práce vedoucí PO

Moderátor: Personální odbor - celý

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1862
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1798 poděkování
Dostal poděkování: 2752 poděkování

práce vedoucí PO

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

kompletní výkaz práce za prosinec naleznete v Redmine.

Začátek měsíce byl pro mne náročný a musím říci, že ještě teď občas tápu a hodně se doptávám, s předáním agendy nejvíce pomáhá AO, za což jim velmi děkuji.

Shrnutí činnosti:
- příprava výběrových řízení na koordinátory
- spolupráce při výběrových řízeních na asistenty poslanců, hodnocení assessmentů, vyhodnocování vhodných kandidátů na assessmenty na základě životopisů
- komunikace s personálním týmem sněmovny kvůli výběrkům
- mumble PO 11.12. (od nového roku plánuji mumble PO 2x měsíčně)
- úkoly pro koordinátory - zjištění stavu žadatelů o členství, aktualizace svaté tabulky PO, výkazy práce na fórum, postupný přechod koordinátorů na redmine, nastudování PraH, kontrola údajů v databázi people, kontrola zadaných úkolů, status check (telefonický hovor týkající se náplně práce koordinátora a aktuální situace v kraji)
- dočasné řešení situace v krajích, kde nemají KoDo (admin Michal Gill, spolupráce Markétka Gregorová, Majka Vašíčková, Pavel Bulíček, Tomáš Eichler, Martin Jiránek)
- finanční podpora Pirateconu MPSV
- tvorba dotazníku pro hodnocení koordinátorů (PKS, AO a FO - TO a ZO jsem zatím vynechala neb s nimi koordinátoři moc nepřijdou do styku), komunikace s předsednictvy
- komunikace s administrativním odborem - smlouvy, přihlášky, žádosti, koordinátoři...
- uzavření a dotažení mnoha úkolů na redmine
- snaha o navrácení života fóru PO
- newsletter členům (druhý bude v lednu, chodí jich hodně, ať nespamujeme)
- účast na strategickém týmu
- komentáře a návrhy k rozpočtu pro schůzku 2.1.
- spolupráce na upgradu - návrh pro CF (popis situace v PO, co stíháme, nestíháme, hrozby, příležitosti)

Je v plánu (na co se můžete těšit):
- workshop na CF na téma: cesta člena (včetně školení na vnitřní předpisy a fungování), systematická práce s lidmi, síť koordinátorů - bude to hodně interaktivní, hodně povídavé, skupinové, brainstormingové a vzájemně obohacující :)

- po schválení rozpočtu vykopnout výběrová řízení na koordinátory
- udělat funkční nástěnku a disk PO se základními materiály pro dorovolníky, nové i stávající členy
- spolupráce s Lenkou Kozlovou . propojit stranu se sněmovnou (komunikační tok)
- spolupráce s putovní univerzitou (Miluš Kotišová)
- podpora Pirateconů
a mnohem více :)
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jana.Kolarikova za příspěvek:
Jan.Novak

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1862
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1798 poděkování
Dostal poděkování: 2752 poděkování

leden 2018

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

kompletní výkaz práce za leden naleznete v Redmine.

Shrnutí činnosti:
- výplaty za prosinec
- schůzka k rozpočtu
- spolupráce při výběrových řízeních na asistenty poslanců, hodnocení assessmentů, vyhodnocování vhodných kandidátů
- komunikace s personálním týmem sněmovny kvůli výběrkům
- zpracování návrhu dodávání služeb od PO do sněmovny
- vyhlášení několika výběrových řízení (inzeráty, sběr, propagace) - pozice pro MO, FO, Upgrade tým, RP
- výběrové řízení pod PO - koordinátoři
- mumble PO 10.1., 24.1. a motivační/sebehodnotící 31.1.
- komunikaace s koordinátory
- úkoly pro koordinátory - seznam kandidátek pro komunální volby, mandáty předsednictev, kontrola údajů v databázi people + doplnění místních sdružení, kontrola zadaných úkolů
- zajištění workshopů na CF
- workshop PO: cesta člena (včetně školení na vnitřní předpisy a fungování)
- sběr materiálů z workshopů v Brně
- sběr materiálů z Pirateconu
- tvorba dotazníku pro hodnocení koordinátorů (PKS, AO a FO - TO a ZO jsem zatím vynechala neb s nimi koordinátoři moc nepřijdou do styku), komunikace s předsednictvy
- hodnocení a podklady pro výplaty
- komunikace s administrativním odborem - smlouvy, přihlášky, žádosti, koordinátoři...
- komunikace s ostatními odbory
- zavedení pravidelných pátečních newsletterů ve spolupráci s AO
- účast na strategickém týmu
- odpovídání na maily, telefony- zájemci o pozice, dobrovolníci, zájemci o členství
- administrativa PO
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jana.Kolarikova za příspěvek:
Jan.Novak

