejné. Řada věcí probíhá přes sociální sítě, ke kterým nemají všichni přístup a často ani členové nezvládají vše sledovat. Pojďme zkusit nahodit společný formát nejdůležitějších věcí
- pro začátek SVOLÁVÁNÍ SCHŮZE a dohodli postup, který předejde tomu, aby se později tvrdilo, že o schůzce kdokoliv nevěděl včas.
Pro svolání schůzek, které navrhl Jan Polak pro jablonecké Piráty a padlo datum, tedy:
16. 5. ustanovující schůzka
23. 5. schůzka nad kandidátkou
zkouším toto:
1/ informace na FORU
(zatím to je pracovní, jak vznikne MS Jablonec, tak pro schůzky bude samostatná sekce, ale postup by měl být stejný)
založení vlákna pro svolání schůzky 7dní před schůzkou (v tomto případě je to o pár hodin kratší, ale na facebooku to bylo správně)
viewtopic.php?f=87&t=41379
- do samostatného vlákna budou doplňovány všechny informace ke schůzce,
- každá další schůzka bude mít pro přehlednost vlastní vlákno.
Význam vnímám především v transparentnosti jak vůči nám, tak veřejnosti, aby bylo zpětně vše dohledatelné.
2/KALENDÁŘ
schůzka zanesena do společného google kalendáři, který máme v kraji
https://calendar.google.com/calendar/em ... e%2FPrague
- ráda bych, aby tento kalendář byl primárním odkazem pro akce v kraji a nemuseli jsme je hledat roztříštěně kdoví kde, zároveň, aby tu byly všechny důležité schůzky.
- kalendář by měl být viditelný pro veřejnost
3/UPOZORNĚNÍ přes google kalednář na email,
který svolávatel zadá. Primárně emaily, které jsou nastavený člen\ na foru pod jmeno.prijmeni@pirati.cz
V emailu, který je rozeslán může každý potvrdit účast
4/ UDÁLOST NA FACEBOOKU
edle toho jsem založila událost na facebooku, kam se každý může přihlásit. Dělám to pro teď. Do budoucna bych ráda měla možnost facebook opustit - a nechci abychom na něj byli vázaní.
________________________________
Považujete to takhle za dostačující?
V případě schůzek je důležité mít od členů zpětnou vazbu
A/ ta by probíhala jako automatická odpověď, kterou každý aktivujete v emailu, který jste obdrželi přes google kalednář - v kalendáři se automaticky zobrazí, kolik členů může přijít.
B/ Pokud by termín nevyhovoval, což znamená, že se proti termínu do určitého data ohradí většina z pozvaných, tak se diskuse o termínu přesune na forum k založenému vláknu o setkání, kde bude dohodnut nový termín a založena nová schůzka do nového vlákna.
Ve vláknu by zároveň byli i informace ke schůzkám se zápisy a výstupy.
C/jaké termíny vám vyhovují pro
C1 - schůzky MS - kde se očekávají všichni členové
C2 . pracovní schůzky týmů (kde nemusí být všichni členové)
C3 - extrémní situace - nejbližší možný termín - pro případ, který často zmiňoval Jaroslav Šída, že mu někdo zavolá a požádá o operativní schůzku (chceme to?)
Můj návrh
K termínům:
počítají se celé dny před dnem svolání
C1- 6 dni předem (minimum 4 pracovní dny) příklad: ve středu je svolaná schůzka MS na příští středu.
C2 -3 dny předem (minimum 1 den pracovní) - příklad ve čtvrtek je svolaná schůzka administrativního týmu na pondělí. Pátek může být svátek.
C3 -2 dny (minimum 2 pracovní dny) - příklad v pondělí je svolaná schůzka na čtvrtek
Co vy na to?
Prosím, dejte mi vědět, že je to za vás takhle ok. Nebo navrhněte, co dělat, aby to bylo v pořádku. Díky všem za reakce.
Doposud se do řady diskusi nezapojují všichni. Není zřejmé, jestli je to z důvodu, že o nich ne/ví, či mají jiné preference (to, prosím, není předmět diskuse). Ráda bych, abychom důležité informace měli všichni stejné. Řada věcí probíhá přes sociální sítě, ke kterým nemají všichni přístup a často ani členové nezvládají vše sledovat. Pojďme zkusit nahodit společný formát nejdůležitějších věcí
- pro začátek SVOLÁVÁNÍ SCHŮZE a dohodli postup, který předejde tomu, aby se později tvrdilo, že o schůzce kdokoliv nevěděl včas.
