práce vedoucí PO

Moderátor: Personální odbor - celý

Odpovědět
Uživatelský avatar
Matej.Kubicek
Místní předsednictvo
Příspěvky: 518
Registrován: 28 čer 2018, 19:24
Profese: HR manager
Dal poděkování: 106 poděkování
Dostal poděkování: 555 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: práce vedoucí PO

Příspěvek od Matej.Kubicek »

Posílám souhrn činností za Prosinec, více je v Redmine zde:
https://redmine.pirati.cz/projects/po/t ... s&t%5B%5D=

Celkem 63.5 hodiny.

Projekty:

Nalodění + Chobotnice - Projektový plán hotov, koncem ledna snad migrujeme
Respekt je profi - Spustíme ombudsmana a kopry a vrby, máme hotové dotazníky ideové a programové, + EXIT.
E-learning - spuštění v půlce příštího roku
KOMPOT - plánujeme pokračování
Smlouvy: Dotáhli jsme NDA, připravujeme novou vyhlášku, tu naroubujeme do PRAH, chystíáme školení hospodářů
Spolupráce s PSP - Příprava kšolení JM
POmalovánky - stále běží.
Volební výbor: Nic nového.
Newsletter: Mo nechce mailtrain, což nás vrací na začátek, výběr toolu.
Telefony a SIMkarty: Tohle je pain a nechci o tom mluvit. Strana mě fakt sere jak z oběti dělá viníka a naopak. Strašný pálení času jen kvůli jednomu toxickému člověku.
Asistent*ka RT: Řešíme výběrko s RV.
TO+PO - konečně se nám ,daří spolupracovat, odbory fakt jedou.

Vnitřní fungování PO:

Pravidelné schůzky s lidmi, jednou měsíčně individuálně, týdně celé PO, ob týden s KOKS, 3x do roka s PKS
PKS budou v Q1
Ušetřili jsme cca 500.000,- Kč z rozpočtu 2022, především na svých platech.

Výběrka:
Znovu vypsali jsme vývojáře pro TO
Vypsali jsme spousta výběrek, bylo potřeba vyplýtvat zbývající redity u LMC.

V případě dotazů pište, volejte.

Tito uživatelé poděkovali autorovi Matej.Kubicek za příspěvek:
Vojtech.Pikal
Matěj Kubíček
kubicek.haul@gmail.com
Uživatelský avatar
Matej.Kubicek
Místní předsednictvo
Příspěvky: 518
Registrován: 28 čer 2018, 19:24
Profese: HR manager
Dal poděkování: 106 poděkování
Dostal poděkování: 555 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: práce vedoucí PO

Příspěvek od Matej.Kubicek »

Posílám souhrn činností za Leden, více je v Redmine zde:
https://redmine.pirati.cz/projects/po/t ... s&t%5B%5D=

Celkem 80.4 hodiny.

Projekty:

Nalodění + Chobotnice - Projektový plán hotov, zatím nemáme update, jak to vypadá.
Respekt je profi - Spustíme ombudsmana a kopry a vrby, máme hotové dotazníky ideové a programové, + EXIT. Čekáme ne revii inzerátu na ombudsmana.
E-learning - spuštění v půlce příštího roku
KOMPOT - plánujeme pokračování
Smlouvy: Dotáhli jsme NDA, připravujeme novou vyhlášku, tu naroubujeme do PRAH, chystáme školení hospodářů (KAN udělá v únoru). Vyhláška čeká na KK.
Spolupráce s PSP - Příprava školení JM v Praze, proběhlo sezení s PKS
POmalovánky - stále běží.
Volební výbor: Proběhla schlzka a obnovili jsme aktivitu
Newsletter: Mo souhlasilo s mailtrainem a teď to testují. Těšíme se.
Nové mailové schránky - proběhla schůzka, budou mailboxy.
Telefony a SIMkarty: Úspěšně dotaženo, RV se snažilo pomoct a dopadlo to...no jako vždycky. Jedeme dál. Stranu to něco stálo, ale od Listopadu platíme za telefony o 12.000 měsíčně méně.
Asistent*ka RT: Gratulace Mrkvi! Rozjíždíme projekt, který doufáme posune celou odbornou sekci.
Pravidelně posouváme skupinu super volebního týmu vzdělávání, díky Lindo.
Bude školení pro PKS s novým školitelem Janem Korbelem, děkuji Honza Hora za tip.
Dotáhli jsme dotazník placených funkcí s Adamem Rutem a už sbíráme data.
Jakub posunul hodnotové a ideové dotazníky na KOKS, těšíme se na konzultaci s PKS.
No a samozřejmě máme hotové záměry na 2023 v Piroplacení, vše je včas viditelné a transparentní, ale mám radost, že se nám podařilo převést 91000 do kempu. Takže kdo nejel vloni a jede letos na tom vydělá! (Jen já tukan jel vloni a letos nejedu:))

