Výběrové řízení na spolutvůrce strategie pirátské kampaně
Česká pirátská strana vyhlašuje výběrové řízení na spolutvůrce a poradce pro tvorbu strategického plánu pirátské volební kampaně pro volby do sněmovny. Poptáváme především odborníka na cílení a tvorbu politické kampaně. Hlásit se mohou jednotlivci i firmy.
Požadujeme:
- Zkušenosti s volební či jinou mediální/reklamní/aktivistickou/dobrovolnickou kampaní
- Odbornost v určování cílení kampaně (cílové skupiny a používaná média)
- Zkušenost se zadáváním průzkumů veřejného mínění
- Odbornost v oblasti testování hlavních a vedlejších messagí kampaně a témat
- Zkušenosti se strategickým řízením střednědobé kampaně
Finanční ohodnocení:
Úvodní analýza – max. 150 000 Kč (odevzdání do jednoho měsíce od podpisu smlouvy)
Měsíční maintenance fee - dohled nad exekucí, strop 15 000 Kč měsíčně, 6 měsíců, včetně změn a úprav strategie podle vývoje – max. 90 000 Kč
Success fee za každý získaný mandát odměna 36 000 Kč
Forma spolupráce:
Propojení s pirátským volebním týmem
Očekáváme intenzivní spolupráci Pirátů s vítězem výběrového řízení
Dokončení úvodního balíku dokumentů požadujeme během jednoho měsíce
Dodávané výstupy v rámci spolupráce:
Úvodní balík:
- Získání znalosti o cílových skupinách
- Systematická definice cílových skupin, definice potřeb, určení komunikačních kanálů, velikost skupiny
- Měřitelné indikátory (KPI), které umožní průběžně ověřovat, že kampaň funguje
- Volební potenciál Pirátů v rámci cílových skupin, plus co je v pirátském programu pro ně relevantní
- Co aktivizuje skupinu z našeho programu/činnosti – co je pro ně klíčové
- Způsob komunikace na určené skupiny – message, tonalita
- Strategie kampaně v čase (kampaň na umístění v průzkumech v létě, ostrá kampaň na volby)
- Určení cílů a konverzí a jejich měření v součinnosti s Piráty
- Doporučení v rámci onlinu, outdooru, dobrovolnické kampaně, PR
- Zadání pro kreativní koncept kampaně
- Návrh message kampaně podložený programem a daty
- Časový plán kampaně
- Zadání pro sociologický výzkum
Plán a dohled exekuce kampaně s týdenní periodicitou a její případné korigování
Týdenní feedback KPI, revize vývoje strategie a součinnost v přípravě exekuce
Komunikaci a úpravy strategie řeší volební manažer a volební výbor, je komunikována s volebním štábem a týmy, které se na kampani v něm podílejí.
Hodnotící kritéria 1. Kolo - předvýběr uchazečů pro pohovor:
Odbornost - 25 %
Reference - 25 %
Návrh postupu - 40 %
Motivace - 10 %
Hodnotící kritéria 2. Kolo - osobní pohovor:
Referenční kampaně – 30 %
Znalost programu, principů a fungování Pirátů - 10 %
Orientace v politické situaci ČR - 10 %
Návrh postupu pro tvorbu strategie 30 %
Hodnocení výběrové komise podle osobního pohovoru - 20 %
V případě že bude představeno několik kvalitativně srovnatelných nabídek, rozhodne ve druhém kole výběrového řízení cena.
Není-li stanoveno jinak, celé nabídky, životopisy a jiné materiály dodané uchazečem nebudeme zveřejňovat bez souhlasu uchazeče. Vyhrazujeme si právo zveřejnit základní parametry nabídek a dále poskytnout celý obsah nabídky jednotlivým členům a osobám, které o to požádají z důvodu veřejné kontroly. Vyhrazujeme si právo zveřejnit úplnou nabídku vybraného uchazeče.
Hodnotící komise:
Volební výbor Pirátů
Přihlašujte se do 6. března 23:59 na email mikulas.ferjencik@pirati.cz, jan.lipavsky@pirati.cz a vyberka@pirati.cz, přihláška má obsahovat:
CV/ portfolio dokládající požadovanou odbornost
Vámi realizované kampaně, stručný seznam včetně vaší role v nich
Návrh postupu pro tvorbu strategie (max 3 A4)
Důvod vašeho zájmu o spolupráci s Piráty