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1862
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1798 poděkování
Dostal poděkování: 2752 poděkování

shrnutí práce za únor

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Shrnutí činnosti:
- výplaty za leden
- spolupráce při výběrových řízeních na asistenty poslanců a další klubové pozice, hodnocení assessmentů, vyhodnocování vhodných kandidátů
- komunikace s personálním týmem sněmovny kvůli výběrkům
- vyhlášení několika výběrových řízení (inzeráty, sběr, propagace) - zejména pro MO (psavci, grafici, tvůrci videí...), dále asistentka Republikového předsednictva, asistentka Republikového výboru, volební manažer pro Prahu
- výběrové řízení pod PO - koordinátoři - zprocesování druhých kol, sepsání manuálu pro kola třetí, komunikace s předsednictvy, vyhlašování výsledků VŘ
- obsazení pozic asistetntka RP, průvodce upgradem, vedoucí odpovídačů, Social media manažer, nabídky, sběr iniciálů (podklady pro smlouvy)
- základní zaučení na pozici asistentka RP
- mumble PO 14.2. a 28.2.
- komunikace s koordinátory
- úkoly pro koordinátory - vytvoření sumáře komunálních kandidátek, seznam krajských PiCe, tabulka pobírání platů u veřejných funkcí, mapa zastupitelů
- tvorba dotazníku pro hodnocení koordinátorů (PKS, AO a FO - TO a ZO jsem zatím vynechala neb s nimi koordinátoři moc nepřijdou do styku), komunikace s předsednictvy
- hodnocení a podklady pro výplaty
- komunikace s administrativním odborem - smlouvy, přihlášky, žádosti, koordinátoři...
- komunikace s ostatními odbory
- pravidelné páteční newslettery
- účast na strategickém týmu
- odpovídání na maily, telefony- zájemci o pozice, dobrovolníci, zájemci o členství
- administrativa PO

Kompletní výkaz naleznete na Redmine. Kdyžtak se ptejte :)
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jana.Kolarikova za příspěvek:
Dalibor.Zahora

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1862
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1798 poděkování
Dostal poděkování: 2752 poděkování

březen

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Shrnutí činnosti:
- výplaty za únor
- spolupráce při výběrových řízeních na asistenty poslanců a další klubové pozice, hodnocení assessmentů, vyhodnocování vhodných kandidátů
- komunikace s personálním týmem sněmovny kvůli výběrkům
- vyhlášení několika stranických výběrových řízení (inzeráty, sběr, propagace) - správce jihlavského centra, krajští koordinátoři ÚsK, KvK, LiK, pozice v technickém odboru, asistent/ka AO, asistent/ka RV, hospodář
- vlastní výběrová řízení včetně hodnocení a onboardingu uchazečů (asistentka RP, asistentka FO, pozice MO)
- příprava nového assessment centra pro koordinátory
- onboarding nových koordinátorů
- mumble PO 14.3. a 28.3.
- školení koordinátorů 12.3., 19.3. a 26.3.
- komunikace s koordinátory
- úkoly pro koordinátory - Ukliďme Česko, tovrba profilů, práce se systémy...
- tvorba dotazníku pro hodnocení koordinátorů (PKS, AO a FO - TO a ZO jsem zatím vynechala neb s nimi koordinátoři moc nepřijdou do styku), komunikace s předsednictvy
- průběžné hodnocení koordinátorů a podklady pro výplaty
- komunikace s administrativním odborem - smlouvy, přihlášky, žádosti, koordinátoři...
- komunikace s ostatními odbory
- pravidelné páteční newslettery
- účast na strategickém týmu, schůzka s upgrade manažerem
- odpovídání na maily, telefony- zájemci o pozice, dobrovolníci, zájemci o členství
- administrativa PO
- mnoho dalších drobných činností

kompletní výkaz práce naleznete na Redmine.

