*** ***
Moderátoři: Personální odbor - celý, KoKS Karlovarský kraj, PKS Karlovarský kraj
Pravidla fóra
V tomto vlákně se prosím ostatním členům stručně představte:
Členství vznikne, jakmile na schůzi podáte písemnou přihlášku, budete přijati předsednictvem a zaplatíte členský příspěvek na transparentní bankovní účet (podrobnosti).
V tomto vlákně se prosím ostatním členům stručně představte:
- Představení vložíte kliknutím na ikonu , která se zobrazuje, pokud jste přihlášeni.
- Do předmětu napište svoje jméno a příjmení.
- V textu se nám prosím stručně představte a napište nám, co vás vede k zájmu o členství v Pirátech. Budeme rádi, když nám zároveň řeknete, jak byste se chtěli do činnosti strany zapojit a jaké máte zájmy, schopnosti a dovednosti.
Členství vznikne, jakmile na schůzi podáte písemnou přihlášku, budete přijati předsednictvem a zaplatíte členský příspěvek na transparentní bankovní účet (podrobnosti).
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10 črc 2014, 20:17
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 13 poděkování
*** ***
Jmenuji se ***, mám 5 dětí (od kojence po dospělce), vystudovala jsem ***, po několikaleté nemoci se znovu rozjíždím. Nějakou dobu jsem pracovala v lesnictví (pro lásku k přírodě), naposledy jsem pracovala jako tradiční tesař, v čemž hodlám pokračovat. Narodila jsem se v ***, bydlím v obci ***. Zájmy četné, čas minimální. Nemohu se již dívat na úpadek svého okolí, jsem proti lidským parazitům, proto se snažím některé problémy aktivně řešit, většinou ale neúspěšně pro nedostatek času. Něco se mi přece povedlo - např.zachránit dům z r. 1698, který chtěl Karl. kraj zbourat kvůli stavební parcele, a dvě aleje před pokácením. Nesnáším nic neřešící šaškárny = akce typu odhalování balvanů s pamětní cedulí, žvanění a žranice (takové ty karlovarské snobské spolky). Podporuji organizace Frank Bold (dříve EPS), Arnika, Duha, Rekonstrukci státu.
S manželem jsme založili kvůli vstupu do SŘ spolek ***, jehož náplní je ochrana krajiny a ŽP a ochrana hmotného i nehmotného kultur. dědictví. V současné době mám na stole některé smlouvy o prodeji a směně pozemků na Dolním nádraží a jsem přesvědčena, že jsou tam nesrovnalosti. České dráhy mi zatím odmítají poskytnout potřebné informace. Trať s jejími objekty jsme se snažili zachránit, celou jsme zdokumentovali, manžel domluvil i návštěvu památkové komise, s níž společně trať prošli, ale komise zřejmě podlehla tlaku z "vyšších míst" a nijak neprospěla.
Snažím se o průhlednost místní radnice a příslušného stav. odboru, ale narazila jsem na přístup Okr. st. zastupitelství. Tedy v souladu se zkušeností J. Kotka, že "přístup orgánů státu v Karl. kraji v několikaletém období nerozkryl a k soudu nepředložil jedinou korupční kauzu, ačkoliv k tomu měl desítky indicií" .
V KV je nezájem o veřejné věci příznačný pro tento kraj a tak zde má developer volné ruce. Magistrát mu jde na ruku, což svědčí i o jeho morálce; nevěřím totiž, že neví, kdo mu "obhospodařuje" oblast Dolního nádraží.
Nejsem vůdčí typ ani organizátor, spíše individualista a i vzhledem k rozsáhlé rodině a hospodářství řeším věci převážně písemně z domova, ale na druhou stranu jsem "buldok", věci nevzdávám a hledám řešení až do poslední chvíle.
Zkusila jsem v minulosti oslovit, např. s problémem veř. dopravy v KV, některé místní strany proklamující zájem o ŽP, ale ozvali se mi jen KDU, že to proberou na schůzi - a tím to skončilo.
Rovněž mám smutnou zkušenost se SZ (politikaření jednoho člověka, pár nevědomých členů, "bezpečné " akce typu procházka na Den Země, dotyčný manévruje v propletenci vzájemných služeb mezi místními samosprávami, deklamuje ochranu přírody, ale z hlasování ZO a územního plánování mám konkrétní indicie o skutcích v rozporu s vlastními slovy a programem SZ).
Seznámila jsem se nejen s programem Pirátů pro zdravé ŽP a to mi dalo novou naději.