Vnitřní fungování PO:

Pravidelné schůzky s lidmi, jednou měsíčně individuálně, týdně celé PO, ob týden s KOKS, 3x do roka s PKS
PKS budou v Q1
Zahrnuli jsme Mrkev pod centrální PO

Výběrka:
Znovu vypsali jsme vývojáře pro TO - našli jsme FE vývojáře.
Budeme hledat KOKS Pardubický kraj
Úspěšné jsme uzavřeli DR v Brně, nemlžeme se dočkat Prahy
Naposílali jsme hodně CV na úřad vlády, na Prahu 3, na vedoucí mediálního týmu Brno.
Další výběrka najdete u Markétky Markové, která je v této agendě moc šikovná.

V případě dotazů pište, volejte.

Oznámení moderátora:

Příspěvek byl upraven. Diskuze k výkazu byla oddělena sem: viewtopic.php?t=63725

Naposledy upravil(a) Vojtech.Pikal dne 04 úno 2023, 12:04, celkem upraveno 1 x.
Matěj Kubíček
kubicek.haul@gmail.com
Uživatelský avatar
Matej.Kubicek
Místní předsednictvo
Příspěvky: 518
Registrován: 28 čer 2018, 19:24
Profese: HR manager
Dal poděkování: 106 poděkování
Dostal poděkování: 555 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: práce vedoucí PO

Příspěvek od Matej.Kubicek »

Posílám souhrn činností za Únor, více je v Redmine zde:
https://redmine.pirati.cz/projects/po/t ... s&t%5B%5D=

Celkem 77.5 hodiny.

Projekty:

Nalodění + Chobotnice - Projektový plán hotov, probíhají týdenní schůzky, tlačíme naa projektový plán.
Respekt je profi - Máme 5 kandidátů a dotazníky probíráme.
E-learning - spuštění v půlce příštího roku
KOMPOT - CON: 25.3. v Brně
Smlouvy: Dotáhli jsme NDA, připravujeme novou vyhlášku, tu naroubujeme do PRAH, chystáme školení hospodářů (KAN udělá v únoru). Vyhláška čeká na KK.
Spolupráce s PSP - Příprava školení JM v Praze, proběhlo sezení s PKS
POmalovánky - stále běží.
Volební výbor: Probíhá pravidelně, řešíme kandidáty do EP a primárky.
Newsletter: Mailtrain je ready k nasazení.
Nové mailové schránky - proběhla schůzka, budou mailboxy.
Asistent*ka RT: Mrkev jede, vypadá to dobře, musíme na ní najít náhradu do Pardubického kraje.
Pravidelně posouváme skupinu super volebního týmu vzdělávání, díky Lindo.
Bude školení pro PKS s novým školitelem Janem Korbelem, nemáme dostatek účastníků.
Jakub posunul hodnotové a ideové dotazníky na KOKS, těšíme se na konzultaci s PKS.

Vnitřní fungování PO:

Pravidelné schůzky s lidmi, jednou měsíčně individuálně, týdně celé PO, ob týden s KOKS, 3x do roka s PKS
PKS budou v Q1
Zahrnuli jsme Mrkev pod centrální PO

Výběrka:

KOKS Pardubický kraj
DR v Praze
Výběrka na magoš v Praze.

V případě dotazů pište, volejte.

Matěj Kubíček
kubicek.haul@gmail.com
Uživatelský avatar
Matej.Kubicek
Místní předsednictvo
Příspěvky: 518
Registrován: 28 čer 2018, 19:24
Profese: HR manager
Dal poděkování: 106 poděkování
Dostal poděkování: 555 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: práce vedoucí PO

Příspěvek od Matej.Kubicek »

Posílám souhrn činností za březen, více je v Redmine zde:
https://redmine.pirati.cz/projects/po/t ... s&t%5B%5D=
Celkem 85.5 hodiny.

