Adam Krepl

Moderátoři: PKS Pardubicky kraj, PMS Svitavsko

A.Krepl
Návštěvník – není člen Pirátů

Adam Krepl

Příspěvek od A.Krepl » 12 dub 2018, 13:37

Zdravím Vás Piráti,

jmenuji se Adam Krepl a narodil jsem se v roce 1987 v Moravské Třebové. Vystudoval jsem Obchodní akademii ve Svitavách. Nyní pracuji jako řidič kamionu pro MKD a jako odborný asistent pana Jakuba Zapletala v Moravské Třebové.

K Pirátské straně mám velmi vřelý vztah od té doby co mě s ní seznámil Váš dlouholetý člen Miloš Zmeškal, se kterým jsme už před pěti lety tiskli a vylepovali Pirátské plakáty před volbami do kraje a poté i parlamentu.

Cítím, že v Moravské Třebové je velký potenciál, co se týká podpory Pirátské strany, od mladých lidí. S některými jsem měl tu čest se sejít a velká většina z nich má velký zájem na tom aby v Moravské Třebové byli Piráti aktivní a ve volbách udělali dobrý výsledek. To mě osobně naplňuje ještě větší silou a touhou stát se jedním z Vás a pomoci našemu městu. Pirátská strana je totiž pro mě jedinou stranou, které je možné důvěřovat a která je otevřená názorům.

Dlouho jsem váhal se svou žádostí o vstup do Vaší strany. Ze začátku jsem chtěl Pirátskou stranu podporovat jako nečlen, protože ale pan Zapletal dal kolem sebe schopný tým lidí (do kterého jsem byl také přizván), kteří mají Pirátské myšlení a ochotu posunout Piráty dál, cítím povinnost a touhu se aktivně zapojit. Pohybuji se mezi velkou škálou lidí, ze všech pracovních i nepracovních odvětví v Moravské Třebové, myslím si, že mám reálnou představu a jasné cíle, co by bylo důležité v našem městě změnit.

Pirátské straně mohu nabídnout hlavně sebe jako osobu. Pokud něčemu věřím, jsem na té věci schopen pracovat do „padnutí“. Mám na věci svůj vlastní názor, který pokud nedostanu pádné argumenty, je pevný. Zajímám se o dění ve městě a tak se často dostávám k informacím, se kterými by bylo možno pracovat. Umím naslouchat lidem a pokud je to v mých silách, tak jim i pomoci.