Jsem např. pro:
- úsporná opatření v energetice a šetření energií
- hospodaření ohleduplné k přírodě, jíž je člověk součástí, ne škůdcem (naše louky kosíme, aniž bychom někoho rušili)
- pěstování původních a tradičních druhů plodin
- minimalizaci dopadů lidské činnosti škodící ekosystému (např. rozumnou dopravu, velmi omezené bagrování )
Jsem např. proti:
- TTIP
- silnicím vedle silnic (tzv. cyklostezek)
- vytlačování veřejné ekologické - železniční dopravy z center měst (příklad K. Varů)
S manželem jsme založili kvůli vstupu do SŘ spolek ***, jehož náplní je ochrana krajiny a ŽP a ochrana hmotného i nehmotného kultur. dědictví. V současné době mám na stole některé smlouvy o prodeji a směně pozemků na Dolním nádraží a jsem přesvědčena, že jsou tam nesrovnalosti. České dráhy mi zatím odmítají poskytnout potřebné informace. Trať s jejími objekty jsme se snažili zachránit, celou jsme zdokumentovali, manžel domluvil i návštěvu památkové komise, s níž společně trať prošli, ale komise zřejmě podlehla tlaku z "vyšších míst" a nijak neprospěla.
Snažím se o průhlednost místní radnice a příslušného stav. odboru, ale narazila jsem na přístup Okr. st. zastupitelství. Tedy v souladu se zkušeností J. Kotka, že "přístup orgánů státu v Karl. kraji v několikaletém období nerozkryl a k soudu nepředložil jedinou korupční kauzu, ačkoliv k tomu měl desítky indicií" .
V KV je nezájem o veřejné věci příznačný pro tento kraj a tak zde má developer volné ruce. Magistrát mu jde na ruku, což svědčí i o jeho morálce; nevěřím totiž, že neví, kdo mu "obhospodařuje" oblast Dolního nádraží.
Nejsem vůdčí typ ani organizátor, spíše individualista a i vzhledem k rozsáhlé rodině a hospodářství řeším věci převážně písemně z domova, ale na druhou stranu jsem "buldok", věci nevzdávám a hledám řešení až do poslední chvíle.
Zkusila jsem v minulosti oslovit, např. s problémem veř. dopravy v KV, některé místní strany proklamující zájem o ŽP, ale ozvali se mi jen KDU, že to proberou na schůzi - a tím to skončilo.
Rovněž mám smutnou zkušenost se SZ (politikaření jednoho člověka, pár nevědomých členů, "bezpečné " akce typu procházka na Den Země, dotyčný manévruje v propletenci vzájemných služeb mezi místními samosprávami, deklamuje ochranu přírody, ale z hlasování ZO a územního plánování mám konkrétní indicie o skutcích v rozporu s vlastními slovy a programem SZ).
Seznámila jsem se nejen s programem Pirátů pro zdravé ŽP a to mi dalo novou naději.
Jsem např. pro:
- úsporná opatření v energetice a šetření energií
- hospodaření ohleduplné k přírodě, jíž je člověk součástí, ne škůdcem (naše louky kosíme, aniž bychom někoho rušili)
- pěstování původních a tradičních druhů plodin
- minimalizaci dopadů lidské činnosti škodící ekosystému (např. rozumnou dopravu, velmi omezené bagrování )
Jsem např. proti:
- TTIP
- silnicím vedle silnic (tzv. cyklostezek)
- vytlačování veřejné ekologické - železniční dopravy z center měst (příklad K. Varů)
Naposledy upravil(a) Martin.Kucera dne 31 črc 2019, 08:15, celkem upraveno 1 x.
Důvod: anonymizace na přání uživatele
Důvod: anonymizace na přání uživatele
- Tito uživatelé poděkovali autorovi anonym1163 za příspěvky (celkem 3):
- Josef.Janu, Roman.Kucera, YjM
- Josef.Janu
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 383
- Registrován: 04 lis 2014, 15:49
- Profese: stavař projektant
- Bydliště: Karlovy Vary - Tuhnice
- Dal poděkování: 206 poděkování
- Dostal poděkování: 528 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: *** ***
Ahoj, nevím zda-li to stihneš dnes, ale pokud ano, tak od 19.00 (čtvrtek 12.2.2015) sedíme v Loděnici u Chebáku (kv) ... každopádně tam budeme ve stejný čas sedět i za týden, pak za další týden .... ale proč reaguji: velmi by mne zajímal Tvůj náhled na problematiku karlovarského dolního nádraží a zjištěné nesrovnalosti. Díky působení v O co jim jde?! jsem dostal šanci přímo oponovat (pracovní skupina) studii využitelnosti "Nového centra KV" jehož cca 1/4 součástí je prostor Dolního nádraží. V současné době práce na studii dostaly spád a směr, takže pokud jsou pochyby, tak rychle sem s nimi ... a nic lepšího než osobní schůzka neexistuje. samozřejmě je i možnost zajet do Vysoké pece
Naposledy upravil(a) Martin.Kucera dne 31 črc 2019, 08:16, celkem upraveno 1 x.
