Komponenta: Doprava
Moderátoři: Rada resortních týmů - členové, Resortni tym Doprava a Logistika
Pravidla fóra
Vítejte ve fóru resortního týmu Doprava a logistika. Kalendář akcí a další informace najdete na internetové stránce týmu.
Vítejte ve fóru resortního týmu Doprava a logistika. Kalendář akcí a další informace najdete na internetové stránce týmu.
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 10 říj 2011, 22:43
- Dal poděkování: 5496 poděkování
- Dostal poděkování: 3646 poděkování
Re: Komponenta: Doprava
Vojtechu, zapracovano v rozumne mire.
Zdenku, co si sam neudelas, znas to
Komponenta ma ted 3500 znaku, nepocitam do toho tu vysvetlivku.
Zdenku, co si sam neudelas, znas to
Komponenta ma ted 3500 znaku, nepocitam do toho tu vysvetlivku.
- Petr.Vileta
- Člen KS Plzeňský kraj
- Příspěvky: 34700
- Registrován: 22 črc 2009, 18:12
- Profese: Celkem Spokojený Důchodce
- Bydliště: Plzeň 2
- Dal poděkování: 31633 poděkování
- Dostal poděkování: 25736 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komponenta: Doprava
Není náhodou tvrzení "Základem fungování státu a dostupnosti služeb je ... doprava šetrná k přírodě" tenhle ... jak to říkal Paroubek ... oxymoron (protimluv)?
Řadový člen, stínový ministr švihlých nápadů a fórista
Fide, sed cui fidas, vide.
Věř, ale komu věříš měř.
(Perchta z Pernštejna - Bílá paní)
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 10 říj 2011, 22:43
- Dal poděkování: 5496 poděkování
- Dostal poděkování: 3646 poděkování
Re: Komponenta: Doprava
Kde je tam napsano, ze to ma byt levne? Pokud mas jen takove drobnosti, tak se mi nestyd napsat SZ.Petr Vileta píše:Není náhodou tvrzení "Základem fungování státu a dostupnosti služeb je ... doprava šetrná k přírodě" tenhle ... jak to říkal Paroubek ... oxymoron (protimluv)?
- Petr.Vileta
- Člen KS Plzeňský kraj
- Příspěvky: 34700
- Registrován: 22 črc 2009, 18:12
- Profese: Celkem Spokojený Důchodce
- Bydliště: Plzeň 2
- Dal poděkování: 31633 poděkování
- Dostal poděkování: 25736 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komponenta: Doprava
Takže my chceme, aby to bylo především šetrné, ale může to být jakkoliv drahé (to fungování státu, potažmo doprava)? Jen přemýšlím, ale podle mě by se stát měl snažit o lepší život svých občanů a většina to chápe tak, že lepší život je lepší a zdravější jídlo, lepší zaměstnání, lepší vlastní podnikání, lepší dovolená, lepší bydlení. Jenže když zdražím dopravu kvůli větší ekologičnosti, tak tím zhoršují všechno, co jsem vyjmenoval. Nebudeš přece dojíždět do zaměstnání 30 km, když to bude drahé. Jenže v místě bydliště práce třeba není. Zrovna tak s jídlem. V místě nic dobrého neroste a dovést si to nemůžeš, protože dovoz je drahý. Proč jsou dnes rajčata ze Španělska levnější než česká? Protože jim tam rychleji rostou (podnebí) a doprava je levná.Petr Kopac píše:Kde je tam napsano, ze to ma byt levne? Pokud mas jen takove drobnosti, tak se mi nestyd napsat SZ.Petr Vileta píše:Není náhodou tvrzení "Základem fungování státu a dostupnosti služeb je ... doprava šetrná k přírodě" tenhle ... jak to říkal Paroubek ... oxymoron (protimluv)?
Řadový člen, stínový ministr švihlých nápadů a fórista
Fide, sed cui fidas, vide.
Věř, ale komu věříš měř.
(Perchta z Pernštejna - Bílá paní)
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 10 říj 2011, 22:43
- Dal poděkování: 5496 poděkování
- Dostal poděkování: 3646 poděkování
Re: Komponenta: Doprava
Mam tam snad dat, ze podporujeme dopravu nesetrnou k prirode, hlavne kdyz to bude levny? Nebo co si predstavujes? Z toho vypraveni jsem to nepochopil.
- Petr.Vileta
- Člen KS Plzeňský kraj
- Příspěvky: 34700
- Registrován: 22 črc 2009, 18:12
- Profese: Celkem Spokojený Důchodce
- Bydliště: Plzeň 2
- Dal poděkování: 31633 poděkování
- Dostal poděkování: 25736 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komponenta: Doprava
No co třeba
Základem fungování státu a dostupnosti služeb je i v informační době efektivní dopravašetrná k přírodě, která lidem umožňuje naplno využít svobodu pohybu. Pirátská strana navíc zdůrazňuje, že její plánování má být otevřené a snadno ovlivnitelné občany.
Řadový člen, stínový ministr švihlých nápadů a fórista
Fide, sed cui fidas, vide.
Věř, ale komu věříš měř.