Projekty:

Nalodění + Chobotnice - Projektový plán hotov, probíhají týdenní schůzky, tlačíme na projektový plán - Chobotnice se mění pod rukama.
Respekt je profi - Máme 2 finální kandidátky na ombudsmana, v dubnu bude hotovo, pak nakopneme vrby a kopry s novou ombudsmankou.
E-learning - spuštění v půlce tohoto roku
KOMPOT - CON: Super akce, proběhlo, další na podzim.
Smlouvy: Dotáhli jsme NDA, připravujeme novou vyhlášku, tu naroubujeme do PRAH, chystáme školení hospodářů (KAN udělá v květnu). Vyhláška čeká na KK.
POmalovánky - stále běží.
Volební výbor: Probíhá pravidelně, řešíme kandidáty do senátu.
Newsletter: Mailtrain je ready k nasazení. Čekáme na školení TO, zařídili jsme pro KOKS SMTP.
Nové mailové schránky - proběhla schůzka, budou mailboxy.
Asistent*ka RT: Mrkev jede, vypadá to dobře, náhrada do PaK nalezena a funguje.
Proběhlo velmi úspěšně školění pro PKS
Jakub posunul hodnotové a ideové dotazníky na KOKS, těšíme se na konzultaci s PKS - ty jsou v plánu na květen ař červen.
Spustil se nový registr smluv, tak ho testujeme.
Komentovali jsme pravidla hospodaření a jejich změny pro AO.
Řešíme sjednocení odměn vedoucích odborů

Vnitřní fungování PO:

Pravidelné schůzky s lidmi, jednou měsíčně individuálně, týdně celé PO, ob týden s KOKS, 3x do roka s PKS
PKS budou v Q1
Zahrnuli jsme Mrkev pod centrální PO

Výběrka:

DR v Praze
Výběrka na magoš v Praze.
Připravujeme výběrko na 1. pirátskou.

V případě dotazů pište, volejte.

Matěj Kubíček
kubicek.haul@gmail.com
Uživatelský avatar
Matej.Kubicek
Místní předsednictvo
Příspěvky: 518
Registrován: 28 čer 2018, 19:24
Profese: HR manager
Dal poděkování: 106 poděkování
Dostal poděkování: 555 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: práce vedoucí PO

Příspěvek od Matej.Kubicek »

Posílám souhrn činností za duben, více je v Redmine zde:
https://redmine.pirati.cz/projects/po/t ... s&t%5B%5D=
Celkem 66 hodin.

Projekty:

Nalodění + Chobotnice - Probíhají týdenní schůzky, tlačíme na projektový plán - Chobotnice se mění pod rukama. Interní newsletter budep osílán z chobotnice na všechny členy i regp a nebude možné si jej odhlásit.
Respekt je profi - Vybrána a představena ombudsmanka Tereza Hanajová, běžel onboarding a představení, teď už je to samostatná jednotka.
E-learning - spuštění v půlce tohoto roku
KOMPOT - CON: Další na podzim - ladíme termín. Máme termín LARPu na jaro - červen.
Smlouvy: Dotáhli jsme NDA, připravujeme novou vyhlášku, tu naroubujeme do PRAH, chystáme školení hospodářů (KAN udělá v květnu 4.5. od 17.00). Vyhláška čeká na KK.
POmalovánky - stále běží.
Volební výbor: Probíhá pravidelně, řešíme kandidáty do senátu a volby do EP 2024. Proběhla porada na CF ohledně claimu - nelíbil se.
Newsletter: Mailtrain nasazen, interní maily budou v chobotnici, budeme dělat návod.
Nové mailové schránky - proběhla schůzka, budou mailboxy.
Asistent*ka RT: Mrkev jede, vypadá to dobře, přiúpravujeme projektový plán a visibilitu RT a jejich upgradu tak, aby to nezáviselo vše jen na vedoucím.
Proběhlo velmi úspěšně školění pro PKS - o další není zájem.
Jakub posunul hodnotové a ideové dotazníky na KOKS, těšíme se na konzultaci s PKS - ty probíhají tento a další měsíc.
Spustil se nový registr smluv, tak ho testujeme.
Řešíme sjednocení odměn vedoucích odborů - vyřešen TO, ale MO se nám cuká:(

Vnitřní fungování PO:

Pravidelné schůzky s lidmi, jednou měsíčně individuálně, týdně celé PO, ob týden s KOKS, 3x do roka s PKS
PKS schůzky

Výběrka:

DR v Praze
Výběrka na magoš v Praze - delegováno na Lindu Kašpárkovou
Připravujeme výběrko na 1. pirátsko- zaseklo se na požadavcích.

V případě dotazů pište, volejte.

Matěj Kubíček
kubicek.haul@gmail.com
Uživatelský avatar
Matej.Kubicek
Místní předsednictvo
Příspěvky: 518
Registrován: 28 čer 2018, 19:24
Profese: HR manager
Dal poděkování: 106 poděkování
Dostal poděkování: 555 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: práce vedoucí PO

Příspěvek od Matej.Kubicek »

Posílám souhrn činností za květen a červen, více je v Redmine zde:
https://redmine.pirati.cz/projects/po/t ... s&t%5B%5D=

Celkem červen 42.5 hodin, květen 90,5.
Celkem 133 hodin.

