Výběrové řízení na e-shop s propagačními předměty Pirátů
Napsal: 11 lis 2016, 13:10
Výběrové řízení na e-shop s propagačními předměty Pirátů
Česká pirátská strana vyhlašuje poptávkové řízení na provozovatele e-shopu (online tržiště) na prodej propagačních materiálů Pirátů.
Piráti ve své režii zajišťují design a výrobu propagačních materiálů (trička, náramky, vlajky, samolepky, brožury, placky, bannery apod.) s Pirátskými motivy – dále jen „sortiment“.
Tímto poptáváme e-shop, který zařadí náš sortiment do své nabídky a bude ho prodávat svým zákazníkům a veřejnosti. Pirátská strana zajistí doplňování sortimentu do e-shopu. Provozovatel e-shopu zajistí prodej předmětů členům, příznivcům strany a veřejnosti na základě obdržené objednávky od zákazníka. Jde nám o to, aby si příznivec Pirátů mohl objednat trička, vlajky apod. a Pirátská strana nemusela řešit poštovné, balné, logistiku rozesílání a aby měla spolehlivého a profesionálního partnera pro tuto oblast. Naším cílem je maximální odbyt prodávaného zboží (= největší propagace Pirátů), tj. zejména co nejnižší celková cena pro koncového zákazníka/příznivce Pirátů (včetně dodání).
Nabídky s referencemi o dosavadním provozování e-shopu, rozsahu jeho klientely, naceněním níže uvedených produktů a motivačním dopisem zasílejte e-mailem do 20. 11. 2016 na adresu: vit.simral@pirati.cz.
Obsah dodávky:
Tímto vás vyzýváme, abyste nám zaslali svou představu zajištění výše uvedených potřeb a návrh koncové ceny pro zákazníka (stranu) a marže pro následující produkty:
A/ 1 malý balíček příznivce: 1 tričko, 2 náramky, 3 samolepky, 2 placky (odznaky) – pořizovací (odkupná) cena cca 120 Kč
B/ velký balíček příznivce: 3 trička, 5 náramků, 2 vlajky, 20 samolepek, kniha, 2 brožury, 10 placek, 1 banner apod. – pořizovací cena 1500 Kč
V případech A/ a B/ uvažujte platbu bankovní kartou a doručení na poštu.
C/ Příprava a rozeslání 500 malých balíčků příznivce na stranou dodané adresy v rámci ČR
D/ Příprava a rozeslání 100 velkých balíčků příznivce na stranou dodané adresy v rámci ČR
V případech C/ a D/ uvažujte 1 celkovou platbu na bankovní účet a doručení na poštu.
E/ Marže z daru 128 Kč
F/ Marže z daru 1024 Kč
V případech C/ a D/ uvažujte platbu bankovní kartou.
Hodnocení soutěže
Výběrové řízení proběhne formou soutěžního dialogu, ve kterém může zadavatel i opakovaně upřesňovat svou představu o podmínkách na základě obdržených nabídek, ale nemusí tak učinit. Naším cílem je maximální odbyt prodávaného zboží (= největší propagace Pirátů), tj. zejména co nejnižší celková cena pro koncového zákazníka/příznivce Pirátů (včetně dodání). Předmětem soutěže mezi nabídkami bude tedy nejnižší cena pro koncového zákazníka neboli nejnižší marže (rozdíl toho, co zaplatí zákazník, a výrobní ceny dodaných produktů).
Marže u samostatných produktů v sortimentu a u jiných než výše uvedených produktů nebude vybočovat od marže výše uvedených produktů. Hodnotícím ukazatelem bude aritmetický průměr procentuálních marží. Výhodou: Kamenná prodejna s showroomem, stávající větší klientela e-shopu.
Navazující zakázky (např. na služby C/ a D/)
Další zakázky v souladu s vysoutěženými podmínkami již mohou probíhat za podmínek uzavřené (rámcové) smlouvy bez dalšího výběrového řízení, anebo výhodnější dojednaných podmínek.
Předem děkujeme za vaše nabídky!
Do výběrového řízení se může přihlásit i člen strany s tím, jak by účel zakázky splnil interně a převzal za to odpovědnost (včetně odměny), rozhodujícím kritériem i v tomto případě bude splnění výše uvedených požadavků a koncová cena pro zákazníka.
Během prvních 5 dnů od vyhlášení lze uplatnit připomínky k zadání, na jejichž základě může zadavatel upravit. Zadavatel může v nezbytných případech také upravit zadání i později anebo soutěž zrušit.
Česká pirátská strana vyhlašuje poptávkové řízení na provozovatele e-shopu (online tržiště) na prodej propagačních materiálů Pirátů.
Piráti ve své režii zajišťují design a výrobu propagačních materiálů (trička, náramky, vlajky, samolepky, brožury, placky, bannery apod.) s Pirátskými motivy – dále jen „sortiment“.
Tímto poptáváme e-shop, který zařadí náš sortiment do své nabídky a bude ho prodávat svým zákazníkům a veřejnosti. Pirátská strana zajistí doplňování sortimentu do e-shopu. Provozovatel e-shopu zajistí prodej předmětů členům, příznivcům strany a veřejnosti na základě obdržené objednávky od zákazníka. Jde nám o to, aby si příznivec Pirátů mohl objednat trička, vlajky apod. a Pirátská strana nemusela řešit poštovné, balné, logistiku rozesílání a aby měla spolehlivého a profesionálního partnera pro tuto oblast. Naším cílem je maximální odbyt prodávaného zboží (= největší propagace Pirátů), tj. zejména co nejnižší celková cena pro koncového zákazníka/příznivce Pirátů (včetně dodání).
