To samozřejmě vím a nejsem sám, ale posunutí řešení do praxe chce hodně času. Opravdu na to nestačí autobusy, je třeba budovat novou infrastrukturu. Myslím, že Piráti jsou jedni z mála, kteří - aspoň někteří z nich - se snaží otevřít diskusi o tangenciálním vedení metra D, což by mohl být první krok. Sám jsem zvědav, zda se v tomto ohledu začne konečně něco dít a věřím, že ano.Martin.Vosmera píše: ↑01 črc 2019, 13:06Odpověděl jste si sám. Tangenciální doprava ale zajištěna není. A tak výluka na jedné trase - v jednom směru - znamená logicky kolaps. Řešení je teoreticky roky známé, ale ani Piráti jej neumí posunout do praxe.Ondrej.Kalis píše: ↑01 črc 2019, 12:45Co se týče problému s výlukou metra, dost by mě zajímalo, jak byste to jako ten velký pan odborník řešil, když to metro je prostě potřeba někdy opravit, že...Návštěvník píše: ↑01 črc 2019, 12:31 A prosím jak chcete věcně diskutovat o věcech, které jsou nesmyslem už na první pohled
....
A že by bylo potřeba zajistit nějakou tangenciální dopravu, to je samozřejmě fakt. Nicméně to je na zcela jinou debatu.
Druhá věc je, že předchozí vládci, pokud pro MHD stavěli aspoň něco, vymýšleli takové nesmysly jako Déčko do historického centra a postavili bazmeky jako metro do Letňan a do Motola, které zčásti dopravu spíš zmršily. Doufám, že stávající rada aspoň začne s přípravou něčeho komplexnějšího. Ale i pokud ano, tak zahájení realizace může být v nejoptimističtějším případě někdy za 10 let... Zatím nemáme ani žádný výkres.