V červnu dva týdny neplaceného volna. první rok, kdy vedoucí Po nemá dovolenou dle nové metodiky:
https://redmine.pirati.cz/issues/42154

Projekty:

Nalodění + Chobotnice - Probíhají týdenní schůzky, tlačíme na projektový plán - Chobotnice se mění pod rukama. Interní newsletter bude posílán z chobotnice na všechny členy i regp a nebude možné si jej odhlásit. - Ted torchu stojí s narozením nového člen TO a přečerpáním budgetu.
Respekt je profi - Vybrána a představena ombudsmanka Tereza Hanajová, běžel onboarding a představení, teď už je to samostatná jednotka. - Pokračujeme vypsáním vrb, spusti lkse dotazník ap omáháme konzultovat.
E-learning - zjiš´tuji update, trochu se to táhne.
KOMPOT - CON: Další na podzim - 18.11. v Nodu.
Smlouvy: Dotáhli jsme NDA, připravujeme novou vyhlášku, tu naroubujeme do PRAH - visí v podatelně RP
POmalovánky - stále běží.
Volební výbor: Vybrali jsem koordinátora EP i senátních voleb. Nyní řešíme odměny a bonusy členů štábu.
Newsletter: Mailtrain nasazen, interní maily budou v chobotnici, většina krajl používá a funguje to - VELKÝ úspěch!
Nové mailové schránky - proběhla schůzka, budou mailboxy.
Asistent*ka RT: Mrkev funguje samostatně, já tlačím na to, aby se krajům zviditelnila její práci skrz budoucí stav.
Jakub posunul hodnotové a ideové dotazníky na KOKS - musí se dobrpgram,ovat do chobotnice, dotahujeme Centrální úvodní školení an ávod předsednictvům, jak pracovat s nováčky
Řešíme sjednocení odměn vedoucích odborů - vyřešeno a do dalšího rozpoštu bude promítnuto, prezentace rozpočtové skupině RP proběhla úspěšně.

Vnitřní fungování PO:

Pravidelné schůzky s lidmi, jednou měsíčně individuálně, týdně celé PO, ob týden s KOKS, 3x do roka s PKS
PKS schůzky

Výběrka:

Nyní dělá Markéta s Lindou, mám radost, že máme široký tým 4 lidí a nebude to mít úzké hrdlo anymore (jirka Belšán nechce, ale dostává opakovaně důvěru).

V případě dotazů pište, volejte.

Matěj Kubíček
kubicek.haul@gmail.com
Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1863
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1800 poděkování
Dostal poděkování: 2752 poděkování

práce vedoucí PO červenec + srpen 2023

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Vážené členky a vážení členové,
do funkce vedoucí PO jsem byla zvolena začátkem měsíce července, proto nyní postuji přehled toho, co se o prázdninách událo.

1) předávání agendy - proběhlo poměrně narychlo a již dva dny po zvolení jsem se naplno pustila do práce

2) seznamování se s běžícími projekty a dokumenty - zabralo nějaký čas. Proběhla aktualizace některých dokumentů, aktualizace stránek PO apod.

3) úvodní schůzky s koordinátory, koordinátorkami a členy PO core týmu - abych získala přehled, kdo co dělá, v čem je dobrý, v čem vidí rezervy a s čím může pomoci, v jakém stavu jsou jednotlivé úkoly, ale i jak si vede tým jako celek.

4) strategie PO - vytvořila jsem strategii PO, ze které vycházejí všechny další úkoly a projekty a také přehled plnění za kvartály toho roku.

5) matice odpovědnosti - vytvořila jsem matici, ze které je patrné, kdo je za co zodpovědný. Matice také jasně definuje rozsah práce a zastupitelnost u jednotlivých činností.

6) projekt Respekt je profi - začala jsem úzce spolupracovat s ombudsmankou. Řešíme výsledky dotazníků na Vrby a Kopry, vypsali jsme výběrové řízení s cílem postavit síť, která se bude věnovat vnitrostranické kultuře, patologickým jevům a jejich předcházení. Plánujeme team-building Vrb a Koprů za účelem úvodního stmelení týmu, nastavení spolupráce a vzdělávání. Máme skupinu, která se bude věnovat etickému kodexu.