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1862
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1798 poděkování
Dostal poděkování: 2752 poděkování

práce vedoucí PO za duben

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Shrnutí činnosti:
- výplaty za březen
- spolupráce při výběrových řízeních na další klubové pozice, hodnocení assessmentů, vyhodnocování vhodných kandidátů
- komunikace s personálním týmem sněmovny kvůli výběrkům
- vyhlášení několika stranických výběrových řízení (inzeráty, sběr, propagace) - asistent/ka FO, asistent/ka pro administrativní podporu, asistent/ka RV, linuxový administrátor, technický administrátor, koordinátor/ka kampaně, koordinátor/ka v krajích Karlovarský, Liberecký, Ústecký, asistent/ka Upgrade týmu
- vlastní výběrová řízení včetně hodnocení a onboardingu uchazečů
- příprava 2 nových assessment center - koordinátoři, asistent Upgradu
- onboarding nových koordinátorů
- mumble PO 11.4. a 25.4.
- školení (nejen) koordinátorů 13.4. - facebook a mailchimp
- školení nových koordinátorů 24.4.
- komunikace s koordinátory
- úkoly pro koordinátory - zadávání a kontrola plnění
- tvorba dotazníku pro hodnocení koordinátorů (PKS, AO a FO - TO a ZO jsem zatím vynechala neb s nimi koordinátoři moc nepřijdou do styku), komunikace s PKS
- průběžné hodnocení koordinátorů a podklady pro výplaty
- komunikace s administrativním odborem - smlouvy, přihlášky, žádosti, koordinátoři...
- komunikace s ostatními odbory
- pravidelné páteční newslettery
- účast na strategickém týmu 20.4.
- schůzka s upgrade manažerem 24.4.
- odpovídání na maily, telefony- zájemci o pozice, dobrovolníci, zájemci o členství
- administrativa PO
- příprava na školení pořádané ve spolupráci s MO (proběhne v pátek 4.5.) - prostor, materiály atd. ( + částečná delegace práce)
- příprava na školení pořádané ve spolupráci se ZO (proběhne 19.5. v Brně), tvorba týmu, mumble, rozdělení činností
- proces nalodění - spolupráce s TO a sběr podkladů do rozcestníku

kompletní výkaz práce naleznete na Redmine.

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1862
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1798 poděkování
Dostal poděkování: 2752 poděkování

práce vedoucí PO za květen

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Shrnutí činnosti:
- výplaty za duben
- komunikace s personálním týmem sněmovny
- stranická výběrová řízení - asistent/ka FO, asistent/ka pro administrativní podporu, asistent/ka RV, koordinátor/ka kampaně, asistent/ka Upgrade týmu, správa agend 1. Pirátské
- komunikace se zadavateli a s uchazeči VŘ
- hodnocení výběrových řízení a onboarding uchazečů
- onboarding nových koordinátorů
- organizace školení pro koordinátory a krajské mediální odbory
- účast na školení MO 4. května (check-list, materiály pro účastníky atd.)
- schůzka RP s odbory 4. května
- školení (nejen) koordinátorů 9.května
- mumble PO 10. května
- 2x mumble kvůli školení se ZO
- školení pro slovenské kolegy se ZO - příprava programu, komunikace s koordinátory, příprava prezentací
- vlastní školení pro slovenské Piráty 17. května v Brně
- školení na archiv 23.května
- komunikace s koordinátory
- úkoly pro koordinátory - zadávání a kontrola plnění
- tvorba dotazníku pro hodnocení koordinátorů (PKS, AO a FO - TO a ZO jsem zatím vynechala neb s nimi koordinátoři moc nepřijdou do styku), komunikace s PKS
- průběžné hodnocení koordinátorů a podklady pro výplaty
- komunikace s administrativním odborem - smlouvy, přihlášky, žádosti, koordinátoři...
- komunikace s ostatními odbory
- pravidelné páteční newslettery
- komunikace s Upgrade týmem - Olga, Michal
- odpovídání na maily, telefony- zájemci o pozice, dobrovolníci, zájemci o členství
- administrativa PO
- proces nalodění - sběr kontaktů na dobrovolníky po krajích (sjednocení kvůli GDPR)
- příprava návodů k zjednodušení práce koordinátorů
- zpracování dokumentu "náplň práce vedoucích odborů"
- zavedení pravidelných newsletterů v krajích (nejen pro členy, ale i RegP, kteří tak budou něco dostávat)
- zavedení pravidel pro dovolenou koordinátorů (dostupné ve svaté tabulce PO)

kompletní výkaz práce naleznete na Redmine.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jana.Kolarikova za příspěvek:
Michaela.Kleslova