Důvod: anonymizace na žádost uživatele
Důvod: anonymizace na žádost uživatele
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 164
- Registrován: 12 dub 2014, 23:09
- Profese: geomatik
- Bydliště: divoký západ východního bloku
- Dal poděkování: 1404 poděkování
- Dostal poděkování: 142 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: *** ***
Pane jo, ty Vary se nějak rozjíždějí
Zaujalo mě tohle:
Zaujalo mě tohle:
Mohla bys to prosím rozvést? V čem jsou podle tebe špatné asfaltové cyklostezky kolem silnic? DíkyAnonym107 píše:Jsem například proti:
- silnicím vedle silnic (tzv. cyklostezek)
Naposledy upravil(a) Martin.Kucera dne 31 črc 2019, 08:16, celkem upraveno 1 x.
Hlídací pes Pirátů.
Tůten: https://www.linkedin.com/in/jmacura/
Tůten: https://www.linkedin.com/in/jmacura/
- Petr.Vileta
- Člen KS Plzeňský kraj
- Příspěvky: 34605
- Registrován: 22 črc 2009, 18:12
- Profese: Celkem Spokojený Důchodce
- Bydliště: Plzeň 2
- Dal poděkování: 31564 poděkování
- Dostal poděkování: 25690 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: *** ***
Jako řidiče a necyklistu by mě to také zajímalo. Mě stezky mimo silnice připadají mnohem bezpečnější pro řidiče i cyklisty.YjM píše:Mohla bys to prosím rozvést? V čem jsou podle tebe špatné asfaltové cyklostezky kolem silnic? DíkyAnonym107 píše:Jsem například proti:
- silnicím vedle silnic (tzv. cyklostezek)
Naposledy upravil(a) Martin.Kucera dne 31 črc 2019, 08:16, celkem upraveno 1 x.
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Petr.Vileta za příspěvek:
- YjM
Řadový člen, stínový ministr švihlých nápadů a fórista
Fide, sed cui fidas, vide.
Věř, ale komu věříš měř.
(Perchta z Pernštejna - Bílá paní)
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 164
- Registrován: 12 dub 2014, 23:09
- Profese: geomatik
- Bydliště: divoký západ východního bloku
- Dal poděkování: 1404 poděkování
- Dostal poděkování: 142 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: *** ***
Mě to zajímá jako cyklistu a (skoro) neřidiče, protože mi cyklostezky mimo silnice připadají mnohem bezpečnější. (Jasně že to má smysl jenom u silnic I. třídy, apod. s vysokým provozem, u okresek je to zhovadilost)Petr Vileta píše:Jako řidiče a necyklistu by mě to také zajímalo. Mě stezky mimo silnice připadají mnohem bezpečnější pro řidiče i cyklisty.
Naposledy upravil(a) Martin.Kucera dne 31 črc 2019, 08:17, celkem upraveno 1 x.
Důvod: anonymizace na žádost uživatele
Důvod: anonymizace na žádost uživatele
Hlídací pes Pirátů.
Tůten: https://www.linkedin.com/in/jmacura/
Tůten: https://www.linkedin.com/in/jmacura/
- Petr.Vileta
- Člen KS Plzeňský kraj
- Příspěvky: 34605
- Registrován: 22 črc 2009, 18:12
- Profese: Celkem Spokojený Důchodce
- Bydliště: Plzeň 2
- Dal poděkování: 31564 poděkování
- Dostal poděkování: 25690 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: *** ***
Takže se shodne řidič a cyklista, že vzhledem k rozdílné rychlosti pohybu, celkové hmotnosti a velice rozdílnému "pancéřování" je rozhodně správné oba druhy dopravy oddělit na samostatné komunikace.YjM píše:Mě to zajímá jako cyklistu a (skoro) neřidiče, protože mi cyklostezky mimo silnice připadají mnohem bezpečnější. (Jasně že to má smysl jenom u silnic I. třídy, apod. s vysokým provozem, u okresek je to zhovadilost)Petr Vileta píše:Jako řidiče a necyklistu by mě to také zajímalo. Mě stezky mimo silnice připadají mnohem bezpečnější pro řidiče i cyklisty.
Naposledy upravil(a) Martin.Kucera dne 31 črc 2019, 08:17, celkem upraveno 1 x.
Důvod: anonymizace na žádost uživatele
Důvod: anonymizace na žádost uživatele
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Petr.Vileta za příspěvek:
- YjM
Řadový člen, stínový ministr švihlých nápadů a fórista
Fide, sed cui fidas, vide.
Věř, ale komu věříš měř.
(Perchta z Pernštejna - Bílá paní)