7) projekt Chobotnice - protože věci se lépe dělají týmově, ustavili jsme tým na Chobotnici. Ten má za úkol provést revizi cílů, zjistit, v jakém stavu jsou požadavky o PO, zda byly vyřešeny a zda řešení odpovídá našim požadavkům. Po revizi bude následovat ucelený seznam požadavků a změn. Navazovat by pak měla popularizace Chobotnice, která půjde ruku v ruce s jednoduchými návody na obsluhu tak, abychom ji co nejvíce přiblížili všem uživatelům. Setkání s TO probíhá na týdenní bázi.

8) projekt Vzdělávání - po jisté detektivní práci se nám (snad) podařilo dát dohromady všechny existující návody, které se vyskytují na různých místech. Nyní probíhá revize návodů a jejich aktuálnosti, využitelnosti a potřebnosti. Cílem je mít návody aktuální a přehledně roztříděné dle využitelnosti. V průběhu září pak bude probíhat migrace moodle.pirati.cz do nového systému návodů a vzdělávacích materiálů. Měli bychom tak mít všechny podklady týkající se vzdělávání (ať už se jedná o přednášky, záznamy z akcí, zvyšování kompetencí či návody týkající se vnitrostranického fungování) na jednom místě. Ve výhledu potom počítáme i s jistou formou gamifikace, aby si členové a členky mohli sami ověřit, zda dané problematice rozumí.

9) projekt Pirátský kemp - plánujeme schůzku dobrovolnického týmu na září. Cílem je zreflektovat letošní kemp a posbírat nápady na další ročník.

10) Ukliďme Česko - krátkodobý (ale opakující se) projekt, na kterém pracuje celé PO ve spolupráci s MO (díky MO). Úklidy budou probíhat od 16. do 24.9. v různých koutech republiky.

11) síť KoKS - pravidelně každé pondělí posílám souhrn aktuálních úkolů. Úkolování probíhá skrze Redmine. Na každý měsíc máme tabulku se souhrnem úkolů, která reflektuje jejich plnění. Bylo zavedeno sebehodnocení, které probíhá vždy na konci měsíce. Za srpen na něj již bude navazovat zpětná vazba od vedení PO. Byly ustaveny pracovní skupiny věnující se jednotlivým projektům. Dochází tak k propojování a širší diskuzi. Pravidelně 1x za 14 dní probíhá meeting celého PO, na kterém řešíme aktuální úkoly. Na tyto meetingy jsou také zváni hosté, kteří předávají KoKS další informace a zkušenosti (Tereza Hanajová - ombudsmanka, zástupci volebního štábu, zástupci odborů, asistentka RT nebo třeba fundraising tým).

12) core tým PO - proběhly úvodní schůzky, kde jsme si definovali obsah a rozsah práce (viz matice odpovědnosti). Core tým se setkává pravidelně 1x týdně a probírá agendu PO, jsou rozděleny úkoly a řešíme jejich plnění či problémy, které nastávají. Na měsíční bázi budou probíhat schůzky jednotlivých členů týmu s vedoucí PO (shrnutí práce, další plány, akční kroky, zpětná vazba).
Momentálně probíhá výběrové řízení na HR admin asistenta/tku do PO, závěrečné kolo pohovorů proběhne 11.9.
Ruku v ruce s tím jde popis role a tvorba návodů k práci HR admin asistenta/tky.

13) výběrová řízení - v PO běží mnoho výběrových řízení. V současné době se jim za PO věnuji já, Linda Kašpárková a Markéta Marková.
Má výběrová řízení:
provozovatel/ka e-shopu (RP+KAN)
HR admin asistent/ka (PO)
community manager/ka (MO)
koordinátoři/rky prevence a VRBY (PO+ombudsmanka)
PR manažer/ka (MO)

14) informování členské základny - pravidelně každý pátek posílám newsletter PO, první dva byly z Nalodění, nově posílám newslettery z Chobotnice (díky TO), což umožňuje mít je v lepší kvalitě. Dále máme rozcestník projektů PO pro lepší orientaci členské základny.

15) fundraising - ve spolupráci s Michalem Zacharem a Lindou Kašpárkovou jsme vytvořili texty k projektům PO, můžete si přečíst o Larpu a o SAKO/Kompot.

16) revize PraH - ve spolupráci s administrativním odborem, republikovým výborem a kanceláří pracujeme na návrhu revize PraH.

17) meziodborová spolupráce - kromě společných projektů máme 1x za 14 dní pravidelná setkání vedoucích odborů, na kterých projekty posouváme a plánujeme akční kroky.

18) volební výbor - pravidelně se za PO účastním jednání VV (každých 14 dní).

Celkem jsem v červenci odpracovala 112,8 hodin a v srpnu zatím 134, kompletní přehled je k nalezení v Redmine.