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1862
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1798 poděkování
Dostal poděkování: 2752 poděkování

práce vedoucí PO za červen

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Shrnutí činnosti:
- neplánované zdravotní (neplacené) volno
- výplaty za květen
- výběrová řízení - manažer Libereckého kraje (stále běží), koordinátor JmK (obsazeno), koordinátor KvK (běží), asistent/ka PO (běží), asistent/ka Lukáše Koláříka, asistent/ka jana Pošváře, asistent/ka týmu vnitro, projekt Občanská sněmovna - inzeráty, sběr dat, studium podkladů, vyhodnocení relevance uchazečů
- komunikace se zadavateli a s uchazeči VŘ
- hodnocení výběrových řízení a onboarding uchazečů
- mumble PO 6.6. a 20.6.
- komunikace s koordinátory
- úkoly pro koordinátory - zadávání a kontrola plnění
- tvorba dotazníku pro hodnocení koordinátorů (PKS, AO a FO - TO a ZO jsem zatím vynechala neb s nimi koordinátoři moc nepřijdou do styku), komunikace s PKS
- průběžné hodnocení koordinátorů a podklady pro výplaty
- komunikace s Administrativním odborem - smlouvy, přihlášky, žádosti, koordinátoři, OVK, komunál...
- komunikace s Technickým odborem - Nalodění, výplaty, nástroje pro PO
- komunikace s ostatními odbory v menší míře
- pravidelné páteční newslettery
- komunikace s Upgrade týmem - Olga, Michal
- odpovídání na maily, telefony- zájemci o pozice, dobrovolníci, zájemci o členství
- administrativa PO
- proces nalodění - sběr kontaktů na dobrovolníky po krajích (sjednocení kvůli GDPR), komunikace s Martinem Rejmanem
- předprázdninové setkání s koordinátory - zhodnocení práce, revize smluv
- schůzka RP s vedoucími odborů
- mumble vedoucích odborů
- schůzka s Upgrade manažerem
- plánování školení na psaní tiskových zpráv
- plánování teambuildingu pro koordinátory (záměr, rozpočet, představa)
- zařizování vizitek pro koordinátory
- zpracování bookletu pro nováčky
- spousta dalších drobných činností a komunikace

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1862
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1798 poděkování
Dostal poděkování: 2752 poděkování

práce vedoucí PO za červenec

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Shrnutí činnosti:
- výplaty za červen
- komunikace se zadavateli a s uchazeči VŘ
- vyhlašování VŘ - specialista e-governmentu, odborný asistent J. Michálka, asistent/ka pro Lenku Kozlovou, asistent/ka pro Danu Balcarovou, právník pro Vojtu Pikala, asistent pro L. Koláříka, asistent pro tým vnitro
- hodnocení výběrových řízení a onboarding uchazečů
- uzavření VŘ - asistent J.Pošváře, koordinátor KvK
- mumble PO 11., 23. a 25. července
- komunikace s koordinátory
- úkoly pro koordinátory - zadávání a kontrola plnění
- tvorba dotazníku pro hodnocení koordinátorů (PKS, AO a FO - TO a ZO jsem zatím vynechala neb s nimi koordinátoři moc nepřijdou do styku), komunikace s PKS
- průběžné hodnocení koordinátorů a podklady pro výplaty
- komunikace s Administrativním odborem - smlouvy, přihlášky, žádosti, koordinátoři, OVK, komunál...
- komunikace s Technickým odborem - Nalodění, výplaty, nástroje pro PO
- komunikace s ostatními odbory
- práce na dokumentu týkajícího se růstu strany
- práce na manuálu pro nová předsednictva
- pravidelné páteční newslettery
- odpovídání na maily, telefony- zájemci o pozice, dobrovolníci, zájemci o členství, zájemci OVK, dotazy týkající se komunálu
- administrativa PO
- schůzka RP s vedoucími odborů 13.7.
- mumble vedoucích odborů 26.7.
- účast na RV 14.7. - rozvaha o rozpočtu PO
- plánování školení na psaní tiskových zpráv
- vizitky pro koordinátory - tisk + distribuce
- spousta dalších drobných činností a komunikace

kompletní výkaz naleznete na Redmine.

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1862
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1798 poděkování
Dostal poděkování: 2752 poděkování