Nabídky s referencemi o dosavadním provozování e-shopu, rozsahu jeho klientely, naceněním níže uvedených produktů a motivačním dopisem zasílejte e-mailem do 20. 11. 2016 na adresu: vit.simral@pirati.cz.
Obsah dodávky:
- Návrh, implementace a správa e-shopu, který bude prodávat propagační materiály České pirátské strany koncovým zákazníkům, a to se spuštěním od 12. prosince 2016, aby první objednávky byly doručeny ještě před Vánoci.
- Spolupráce s Českou pirátskou stranou bude dojednaná v rámci smlouvy o spolupráci.
- Vysoutěžený e-shop (či jeho sekce) bude propagován na webových stránkách a facebooku Pirátů.
- Předměty bude e-shopu dodávat skladník Pirátů na výzvu e-shopu.
- E-shop může prodávat i další předměty, např. polepy na auta, mikiny, nášivky - tyto ovšem nebudou dodávány Pirátskou stranou, ale v režii e-shopu.
- Požadujeme e-shop v profesionální kvalitě od osoby, která má s touto činností zkušenosti.
- Distribuce koncovým zákazníkům bude prováděna standardními kanály (poštou, osobní odběr, úložná místa, atd.) se zárukou včasného dodání zboží.
- Platby budou probíhat standardními kanály (kartou, na dobírku apod.).
- Zákazník musí mít na stránkách e-shopu aktuální informaci o koncové ceně a tom, zda je určitý propagační předmět v e-shopu skladem či nikoliv.
- U jednotlivých propagačních materiálů by měl být odkaz na možnost přihlásit si newsletter Pirátů či jiný dodaný odkaz.
- Během transakce by měl mít uživatel možnost dát Pirátům dar (stačí například „výběrem“ darované částky jako artiklu přidané do košíku), u kterého je třeba dodržet podmínky dle zákona o politických stranách. U darování by měl být odkaz na platební bránu jako alternativu.
- U darů bude provozovatel e-shopu vystupovat jako prostředník, převádět dary na zvláštní transparentní účet strany v pravidelných intervalech a dodávat sjetinu darů s údaji dle zákona o financování politických stran. Marže za dar nesmí přesáhnout 5 %.
- Pirátská strana očekává, že v rámci volební kampaně objedná od e-shopu distribuci balíčků pro své příznivce (očekáváme, že tato služba bude předmětem dohody za výhodnějších podmínek než pro veřejnost).
Tímto vás vyzýváme, abyste nám zaslali svou představu zajištění výše uvedených potřeb a návrh koncové ceny pro zákazníka (stranu) a marže pro následující produkty:
A/ 1 malý balíček příznivce: 1 tričko, 2 náramky, 3 samolepky, 2 placky (odznaky) – pořizovací (odkupná) cena cca 120 Kč
B/ velký balíček příznivce: 3 trička, 5 náramků, 2 vlajky, 20 samolepek, kniha, 2 brožury, 10 placek, 1 banner apod. – pořizovací cena 1500 Kč
V případech A/ a B/ uvažujte platbu bankovní kartou a doručení na poštu.
C/ Příprava a rozeslání 500 malých balíčků příznivce na stranou dodané adresy v rámci ČR
D/ Příprava a rozeslání 100 velkých balíčků příznivce na stranou dodané adresy v rámci ČR
V případech C/ a D/ uvažujte 1 celkovou platbu na bankovní účet a doručení na poštu.
E/ Marže z daru 128 Kč
F/ Marže z daru 1024 Kč
V případech C/ a D/ uvažujte platbu bankovní kartou.
Hodnocení soutěže
Výběrové řízení proběhne formou soutěžního dialogu, ve kterém může zadavatel i opakovaně upřesňovat svou představu o podmínkách na základě obdržených nabídek, ale nemusí tak učinit. Naším cílem je maximální odbyt prodávaného zboží (= největší propagace Pirátů), tj. zejména co nejnižší celková cena pro koncového zákazníka/příznivce Pirátů (včetně dodání). Předmětem soutěže mezi nabídkami bude tedy nejnižší cena pro koncového zákazníka neboli nejnižší marže (rozdíl toho, co zaplatí zákazník, a výrobní ceny dodaných produktů).
Marže u samostatných produktů v sortimentu a u jiných než výše uvedených produktů nebude vybočovat od marže výše uvedených produktů. Hodnotícím ukazatelem bude aritmetický průměr procentuálních marží. Výhodou: Kamenná prodejna s showroomem, stávající větší klientela e-shopu.
Navazující zakázky (např. na služby C/ a D/)
Další zakázky v souladu s vysoutěženými podmínkami již mohou probíhat za podmínek uzavřené (rámcové) smlouvy bez dalšího výběrového řízení, anebo výhodnější dojednaných podmínek.
Předem děkujeme za vaše nabídky!
Do výběrového řízení se může přihlásit i člen strany s tím, jak by účel zakázky splnil interně a převzal za to odpovědnost (včetně odměny), rozhodujícím kritériem i v tomto případě bude splnění výše uvedených požadavků a koncová cena pro zákazníka.
Během prvních 5 dnů od vyhlášení lze uplatnit připomínky k zadání, na jejichž základě může zadavatel upravit. Zadavatel může v nezbytných případech také upravit zadání i později anebo soutěž zrušit.