Stránka 1 z 4

Re-Organizace Vysočiny

Napsal: 03 pro 2012, 20:40
od Michaela.Vodova
Ahoj,

zorganizujme si Vysočinu :D .. Představuji si to tak, že se zde domluvíme, co kdo dělá, kompetence, zodpovědnosti/i přes dobrovolnictví je to výhoda vědět/ a pak bychom to nějak hezky graficky, nebo jinak dali na web Vysočiny. Do tohoto prvního příspěvku budu psát výsledky. Nějaký nástřel již je z předminulé schůze (bod 7).

Chci také naše činnosti rozdělit odborově. Nejde mi o to, zakládat odbory, ale vědět, co kam patří, co s danou agendou mám dělat apod. Prostě to zpřehlednit, i pro těch dalších 12 nových členů, které teď budeme mít během jednoho měsíce. ;) Otázkou je, zda takové organizování nebude lepší i s novými členy, ale myslím si, že čím dřív začneme, tím víc času na to budeme mít a když se během průběhu někdo přidá, bude to jen dobře. Navíc nový člen potřebuje průvodce a to je i jedna z věcí této organizace. :)

:D
Administrativní odbor:
vede seznam členů a spravuje členské příspěvky, administruje a moderuje webovou diskuzi včetně správy seznamu funkcí, předsedá jednáním na Internetu, administrativně připravuje volby.

členské přihlášky - Míša
krajský web - Tomáš Procházka
administrace voleb - PKS určí volebního manažera
svodky - Míša
moderace fóra Vysočina - PKS, Míša
Personální odbor -
Personální odbor má na starosti zapojování dobrovolníků do činností strany, zejména práci s nováčky směřující k jejich osobnostnímu růstu a lepšímu uplatnění v rámci strany, správu přehledu schopností, dovedností a nabídek dobrovolníků a koordinaci hledání lidí vhodných na úkoly.

Zástupce PO na kraji
dobrovolníci a jejich činnost předběžně
průvodci nováčků, další odkaz
školitelé nováčků
Mediální odbor prezentuje Pirátskou stranu veřejnosti, vydává jejím jménem prohlášení sdělovacím prostředkům, monitoruje média, propaguje akce strany atd.

Sociální sítě (máme pouze FB) - Míša, Hanka
Tiskové zprávy - Lukáš Hejduk
Propagace, medializace obecně -
"mluvčí" - předseda KS
Finanční odbor plánuje finance strany, zejména spravuje bankovní a ostatní finanční účty, dohlíží na toky peněz ve straně, vede účetnictví a sestavuje účetní uzávěrku, spolupracuje s finančním auditorem a zpracovává výroční finanční zprávu.

Vše - PKS
Zahraniční odbor neřešíme v rámci kraje


Technický odbor
administrace webu kraje - Tomáš Procházka
Jiné:
organizace a zajišťování akcí - PKS
sledování krajských periodik - PKS
sledování krajských kauz - PKS
sledování činnosti krajského zastupitelstva - PKS
další?

Re: Re-Organizace Vysočiny

Napsal: 03 pro 2012, 22:54
od Ivan.Sirko
Ahoj Vysočina,
promiňte že jsem lezu k Vám do kraje, ale jsou studie (bohužel v ruštině a ukrajinštině) a zatím ani já neprostudoval úplně dokonale,ale si myslím že to přesně co potřebujete pro organizace práce v kají. Zaujala mně tato studie pravě pro to, že autor napsal článek: Proč lidi nejsou aktivní v politických stranách, a proč pak odchází aniž by zapojili do práce. Moc mně to zajímá, pro to že jak autor tvrdí, že problém je v tom, že všichni strany kopíruji hierarchicky způsob budováni stran a tím kopíruji současné problém, který jmenuje - aktivní "verchuška" pracuje a základna čeká na pokyny. Budu rad, když Vám to pomůže, možná by šlo i sejít, aby probrat jak na to. Připadne posilám odkaz, na to co mam. Našel i něco v angličtině ;)

http://tarasplakhtiy.wordpress.com/2011 ... entatsiia/

Když jsem to odhadl špatně, tak ještě jednou "sorry" a mír!

Re: Re-Organizace Vysočiny

Napsal: 03 pro 2012, 23:30
od Adam.Jaros
Hele! "mluvčí" je neobsazenej...
Já bych klidně mluvil.

Re: Re-Organizace Vysočiny

Napsal: 04 pro 2012, 18:55
od Jan.Widerlechner
Nevím, jestli spojovat práci předsedy KS s prací o finance napevno (respektive spíš dodávání dokladů a sestavování rozpočtu), ale klidně se toho ujmu tak jako tak

Re: Re-Organizace Vysočiny

Napsal: 04 pro 2012, 19:21
od Michaela.Vodova
Adam Jaros píše:Hele! "mluvčí" je neobsazenej...
Já bych klidně mluvil.
Supr, jen je potřeba trocha "informací", co neuškodí. ;) Víš co by to obnášelo? Nechceš třeba vědět nejdřív něco o tom, co a jak, co se po tobě vlastně chce, a kolik času ti to zabere/třeba týdně, než se do toho pustíš?
Jan Widerlechner píše:Nevím, jestli spojovat práci předsedy KS s prací o finance napevno (respektive spíš dodávání dokladů a sestavování rozpočtu), ale klidně se toho ujmu tak jako tak
OK, zde si nejsem vůbec jistá co sem patří. A asi to budeme sestavovat za pochodu, protože zkušenosti asi nikdo nemá? Můžeme využít info z jiných krajů? !

EDIT: jistě ..u každého z odboru to znamená sledovat dění ve straně a komunikace s vedoucím konkrétního odboru. .)

Re: Re-Organizace Vysočiny

Napsal: 04 pro 2012, 21:56
od Adam.Jaros
No to samozřejmě chci vědět :) :D

Re: Re-Organizace Vysočiny

Napsal: 04 pro 2012, 22:00
od Michaela.Vodova
Adam Jaros píše:No to samozřejmě chci vědět :) :D
No, a to je práce pro KS Vysočina v tomto vlákně ;) ..

Re: Re-Organizace Vysočiny

Napsal: 24 pro 2012, 02:42
od Adam.Jaros
Nějak to tu umřelo...

Re: Re-Organizace Vysočiny

Napsal: 31 pro 2012, 09:41
od Michaela.Vodova
Adam Jaros píše:No to samozřejmě chci vědět :) :D
Dokud ještě bylo PKS (na poslední schůzi), domluvili jsme se, že mluvčím prakticky je (média mu volají) a nadále i bude předseda kraje. Upravím to i v prvním příspěvku, ovšem momentálně již nemám žádná práva. Musím si o ně říci příštímu předsednictvu. ;) ...

Re: Re-Organizace Vysočiny

Napsal: 31 pro 2012, 11:11
od Adam.Jaros
Já ten post nechci zas tak vehementně, myslel jsem jen, že mi k tomu řeknete potřebné a bude to. Ne, že mezitím rozpustíte PKS...