práce vedoucí PO za srpen

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Shrnutí činnosti:
- výplaty za červenec
- komunikace se zadavateli a s uchazeči VŘ
- vyhlašování výběrových řízení
- tvorba úkolů pro assessment centra na dané pozice
- vlastní výběrová řízení (celkem na 7 pozic, assessment centra a pohovory) - právník pro místopředsedu PSP (ještě běží 3.kola), odborný asistent Jana Pošváře, administrativní asistent pro poslance Lenku Kozlovou a Mikuláše Peksu, odborný asistent pro poslankyni Lenku Kozlovou, odborný asistent poslance Jakuba Michálka, regionální asistent Lukáše Koláříka, organizační asistent Jana Lipavského
- hodnocení výběrových řízení a onboarding uchazečů, komunikace s úspěšnými i neúspěšnými uchazeči
- mumble PO 8.8. a 22.8.
- komunikace s koordinátory
- úkoly pro koordinátory - zadávání a kontrola plnění
- podklady pro Ukliďme Česko
- tvorba dotazníku pro hodnocení koordinátorů (PKS, AO a FO - TO a ZO jsem zatím vynechala neb s nimi koordinátoři moc nepřijdou do styku), komunikace s PKS
- tvorba 14 dotazníků pro CF - spokojenost s prací koordinátora v kraji
- průběžné hodnocení koordinátorů a podklady pro výplaty
- team building (nejen) PO - zařizování, organizace,vlastní team-building (nezahrnuji do výkazu práce), proúčtování
- komunikace s Administrativním odborem - smlouvy, přihlášky, žádosti, koordinátoři, OVK, komunál...
- komunikace s Technickým odborem - Nalodění, výplaty, nástroje pro PO
- komunikace s ostatními odbory
- práce na dokumentu týkajícího se růstu strany
- práce na manuálu pro nová předsednictva (hotovo)
- pravidelné páteční newslettery
- odpovídání na maily, telefony- zájemci o pozice, dobrovolníci, zájemci o členství, zájemci OVK, dotazy týkající se komunálu
- administrativa PO
- svolání a účast na setkání vedoucích odborů 9.8.
- svolání a účast na mumble vedoucích odborů 23.8.
- účast na RP v pondělí 27.8.

- spousta dalších drobných činností a komunikace

kompletní výkaz naleznete na Redmine.
Celkem 209,35 hod.
(dovolenou si vzít nestihla)

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Personální odbor
Příspěvky: 1862
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 1798 poděkování
Dostal poděkování: 2752 poděkování

výkaz činnosti září

Příspěvek od Jana.Kolarikova »

Shrnutí činnosti:
- výplaty za srpen
- komunikace se zadavateli a s uchazeči VŘ
- vyhlašování výběrových řízení - koordinátor SčK, markeťák junior, koordinátor JčK, asistent pro Vojtu Pikala
- tvorba úkolů pro assessment centra na dané pozice
- procházení došlých materiálů od uchazečů, hodnocení
- vlastní výběrová řízení - koordinátor středočeského kraje, asistent pro Vojtu Pikala, asistent Radka Holomčíka, asistent Dany Balcarové
- vedoucí kanceláře - externí konzultace s Josefem Blahem, příprava inzerátu, harmonogram
- hodnocení výběrových řízení a onboarding uchazečů, komunikace s úspěšnými i neúspěšnými uchazeči
- mumble PO 5. a 19.9.
- komunikace s koordinátory
- úkoly pro koordinátory - zadávání a kontrola plnění
- tvorba dotazníku pro hodnocení koordinátorů (PKS, AO a FO - TO a ZO jsem zatím vynechala neb s nimi koordinátoři moc nepřijdou do styku), komunikace s PKS
- průběžné hodnocení koordinátorů a podklady pro výplaty
- komunikace s Administrativním odborem - smlouvy, přihlášky, žádosti, koordinátoři, OVK, komunál...
- komunikace s Technickým odborem - Nalodění, výplaty, Piroplácení
- komunikace s ostatními odbory a UTP týmem
- práce na strategii personálního odboru
- práce na rozpočtu PO
- konzultace s Radkem Holomčíkem
- příprava školení zastupitelů - přihlašovací dotazník, delegace práce, kontrola, mumble s přednášejícími
- komunikace s asistentkou PO
- příprava prezentace KET - krajské expertní týmy, schůzka s J. Soumarem a T. Posekaným, natáčení videa KET
- vypracování manuálu k vyplácení mezd (DPP, IČO, spolupráce s účatní firmou, přehledy...)
- pravidelné páteční newslettery
- dotazník spokojenosti s newsletterem
- fb PO - schvalování členů, odpovědi na dotazy
- odpovídání na maily, telefony- zájemci o pozice, dobrovolníci, zájemci o členství, dotazy týkající se komunálu, support pro členy
- administrativa PO
- mumble RV 3.9.
- svolání a účast na setkání vedoucích odborů 6.9.
- účast na upgrade týmu 6.9.
- svolání a účast na mumble vedoucích odborů 20.9.
- účast na RP v pondělí 17. a 24.9.

- spousta dalších drobných činností, adminisztrativy, proplácení a komunikace

kompletní výkaz naleznete na Redmine.
Celkem 208,45 hodin
(dovolenou si vzala jeden den ve státní svátek)

Jana Koláříková
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
To, že nemůžeme změnit svět, neznamená, že bychom se o to neměli alespoň pokusit.

Odpovědět

Zpět na „Koordinátoří“