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1863
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1800 poděkování
Dostal poděkování: 2752 poděkování

práce vedoucí PO září

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Vážené členky a vážení členové,
posílám přehled toho, na čem jsme v PO v září pracovali.

Dlouhodobé projekty:
1) Respekt je profi
- v neděli 8 října proběhne plánované setkání s Vrbami a KoPRy. Bude se jednat o interaktivní setkání nahrazující pohovory. Na toto setkání jsem připravovala program dne a zadání úkolů.
- 21.22.10. proběhne team-building sítě Vrb a KoPRů a školení ve spolupráci s Konsentem.
- v pracovní skupině pracujeme na přípravě kodexu

2) Chobotnice
- probíhá revize cílů a požadavků PO
- pracovní skupina za PO se schází 1x za 14 dní
- schůzky s TO probíhají na týdenní bázi

3) Vzdělávání
- probíhá revize návodů a jejich aktuálnosti, využitelnosti a potřebnosti
- pracovní skupina si nastavila procesy, schází se 1x za 14 dní a v mezidobí pracuje na aktualizaci návodů
- probíhají práce na novém vzdělávacím systému a migrace dat z Moodle (díky, Lindo!)
- postupně budou do systému vzdělávání přibývat další materiály, které projdou revizí

4) Pirátský kemp
- proběhlo setkání dobrovolnické skupiny
- shrnuli jsme si letošní kemp a rozdělili si úkoly

Krátkodobé projekty:

1) Ukliďme Česko
- úklidy proběhly v různých koutech republiky.

2) Maraton psaní dopisů
- 25.10.-15.12.
- celostátní akce, do které se pokusíme zapojit všechny kraje a MS.

Vedení týmu
1) síť KoKS
- pravidelně každé pondělí posílám souhrn aktuálních úkolů
- 1x za 14 dní se potkává celá síť KoKS
- rozběhly se pracovní skupiny k projektům

2) core tým PO
- core tým se setkává pravidelně 1x týdně a probírá agendu PO
- na měsíční bázi probíhají schůzky jednotlivých členů týmu s vedoucí PO (shrnutí práce, další plány, akční kroky, zpětná vazba).
- vybrali jsme nového HR admin asistenta a již brzy začne předávání agendy

3) školení a sebevzdělávání
- ve spolupráci s lektorem Markem Vichem připravuji na konec října workshop pro celý tým PO na téma Zvládání stresu a prevence vyhoření. Pokud bude mít úspěch, můžeme ho nabídnout dalším týmům.

Další agenda:
1) výběrová řízení
Kompletní přehled najdete zde.
Výběrová řízení, ve kterých se angažuji:
- koordinátoři/rky prevence a VRBY (PO+ombudsmanka)
- tiskový/á mluvčí (ve spolupráci s MO)
- komunikace a podpora Olgy Richterové (výpomoc)

2) informování členské základny
- newsletter PO
- rozcestník projektů PO pro lepší orientaci členské základny
- POmalovánky (za grafické zpracování děkuji Hance Pavlíčkové)

POmalovánky prázdniny (1).png

3) fundraising - podílíme se na přípravě a revizi textů pro PO
4) revize PraH - ve spolupráci s administrativním odborem, republikovým výborem a kanceláří pracujeme na návrhu revize PraH.
5) příprava rozpočtu - připravuji podklady pro rozpočet PO. Schůzka odborů k rozpočtům proběhne v pondělí 2. října.
6) meziodborová spolupráce - kromě společných projektů máme 1x za 14 dní pravidelná setkání vedoucích odborů, na kterých projekty posouváme a plánujeme akční kroky.
7) volební výbor - pravidelně se za PO účastním jednání VV (každých 14 dní).

Kompletní výkaz je k nalezení v Redmine.

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1863
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1800 poděkování
Dostal poděkování: 2752 poděkování

práce vedoucí PO říjen

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Vážené členky a vážení členové,
zde je přehled činností za říjen:

Dlouhodobé projekty:
1) Respekt je profi
- v neděli 8. října proběhlo plánované setkání s Vrbami a KoPRy. Na toto setkání jsem připravovala program dne a zadání úkolů.
- protože několik účastníků nemohlo dorazit, připravovala jsem ještě program alternativního online setkání, které proběhlo 16. října
- vybrali jsme Vrby a KoPRy, momentálně probíhá zasmluvnění
- 21.22.10. proběhl team-building sítě Vrb a KoPRů a školení ve spolupráci s Konsentem
- v pracovní skupině pracujeme na přípravě kodexu
- podílíme se na přípravě webu (ve spolupráci s ombudsmankou a TO)

2) Chobotnice
- probíhá revize cílů a požadavků PO
- PO prioritizuje své požadavky na TO
- pracovní skupina za PO se schází 1x za 14 dní
- schůzky s TO probíhají na týdenní bázi, kooperace je skvělá

3) Vzdělávání
- probíhá revize návodů a jejich aktuálnosti, využitelnosti a potřebnosti
- pracovní skupina si nastavila procesy, schází se 1x za 14 dní a v mezidobí pracuje na aktualizaci návodů
- probíhají práce na novém vzdělávacím systému a migrace dat z Moodle (díky, Lindo!)

