Výběrové řízení na krajského manažera

Výběrová řízení na dodavatele a zakázky


Moderátoři: Republikové předsednictvo - asistenti, Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.

  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.

  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem; u personálních pozic platí více pravidel.

  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.

  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.

Pro zakázky a místa nad 200 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.

Zamčeno
Uživatelský avatar
Viktor.Mahrik
Krajský zastupitel
Příspěvky: 1080
Registrován: 17 lis 2012, 15:44
Profese: Specialista internetoveho vyzkumu
Bydliště: Praha - Ruzyně
Dal poděkování: 280 poděkování
Dostal poděkování: 432 poděkování

Výběrové řízení na krajského manažera

Příspěvek od Viktor.Mahrik »

Ahoj!

V pražském sdružení Pirátů hledáme krajského manažera, který bude mít na starosti administrativu a správu Pirátského centra celkem v rozsahu cca 20 hodin týdně (cca poloviční úvazek). Pokud sympatizuješ s Piráty, líbí se ti zásady průhledného hospodaření a chceš si trochu přivydělat, je tohle pro tebe ideální nabídka.

V našem krajském sdružení usilujeme o dobrou atmosféru, otevřené, konstruktivní a férové jednání. Tvým úkolem bude starat se o byrokracii krajského sdružení a chod Pirátského centra v Praze na Žižkově tak, abychom se my mohli soustředit na prosazování Pirátského programu. Tvým cílem bude, aby byla byrokracie dobře zdokumentovaná, rychlá, profesionální a vstřícná.


Poptávaná činnost

Úkoly krajského manažera na regionální úrovni pro předsednictvo krajského sdružení:

- správa členských přihlášek,
- správa žádostí o proplacení,
- pomoc s vedením jednání a zápisy,
- přebírání a procesování papírové pošty, správa datové schránky, komunikace s vedením, digitalizace dokumentů,*
- vkládání doručených smluv do registru smluv,*
- spisová služba a správa a údržba fyzického archivu smluv, dokumentů apod.*
- aktualizace webu,
- dokumentace postupů.*

Úkoly označené * budou prováděny též pro republikové předsednictvo, pokud se týkají sídla strany.

Úkoly správce Pirátského centra v Pirátském centru, Řehořova 19, Praha 3:

- údržba centra v reprezentativním stavu včetně správy vybavení a úklidu (lze po dohodě zajistit jako subdodávku),
- prodej triček, knížek a jiných předmětů a vedení skladové evidence,
- zajišťování, vyhledávání a propagace akcí pro veřejnost, správa kalendáře, koordinace přístupů do centra s ohledem na časové dispozice jednotlivých členů s klíči (kdo kdy jak může otevřít a zavřít centrum).

Nabízíme

- Smlouvu na dobu neurčitou, s odměnou 7 až 8 tis. Kč měsíčně, odměňování nadstandardní kvality
- Telefonní tarif s neomezeným voláním, doplatit si lze i data
- Možnost podílet se na realizaci Pirátského programu
- Práci se zastupiteli, senátory a představiteli strany i širokou a rozmanitou členskou základnou
- Seznámení s moderními technologiemi používanými při fungování Pirátské strany

Požadujeme

- Filosofické ztotožnění se s Pirátským programem
- Schopnost naučit se používat Pirátský redmine a Pirátské fórum a další technické systémy
- Zkušenosti s administrativou a dobrý písemný projev
- Časovou flexibilitu a schopnost rychle se dopravit do Pirátského centra
- Manuální zručnost
- Komunikační dovednosti, svědomitost a slušnost

Zasílání nabídek

V nabídce nám prosím zašli svůj životopis a pokud budeš chtít, případně i motivační dopis, reference a další materiály (abychom mohli posoudit tvoji spolehlivost a zkušenosti s obdobným typem práce). Pokud máš nedejbože záznam v trestním rejstříku, popiš ho a zdůvodni. Podrobnosti o výběrovém řízení si přečti v pravidlech výběrového řízení. Pokud máš zájem o upřesnění informací, neváhej se na mne obrátit emailem či telefonicky.

Poptávaná činnost může být dodána jako služba živnostníkem (na IČO) či můžeme na tuto činnost přijmout zaměstnance (DPP, DPČ) – v takovém případě zahrnuje výše avizovaná částka i všechny odvody na straně zadavatele, skutečná částka vyplacená zaměstnanci tedy bude nižší. Na zadání bude sepsán standardní zadávací list podle podmínek pro placené úkoly s vykazováním v systémů redmine .

Nabídku nám prosím zašli do 31. 3. 2016 (bude doplněno do 16 dnů od vyhlášení), následující den do 12:00 se ti ozve Jan Loužek ohledně výsledku výběrového řízení nebo dalšího postupu. Nabídku pošli na adresu jan.louzek@pirati.cz, kopii potom na info@pirati.cz.

Kontaktní osoba:
Bc. Jan Loužek
zveřejňovač Pirátů v Praze
jan.louzek@pirati.cz, tel. 608 213 119

Související odkazy

- Pravidla výběrového řízení
- Schválené usnesení
Tito uživatelé poděkovali autorovi Viktor.Mahrik za příspěvky (celkem 4):
Jakub.Michalek, Ondrej.Profant, Vojtech.Pikal, Tobias.Esner
Viktor Mahrik,
člen zastupitelstva Hlavního Města Prahy

tel: 602 767 298
E-mail: viktor.mahrik@pirati.cz

Together we stand, divided we fall!
Uživatelský avatar
Jan.Louzek
Technické oddělení
Příspěvky: 1022
Registrován: 30 bře 2012, 21:49
Profese: zveřejňovač Zastupitelského klubu Pirátů
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 55 poděkování

Re: Výběrové řízení na krajského manažera

Příspěvek od Jan.Louzek »

Ahoj,

Informuji, že výběrové řízení (dvoukolové) se uskutečnilo. Přihlásili se nám tři kandidáti, uspěl nakonec jeden (Tobias Esner), vše proběhlo v souladu s usnesením https://github.com/pirati-cz/KlubPraha/ ... sneseni.md. Zápis je zveřejněn: https://github.com/pirati-cz/KlubPraha/ ... sneseni.md
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jan.Louzek za příspěvek:
Vojtech.Pikal
Asistent Zastupitelského klubu Pirátů, ZHMP
Zamčeno

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“