Pro svolání schůzek, které navrhl Jan Polak pro jablonecké Piráty a padlo datum, tedy:
16. 5. ustanovující schůzka
23. 5. schůzka nad kandidátkou
zkouším toto:
1/ informace na FORU
(zatím to je pracovní, jak vznikne MS Jablonec, tak pro schůzky bude samostatná sekce, ale postup by měl být stejný)
založení vlákna pro svolání schůzky 7dní před schůzkou (v tomto případě je to o pár hodin kratší, ale na facebooku to bylo správně)
viewtopic.php?f=87&t=41379
- do samostatného vlákna budou doplňovány všechny informace ke schůzce,
- každá další schůzka bude mít pro přehlednost vlastní vlákno.
Význam vnímám především v transparentnosti jak vůči nám, tak veřejnosti, aby bylo zpětně vše dohledatelné.
2/KALENDÁŘ
schůzka zanesena do společného google kalendáři, který máme v kraji
https://calendar.google.com/calendar/em ... e%2FPrague
- ráda bych, aby tento kalendář byl primárním odkazem pro akce v kraji a nemuseli jsme je hledat roztříštěně kdoví kde, zároveň, aby tu byly všechny důležité schůzky.
- kalendář by měl být viditelný pro veřejnost
3/UPOZORNĚNÍ přes google kalednář na email,
který svolávatel zadá. Primárně emaily, které jsou nastavený člen\ na foru pod jmeno.prijmeni@pirati.cz
V emailu, který je rozeslán může každý potvrdit účast
4/ UDÁLOST NA FACEBOOKU
edle toho jsem založila událost na facebooku, kam se každý může přihlásit. Dělám to pro teď. Do budoucna bych ráda měla možnost facebook opustit - a nechci abychom na něj byli vázaní.
________________________________
Považujete to takhle za dostačující?
V případě schůzek je důležité mít od členů zpětnou vazbu
A/ ta by probíhala jako automatická odpověď, kterou každý aktivujete v emailu, který jste obdrželi přes google kalednář - v kalendáři se automaticky zobrazí, kolik členů může přijít.
B/ Pokud by termín nevyhovoval, což znamená, že se proti termínu do určitého data ohradí většina z pozvaných, tak se diskuse o termínu přesune na forum k založenému vláknu o setkání, kde bude dohodnut nový termín a založena nová schůzka do nového vlákna.
Ve vláknu by zároveň byli i informace ke schůzkám se zápisy a výstupy.
C/jaké termíny vám vyhovují pro
C1 - schůzky MS - kde se očekávají všichni členové
C2 . pracovní schůzky týmů (kde nemusí být všichni členové)
C3 - extrémní situace - nejbližší možný termín - pro případ, který často zmiňoval Jaroslav Šída, že mu někdo zavolá a požádá o operativní schůzku (chceme to?)
Můj návrh
K termínům:
počítají se celé dny před dnem svolání
C1- 6 dni předem (minimum 4 pracovní dny) příklad: ve středu je svolaná schůzka MS na příští středu.
C2 -3 dny předem (minimum 1 den pracovní) - příklad ve čtvrtek je svolaná schůzka administrativního týmu na pondělí. Pátek může být svátek.
C3 -2 dny (minimum 2 pracovní dny) - příklad v pondělí je svolaná schůzka na čtvrtek
Co vy na to?
Prosím, dejte mi vědět, že je to za vás takhle ok. Nebo navrhněte, co dělat, aby to bylo v pořádku. Díky všem za reakce.
email: ida.chuchlikova@pirati.cz
tel: +420 776747881
tel: +420 776747881
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 13
- Registrován: 07 dub 2017, 10:05
- Profese: architekt
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 8 poděkování
Re: Způsob svolávání schůzek - společná dohoda
Přijímán návrh Idy ke "Způsobu svolávání schůzek". Z. Novosadová
-
- Místní předsednictvo
- Příspěvky: 242
- Registrován: 20 bře 2018, 18:27
- Profese: strategie a transformační leadership
- Dal poděkování: 413 poděkování
- Dostal poděkování: 244 poděkování
Re: Způsob svolávání schůzek - společná dohoda
Ahoj Piráti!
Ido, díky za tuto iniciativu!
Osobně bych to nechal až na dobu po zvolení vedení. Teď máme pozornost namířenou na 2 základní schůzky: volba předsednictva MS a ustanovení kandidátky. Nekomplikoval bych to. Tyto schůzky již jsou naštěstí dostatečně propagované, řekl bych, že to je v pořádku.