4) Nalodění
- vznikla nová pracovní skupina k Nalodění, která se věnuje jeho vzhledu a funkčnosti
- momentálně se schází PO a MO, v další fázi bude zapojeno TO (project owner je PO)

5) Pirátský kemp
- hledáme další možná místa pirátského kempu

Krátkodobé projekty:

1) Maraton psaní dopisů
- 25.10.-15.12.
- celostátní akce, do které se pokusíme zapojit všechny kraje a MS
- ve spolupráci s MO vznikla centrální událost, ke které se připojí události místní

Vedení týmu
1) síť KoKS
- pravidelně každé pondělí posílám souhrn aktuálních úkolů
- 1x za 14 dní se potkává celá síť KoKS
- pravidelně se scházejí pracovní skupiny k projektům
- koncem října obdrželi všichni KoKS zpětnou vazbu na svou práci (dostávají v dvouměsíčních intervalech), protože zpětná vazba JE důležitá!
- individuální konzultace v oblasti time-managementu, plánování a efektivnímu zvládání práce

2) core tým PO
- core tým se setkává pravidelně 1x týdně a probírá agendu PO
- na měsíční bázi probíhají schůzky jednotlivých členů týmu s vedoucí PO (shrnutí práce, další plány, akční kroky, zpětná vazba).
- nová HR admin asistentka se průběžně zaškoluje

3) školení a sebevzdělávání
- ve spolupráci s lektorem Markem Vichem jsem připravila workshop, který proběhl 27. října. Tématem workshopu bylo Zvládání stresu a prevence vyhoření.
- chystáme KOMPOT-con (tam se ale moc neangažuji, chystá Linda)

Další agenda:
1) výběrová řízení
Kompletní přehled najdete zde.
Výběrová řízení, ve kterých se angažuji:
- koordinátoři/rky prevence a VRBY (PO+ombudsmanka)
- tiskový/á mluvčí (ve spolupráci s MO)
- vývojáři front-endu a back-endu pro TO
- koordinátor/ka pro Středočeský kraj
- individuální fundraising
Spravuji Teamio (jobs.cz) a LinkedIn Česká pirátská strana a vyhledávám další příležitosti pro inzerci dle povahy inzerátů (zájmové skupiny atd.)

2) informování členské základny a veřejnosti
- newsletter PO
- rozcestník projektů PO pro lepší orientaci členské základny
- POmalovánky - pracujeme na POmalovánkách za září/říjen
- veřejnost informujeme o své činnosti také na dary.pirati.cz

3) fundraising - podílíme se na přípravě a revizi textů pro PO, spolupracujeme s fundraising týmem
4) revize PraH - finalizujeme návrh revize PraH
5) příprava rozpočtu - rozpočet je připraven k předložení RV
6) meziodborová spolupráce - kromě společných projektů máme 1x za 14 dní pravidelná setkání vedoucích odborů, na kterých projekty posouváme a plánujeme akční kroky
7) volební výbor - pravidelně se za PO účastním jednání VV (každých 14 dní)
8) volební výbor - CVŠ - za PO Jana Koláříková, Barbora Vaicová, jsme členkami několika prac. skupin
9)republikový výbor - proběhne 4-5. listopadu, za PO se budu účastnit, neboť je tam mnoho bodů, které se nás týkají

Kompletní výkaz je k nalezení v Redmine.
Podívej se, co aktuálně řešíme.

