Cargo tramvaj
Moderátoři: Rada resortních týmů - členové, Resortni tym Doprava a Logistika
Pravidla fóra
Vítejte ve fóru resortního týmu Doprava a logistika. Kalendář akcí a další informace najdete na internetové stránce týmu.
Vítejte ve fóru resortního týmu Doprava a logistika. Kalendář akcí a další informace najdete na internetové stránce týmu.
- zbynekholub
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12 led 2018, 10:47
- Profese: projektový manažer
- Bydliště: Biskupcova 1865/83, Praha 3
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
- zbynekholub
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12 led 2018, 10:47
- Profese: projektový manažer
- Bydliště: Biskupcova 1865/83, Praha 3
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
Re: Cargo tramvaj
Kolejová tramvajová síť Prahy nezvládá kapacitně už dnes na mnoha místech. Jakákoliv mimořádnost znamená s v sítí katastrofu. Přímo ke spalovně koleje ani nevedou, takže velká investice s minimálním efektem pro primární účel tramvají. Samotná logistika nakládky a vykládky pod trolejí nebude triviální a bude zde riziko výpadku napájení zkraty nebo stržením trolejového vedení během manipulace při nakládce kontejneru.
Co je to za ptákovinu?
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
Re: Cargo tramvaj
Snížení uhlíkové stopy
No je víc než jasné, že za tímhle nápadem je nějaký tramvajový šotouš... A mazačka mu už nestačí
- A ta elektrika pro pohon tramvaje se vyrobí kde?
- Naopak snížení. Problém na kolejích = neprojede širokodaleko nic. Ani lidi, ani odpadky.
- Nikoliv, bude ta sranda celá dražší. Už jen z pohledu lidské síly. Nároky na řidiče tramvaje jsou vyšší, než na řidiče kukavozu
- Ceny elektrické energie rostou a porostou ještě víc, s tím jak se uzavírají zdroje levné energie. Takže ekonomická náročnost svozu se naopak zvýší. Další náklady budou spojene už jen s překládkou mezi svozovými auty a tramvajemi
- zvláště v místech překládky ze svozových aut na tramvaje... tam bude pěkný svinčík
- další manipulace, minimálně jedna překládka navíc... a to je efektivnější?
No je víc než jasné, že za tímhle nápadem je nějaký tramvajový šotouš... A mazačka mu už nestačí
- Petr.Vileta
- Člen KS Plzeňský kraj
- Příspěvky: 34601
- Registrován: 22 črc 2009, 18:12
- Profese: Celkem Spokojený Důchodce
- Bydliště: Plzeň 2
- Dal poděkování: 31560 poděkování
- Dostal poděkování: 25689 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cargo tramvaj
Je to ptákovina, protože tramvaj může být mimo trolej odtažena velmi jednoduchým zařízením za "hák" a po naložení opět přistrčena pod trolej. Podobně se to totiž posunuje v opravnách.Návštěvník píše: ↑29 čer 2019, 09:05Co je to za ptákovinu?zbynekholub píše: ↑13 dub 2018, 11:53 Samotná logistika nakládky a vykládky pod trolejí nebude triviální a bude zde riziko výpadku napájení zkraty nebo stržením trolejového vedení během manipulace při nakládce kontejneru.
Řadový člen, stínový ministr švihlých nápadů a fórista
Fide, sed cui fidas, vide.
Věř, ale komu věříš měř.
(Perchta z Pernštejna - Bílá paní)
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
Re: Cargo tramvaj
Jedním z cílů má být zvýšení efektivity. Takže to máme překládku kontejneru. K tomu posun s vozidlem. Nó, to tedy bude vysoce efektivníPetr.Vileta píše: ↑29 čer 2019, 23:42 protože tramvaj může být mimo trolej odtažena velmi jednoduchým zařízením za "hák" a po naložení opět přistrčena pod trolej. Podobně se to totiž posunuje v opravnách.
Jen komunální odpady sváží stovka aut každý den. K tomu hromada dalších zajišťuje svoz tříděných odpadů. Srovnávat dílenský posun s každodenní provozní manipulací na ulici v podobném rozsahu je mimo. Typická šotoušská úvaha. To navrhované řešení nemá šanci škálovat.
A celková uhlíková stopa bude díky těmto opičkám zákonitě vyšší Zvlášť když se započtou veškeré energie spojené s překládkou.
