Jan Štěrba [přijat]

Moderátoři: KoKS Moravskoslezský kraj, PKS Moravskoslezský kraj, PMS Opavské Slezsko

Zamčeno
anonym81499
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 164
Registrován: 05 lis 2017, 04:45
Profese: Již nejsem členem České pirátské strany
Dal poděkování: 388 poděkování
Dostal poděkování: 69 poděkování

Jan Štěrba [přijat]

Příspěvek od anonym81499 »

Ahoj.
Mé jméno je Jan Štěrba, narodil jsem se v Opavě a letos jsem měl 55 roků. Po základní škole jsem vystudoval střední zemědělsko - technickou školu rovněž v Opavě a po absolvování základní vojenské služby jsem začal pracovat v dopravě, nejprve jako závozník, poté jako řidič a nakonec jako dispečer. Po roce 1989 jsem založil se svými kolegy spediční firmu a 20 roků podnikal v autodopravě. Od roku 2010 pracuji jako dispečer v opavském Městském dopravním podniku a od roku 2009 se aktivně věnuji komunální politice v Opavě. Sestavoval jsem kandidátku pro komunální volby v roce 2010 a posléze v roce 2014. Nejprve za stranu Občané.cz pana Petra Havlíka (doporučuji si přečíst na netu jeho "Mapování souvislostí českého byznysu a politiky") a v roce 2014 pak již společnou kandidátku s "opavankou" Hankou Brňákovou, "pirátem" Pavlem Kořízkem, "nezávislým" ředitelem Mendelova gymnazia v Opavě Petrem Pavlíčkem a dalšími, pod společným názvem Opavané – NEZÁVISLÍ, OBČANÉ, PIRÁTI, kdy jak Hanka Brňáková, tak Petr Pavlíček byli zvoleni do zastupitelstva města Opavy. Já sám jsem ve stávajícím volebním období členem majetkové komise a místopředsedou dopravní komise Rady města Opavy a i když nejsem zastupitel, účastním se pravidelně každého zasedání opavského zastupitelstva. I v dalším volebním období bude má snaha směrovat k sestavení kvalitní kandidátky, čehož si myslím, že Piráti jsou dostatečnou zárukou. A jak vyplynulo z diskuse na poslední schůzce Pirátů Moravskoslezského kraje v Opici 1.listopadu, kde jsem se i představil ostatním, bude snahou Pirátů sestavit kandidátku zejména z členů a příznivců strany a nezávisl