Zbytek už ať organizuje předsednictvo, které k tomu bude mít mandát a bude se domlouvat v menší skupině lidí. Rozhodnutí, která budou třeba schválit širším plénem, se odhlasují, jednodušší provozní věci rozhodne předsednictvo a ponese za svoje rozhodování zodpovědnost (další se bude volit krátce po volbách).
Co Vy na to?
Honza Polák
Ido, díky za tuto iniciativu!
Osobně bych to nechal až na dobu po zvolení vedení. Teď máme pozornost namířenou na 2 základní schůzky: volba předsednictva MS a ustanovení kandidátky. Nekomplikoval bych to. Tyto schůzky již jsou naštěstí dostatečně propagované, řekl bych, že to je v pořádku.
Zbytek už ať organizuje předsednictvo, které k tomu bude mít mandát a bude se domlouvat v menší skupině lidí. Rozhodnutí, která budou třeba schválit širším plénem, se odhlasují, jednodušší provozní věci rozhodne předsednictvo a ponese za svoje rozhodování zodpovědnost (další se bude volit krátce po volbách).
Co Vy na to?
Honza Polák
- Filip.Mastnik
- Člen KS Liberecký kraj
- Příspěvky: 72
- Registrován: 27 říj 2013, 20:28
- Profese: OSVČ, autodopravce
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 99 poděkování
Re: Způsob svolávání schůzek - společná dohoda
Mně už to začíná všechno připadat k pláči... Měsíc se dohadovat o tom, jestli bude nebo nebude jedna schůzka... Co chcete dělat na radnici, když nedokážete najít společnou řeč mezi 10 svýma lidma? Jak se chcete bavit s lidma z ostatních a taky z nepřátelských partají??? Já to nechci pořád omýlat dokola, ale tohle všechno je jen a jen tim, že se prostě málo vidíme osobně a nikdo nechce obětovat jednou tejdně jednu dvě hodiny pro dobrou věc... Každý firmě, dokonce i školám došlo to, že aby se lidi mezi sebou dokázali bavit a kamarádit a taky se na něčem domluvit, tak se musej v první řadě poznat, aby nalezli společnou řeč. Myslim že tomu říkaj teambuilding... Říkejte si co chcete, ale jednou tejdně posedět u piva a na všem se domluvit z očí do očí a navíc se i trochu poznat, zabere daleko míň času, než nekonečný dohadování doma u internetu s naprosto anonymníma písmenkama a jednou pitomou fotkou u jména. Jestli už ani na to, jednou tejdně se sejít na hodinku, dvě, nenajde mnoho z nás čas, tak to můžeme rovnou celý rozpustit a bude to mít v podstatě stejnej efekt, jako když se tady do nekonečna dohadujeme o úplnejch debi*itách... Příští dvě středy počítám se schůzkama a tim to pro mně do středy hasne. Venku je moc hezky na to, abych seděl u internetu a hlídal, jestli se někdo v úterý nerozhodne schůzku zrušit, protože jde s rodinou do kina, nebo tak něco... Ahoj a užívejte sluníčka...
- Ondrej.Kolek
- Příspěvky: 1878
- Registrován: 20 pro 2011, 17:05
- Profese: chemik (manažer vývoje)
- Bydliště: Praha 3
- Dal poděkování: 1575 poděkování
- Dostal poděkování: 1249 poděkování
Re: Způsob svolávání schůzek - společná dohoda
Ido na tohle tu mame vlakno uz 3 roky. Az budu mit cas, tak to sloucim...
"Podle ovoce poznáte dobrý či špatný strom"
- Ida.Chuchlikova
- Příznivec Pirátů – Liberecký kraj
- Příspěvky: 331
- Registrován: 10 lis 2016, 18:15
- Profese: Architektka se slabostí k územním plánům
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Dal poděkování: 406 poděkování
- Dostal poděkování: 235 poděkování
Re: Způsob svolávání schůzek - společná dohoda
To je možné, ale nyní se potřebujeme domluvit v rámci Jablonce. Krajskou úroveň neřeším.Ondrej.Kolek píše: ↑17 kvě 2018, 17:24 Ido na tohle tu mame vlakno uz 3 roky. Az budu mit cas, tak to sloucim...
email: ida.chuchlikova@pirati.cz
tel: +420 776747881
tel: +420 776747881