A už vidí to nadšení obyvatel z podobného překladiště odpadů u jejich domů. Poženou vás svinským krokem
- Ondrej.Kalis
- Člen KS Praha
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 26 říj 2017, 09:26
- Profese: dopravní inženýr
- Bydliště: Praha 9
- Dal poděkování: 3142 poděkování
- Dostal poděkování: 1913 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cargo tramvaj
Šotonápad to nepochybně je, nějaké výrazné zvýšení efektivity zejména pokud by mělo jít o svoz odpadu tady fakt nevidím. Nicméně není to ani takové peklo, jak píše návštěvník.Návštěvník píše: ↑01 črc 2019, 07:49 Jedním z cílů má být zvýšení efektivity. Takže to máme překládku kontejneru. K tomu posun s vozidlem. Nó, to tedy bude vysoce efektivní
Jen komunální odpady sváží stovka aut každý den. K tomu hromada dalších zajišťuje svoz tříděných odpadů. Srovnávat dílenský posun s každodenní provozní manipulací na ulici v podobném rozsahu je mimo. Typická šotoušská úvaha. To navrhované řešení nemá šanci škálovat.
A celková uhlíková stopa bude díky těmto opičkám zákonitě vyšší Zvlášť když se započtou veškeré energie spojené s překládkou.
A už vidí to nadšení obyvatel z podobného překladiště odpadů u jejich domů. Poženou vás svinským krokem
Podle mě hlavním nedostatkem je aktuálně již velmi zatížená tramvajová síť. Předpokládám, že svoz by probíhal hlavně mimo špičky, ale i tak mi to nepřijde jako ideální řešení pro Prahu.
Vedoucí KET doprava Středočeský kraj. Místopředseda KET doprava Praha.
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
Re: Cargo tramvaj
Tedy do ekonomických kalkulací této taškařice je potřeba zahrnout ještě náklady na příplatky za práci v noci, případně o víkendech Mezi šestou a dvacátou hodinou je obsazenost tramvajové sítě spoji s přepravou osob dosti vysoká.
Tedy vytýčené údajné pozitivní dopady v podobě snížení ekonomické a energetické náročnosti svozu odpadu a zvýšení efektivity nemohou být nikdy dosažené. Výsledek bude naopak opačný. Bude ta sranda stát víc peněz. Propálí se větší množství energie. Efektivnější to díky další překládce odpadků logicky nikdy nebude. Vypadá to, že už i Piráti soutěží v tom jak utratit co nejvíc veřejných peněž za co možná největší blbost
- Ondrej.Kalis
- Člen KS Praha
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 26 říj 2017, 09:26
- Profese: dopravní inženýr
- Bydliště: Praha 9
- Dal poděkování: 3142 poděkování
- Dostal poděkování: 1913 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cargo tramvaj
A kde čteš, že by to Piráti chtěli realizovat? V zásobníku to je zatím stále jako nezařazený námět.Návštěvník píše: ↑01 črc 2019, 08:54 Vypadá to, že už i Piráti soutěží v tom jak utratit co nejvíc veřejných peněž za co možná největší blbost
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondrej.Kalis za příspěvek:
- Josef.Kadlecek
Vedoucí KET doprava Středočeský kraj. Místopředseda KET doprava Praha.
- Martin.Kucera
- Kontrolní komise
- Příspěvky: 18636
- Registrován: 23 dub 2009, 16:41
- Profese: nakladatel
- Dal poděkování: 2165 poděkování
- Dostal poděkování: 33830 poděkování
Re: Cargo tramvaj
Taky nějak nechápu, proč to anonymní Návštěvník staví do roviny "Piráti chtějí realizovat nesmysl", když je ta tom webu jasně napsáno
Prostě se někdo jen přišel zeptat, co Piráti soudí o uvažovaném návrhu.
přičemž zmíněná položka není označena *.Zásobník opatření vznikl jako součást Plánu udržitelné mobility Prahy a okolí. Pomáhá rozvíjet přijatou Dopravní politiku do konkrétní podoby. Obsahuje všechny uvažované návrhy pro zlepšení mobility obyvatel i návštěvníků Prahy, které jsme sesbírali z různých stran.
Celkem 240 opatření bylo vloženo do finálního Návrhu. Tato opatření jsou označena *. Na jejich realizaci se zaměřuje podrobný Akční plán. Ostatní položky nejsou v Plánu udržitelné mobility Prahy a okolí dále rozvíjeny, avšak slouží jako základ pro jeho budoucí aktualizaci.
Prostě se někdo jen přišel zeptat, co Piráti soudí o uvažovaném návrhu.
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Martin.Kucera za příspěvky (celkem 2):
- Ondrej.Kalis, V__
Jak jednoduchý by byl svět, kdybychom četli a dělali věci hned správně. -- Lucie Spáčilová