Z pověření vedoucího mediálního odboru oznamuji výsledky výběrových řízení na psavce a marketéra mediálního odboru.
Psavci byli vybráni (viz níže), výběrové řízení na marketéra skončilo bez vybrání vítěze.
Na základě schválení RV ( hlasovani-republikoveho-vyboru-f578/rv- ... 30950.html, hlasovani-republikoveho-vyboru-f578/rv- ... 30949.html, jsme vypsali výběrové řízení:https://www.pirati.cz/stanoviska/vybero ... oru_piratu . Výběrové řízení prováděl mediální odbor, tedy Ivan Bartoš s mojí pomocí.
Výběrová řízení byla vypsána 28. 10. termín přihlašování jsme stanovili na 11.11.2015 do 23:59.
Přihlásilo se 14 uchazečů o pozici marketéra a 21 uchazečů na pozici psavce
Jeden zájemce o pozici marketéra odstoupil a 2 zájemci o pozici psavce nesplnili formální požadavky.
21. 11. Ivan rozeslal tento email zbývajícím zájemcům o pozici marketéra:
a tento email zájemcům o pozici psavceDobrý den.
Vaše přihláška do výběrového řízení na pozici Pomocník a marketér mediálního odborusplnila všechny formální požadavky.
Zde Vám zasíláme slíbený úkol pro vypracování.
Piráti mají dlouhodobou kampaň „Hrajeme svobodnou hudbu“, do jejíhož konceptu zapadá například kolekce svobodné hudby, festivaly Vyosení a další aktivity. http://www.pirati.cz/hudba
1) Zhodnoťte z pohledu marketéra její dosavadní průběh (možno např. způsobem SWOT analýzy).
2) Proveďte stručný historický mediamonitoring ohledně této kampaně - Co, kdy, kde...
3) Navrhněte její oživení – pokračování a gradaci, včetně možného plánu pro rok 2016, mediamix (zajímavá data, světové události související se svobodnou kulturou, co by měl obsahovat její web, zpřístupňování hudby apod.) v návaznosti na Vaši analýzu z bodu 1.
4) Popište, jakým způsobem byste postupovali při organizaci tiskové konference na téma „Rozšíření pirátské kampaně hraní svobodné hudby“.
Prosím zašlete nám jeho vypracování do pátku 27.11.2015 23:59.
Hezký víkend
Ivan Bartoš
Piráti
Úkoly vypracovali 3 zájemci o pozici marketéra včas a 2 po termínuDobrý den.
Vaše přihláška do výběrového řízení na pozici Psavec mediálního odboru Pirátů splnila všechny formální požadavky. Zde Vám zasíláme slíbený úkol pro vypracování.
1) Vyberte si libovolný kraj v ČR a napište článek o tom, co v něm Piráti dělají založený na reálné aktivitě vybraného krajského sdružení (využijte veřejně dostupné informace nebo se spojte s pirátskými zastupiteli).
2) Navrhněte pozvánku na tiskovou konferenci o startu pirátské kampaně pro krajské volby. Můžete použít vámi vybraný kraj z bodu 1 nebo jiný. Logicky vyjma Prahy, kde se krajské volby 2016 nekonají.
3) Připravte tiskovou zprávu pro start Pirátské kampaně v krajských volbách pro kraj z bodu 2, která by se rozdávala na dané tiskové konferenci.
4) Zašlete stručný strukturovaný výkaz hodin vaší práce na zadaných 3 úkolech.
Prosím zašlete nám jeho vypracování do středy 26.11.2015 23:59.
Hezký víkend
Ivan Bartoš - Piráti
Úkoly vypracovalo 8 zájemců o pozici psavce, všichni včas
Nastalo dlouhé období, ve kterém jsme hodnotili úkoly, výrazně se protáhlo mimo jiné kvůli Vánocům a předvánočnímu shonu, každopádně příště to musí být rychleji.
7.1. Byli všichni uchazeči ohodnoceni
11.1. se výběrová komise sešla na mumble k poradě nad hodnocením, úkolů, které všichni členové komise zpracovali.
14. ledna Ivan obepsal neúspěšné uchazečeShodli jsme se na:
1) Stanovení hranice pro pohovor na 30 bodů ze 40 (úkoly plus referenční texty), na žádost KK byla 23.2. dodatečně stanovena na 70 %, tedy 17,5 bodu z 25 (pouze úkoly).
2) Potřebě zrušit výběrové řízení na marketéra z důvodu nedostatečně kvalitního splnění úkolů
3) Požádání RV o to, aby umožnil přijmout 2 psavce viz: hlasovani-republikoveho-vyboru-f578/rv- ... 32504.html , o což Ivan požádal 2. února: post441158.html#p441158
Úspěšné uchazeče jsme pozvali na pohovor.
2 pohovory proběhly v sobotu 23. ledna, 3. ve středu 9. února
9. února následně výběrová komise všechny uchazeče konsenzuálně ohodnotila.
23. února byl plánován dodatečný pohovor s Romanem Kučerou, dle požadavku kontrolní komise, který se ale provedení pohovoru zřekl.
Komise tedy na pozice psavce mediálního odboru vybrala Petru Dvořákovou (vítězka výběrového řízení) a Věru Marušiakovou (druhá v pořadí).
Zpracování úkolů a další dokumenty naleznete v příloze, kontrolní komise dostala přístup ke kompletní dokumentaci výběrového řízení.
Věřím, že dámy prokážou, že jsme je vybrali oprávněně.