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1863
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1800 poděkování
Dostal poděkování: 2752 poděkování

práce vedoucí PO listopad

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Vážené členky a vážení členové,
zde je přehled činností za listopad:

Dlouhodobé projekty:
1) Respekt je profi
- kodex Chování je ve fázi připomínkování (pracovní prostor pro členské iniciativy)
- byly uspořádány dvě online schůzky týkající se Kodexu
- podílíme se na přípravě webu (ve spolupráci s ombudsmankou a TO, tímto moc děkuji Markovi Křejpskému)

2) Chobotnice
- probíhá revize cílů a požadavků PO
- PO prioritizuje své požadavky na TO
- pracovní skupina za PO se schází 1x za 14 dní
- schůzky s TO probíhají na týdenní bázi, kooperace je skvělá
- pracujeme na textech a buddy programu

3) Vzdělávání
- probíhá revize návodů a jejich aktuálnosti, využitelnosti a potřebnosti. Momentálně se snažíme snižovat počet a zvyšovat kvalitu.
- probíhají práce na novém vzdělávacím systému a migrace dat z Moodle (díky, Lindo!), paralelně dochází k předávání již vycizelovaných návodů k implementaci do vzdělávacího systému

4) Nalodění
- pracovní skupina finalizovala návrh webu
- proběhla schůzka s UX designérem
- probíhají práce na vizuálu

5) Pirátský kemp
- hledáme další možná místa pirátského kempu

Krátkodobé projekty:

1) Maraton psaní dopisů
- 25.10.-15.12.
- celostátní akce, do které se pokusíme zapojit všechny kraje a MS
- ve spolupráci s MO vznikla centrální událost, ke které se připojí události místní
- pravidelně aktualizujeme, událostí bude mnoho

Vedení týmu
1) síť KoKS
- pravidelně každé pondělí posílám souhrn aktuálních úkolů
- 1x za 14 dní se potkává celá síť KoKS, pravidelně se scházejí pracovní skupiny k projektům
- individuální konzultace v oblasti time-managementu, plánování a efektivnímu zvládání práce
- chystáme workshop pro koordinátory na téma týmové spolupráce a týmových rolí. Ten proběhne již 20. prosince v rámci Vánoční besídky PO.

2) core tým PO
- core tým se setkává pravidelně 1x týdně a probírá agendu PO
- na měsíční bázi probíhají schůzky jednotlivých členů týmu s vedoucí PO (shrnutí práce, další plány, akční kroky, zpětná vazba).
- nová HR admin asistentka je proškolená, nad rámec interního školení absolvovala i školení na zákoník práce a jeho změny v roce 2023.

3) školení a sebevzdělávání
- pro členskou základnu proběhl KOMPOT-con (ten je v gesci Lindy, které tímto patří velké poděkování)
- probíhají školení členů PO.

Další agenda:
1) výběrová řízení
Kompletní přehled najdete zde.
Výběrová řízení, ve kterých se angažuji:
- volební manažer/ka OlK
- vývojáři front-endu, vývojáři back-endu (TO)
- individuální fundraising (RP)
- strategické vedení kampaně, PR a komunikace (JmK)
- local administrative assistant and office manager (Marcel Kolaja)
- správce systémů (TO)
- správní rada Institut π (RP)
- volební manažer/ka SčK
- koordinátor/ka krajské kampaně ÚsK
- strategie kampaně (Vysočina)
Spravuji Teamio (jobs.cz) a LinkedIn Česká pirátská strana a vyhledávám další příležitosti pro inzerci dle povahy inzerátů (zájmové skupiny atd.)

2) informování členské základny a veřejnosti
- newsletter PO
- rozcestník projektů PO pro lepší orientaci členské základny
- veřejnost informujeme o své činnosti také na dary.pirati.cz

3) schůzky s předsednictvy krajských sdružení:
V listopadu proběhly schůzky s PKS: Praha, Karlovarský kraj, Liberecký kraj, Pardubický kraj. Další jsou plánované na prosinec.

4) fundraising - podílíme se na přípravě a revizi textů pro PO, spolupracujeme s fundraising týmem
5) příprava rozpočtu - rozpočet je schválen, máme podklady pro dodatky smluv a další aktivity
6) meziodborová spolupráce - kromě společných projektů máme 1x za 14 dní pravidelná setkání vedoucích odborů, na kterých projekty posouváme a plánujeme akční kroky
7) republikový výbor
- vzdáleně jsem se účastnila jednání RV 4.-5.11.
- připravovala jsem podklady pro předpisovou skupinu za PO (reforma strany) a účastnila se jednání 24.11.
8) volební výbor pravidelně se za PO účastním jednání VV (každých 14 dní)
9) CVŠ za PO Jana Koláříková, Barbora Vaicová, jsme členkami několika prac. skupin
10) výroční zpráva připravovala jsem podklady pro výroční zprávu pro RP, podrobnější zprávu za PO najdete již brzy na fóru.
11) Dotazník spokojenosti - připravujeme dotazník spokojenosti pro členskou základnu.

Kompletní výkaz je k nalezení v Redmine.
Podívej se, co aktuálně řešíme.

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Odpovědět

Zpět na „Koordinátoří“