(Perchta z Pernštejna - Bílá paní)
- Vaclav.Klecanda
- Krajské předsednictvo
- Příspěvky: 642
- Registrován: 17 říj 2012, 15:11
- Profese: programator
- Bydliště: Tabor
- Dal poděkování: 250 poděkování
- Dostal poděkování: 805 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komponenta: Doprava
Vyhlasuji bojkot brouka pytlika (villety). Je to neuveritelne, co dokaze vyplodit za idiotysmy. Ale opakovani je matka moudrosti, takze jeste jednou a snad lepe:
Deklaruji, ze na dalsi (hovadiny) viletoviny podobneho razu uz nebudu reagovat. Slibuju.
To co navrhujes ty, je defacto podpora soucasneho stavu. I kdybych pristoupil na tvoji argumentaci, ze si lide mohou vybrat. Co si asi vyberou, kdyz se na prirodu vyse*ou? Srovnej s potravinama v kauflandu ...Deklaruji, ze na dalsi (hovadiny) viletoviny podobneho razu uz nebudu reagovat. Slibuju.
- Jakub.Michalek
- Poslanec/poslankyně Parlamentu ČR
- Příspěvky: 12340
- Registrován: 22 čer 2009, 14:54
- Profese: poslanec
- Bydliště: Žižkov - Praha 3
- Dal poděkování: 5384 poděkování
- Dostal poděkování: 20698 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komponenta: Doprava
Posílám reakci, kterou jsem obdržel:
Pár drobností k tomu, čemu si dovolím trochu rozumět: Doprava
co zvážit změnu předpisů pro lokální tratě, kde dnes například legislativně technické požadavky na drážní vozidla jsou stejné, jako na drážní vozidla používaná na hlavních koridorech s rychlostními dálkovými spoji. Na lokálních tratích by přitom mohly být využívány například upravené, tj. levné a ekonomické autobusy či mikrobusy pro osobní dopravu a mohlo by být umožněno v jednom vlaku kombinovat nákladní a osobní přepravu (existují příklady ze zahraničí na YOU TUBE)¨Lokální tratě jsou především o ekonomice a nákladech, snížením provozních nákladů je lze zachránit a naopak zatraktivnit pro místní podnikatele.
Neviděl jsem v komponentě řešení či návrhy pro oblasti letecká doprava, přeshraniční a tranzitní doprava
Například individuální letecká doprava je v Česku na velkém vzestupu, je tu registrováno cca tři tisíce malých a sportovních letadel, většinou ultralightů, většinou dvoumístných. Legislativu si probojovali v 90.letech minulého století, teď spíše jde o to, nenechat stát a potažmo EU byrokraticky zasahovat do zaběhnutého a úspěšného fungování této dopravy - sportu.
apropó - jaký bude vztah Pirátů k zásahům EU do dopravní legislativy Českého státu? Například povinné druhy souvisejících pojištění, poplatků a jejich výše stanovených různými komisemi v EU bez ohledu na potřeby a možnosti lidí a podnikatelských subjektů v ČR?
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Jakub.Michalek za příspěvky (celkem 2):
- anonym72078, Petr.Nemecek
Jakub Michálek, předseda poslaneckého klubu Pirátů a vedoucí resortního týmu Spravedlnost
Nenič mě, sloužím všem.
- Zdenek.Stepanek
- Člen KS Ústecký kraj
- Příspěvky: 3524
- Registrován: 25 črc 2009, 22:46
- Profese: IT Expert
- Bydliště: Varnsdorf
- Dal poděkování: 1482 poděkování
- Dostal poděkování: 3055 poděkování
Re: Komponenta: Doprava
Mrknu na to a zapracuju, ale zase se to prodlouzi...Jakub Michalek píše:Posílám reakci, kterou jsem obdržel:Pár drobností k tomu, čemu si dovolím trochu rozumět: Doprava
co zvážit změnu předpisů pro lokální tratě, kde dnes například legislativně technické požadavky na drážní vozidla jsou stejné, jako na drážní vozidla používaná na hlavních koridorech s rychlostními dálkovými spoji. Na lokálních tratích by přitom mohly být využívány například upravené, tj. levné a ekonomické autobusy či mikrobusy pro osobní dopravu a mohlo by být umožněno v jednom vlaku kombinovat nákladní a osobní přepravu (existují příklady ze zahraničí na YOU TUBE)¨Lokální tratě jsou především o ekonomice a nákladech, snížením provozních nákladů je lze zachránit a naopak zatraktivnit pro místní podnikatele.
Neviděl jsem v komponentě řešení či návrhy pro oblasti letecká doprava, přeshraniční a tranzitní doprava
Například individuální letecká doprava je v Česku na velkém vzestupu, je tu registrováno cca tři tisíce malých a sportovních letadel, většinou ultralightů, většinou dvoumístných. Legislativu si probojovali v 90.letech minulého století, teď spíše jde o to, nenechat stát a potažmo EU byrokraticky zasahovat do zaběhnutého a úspěšného fungování této dopravy - sportu.
apropó - jaký bude vztah Pirátů k zásahům EU do dopravní legislativy Českého státu? Například povinné druhy souvisejících pojištění, poplatků a jejich výše stanovených různými komisemi v EU bez ohledu na potřeby a možnosti lidí a podnikatelských subjektů v ČR?
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Zdenek.Stepanek za příspěvek:
- anonym72078
Nerušit, porušuju kopírovací monopol EMI Music...
Zdeněk Štěpánek, 774 415 269
„Stát vypíše nové daně, - Čech se bude dříti na ně,
Neb mu brání mozku lenost - vidět svoji zotročenost..“ F. Gellner
Zdeněk Štěpánek, 774 415 269
„Stát vypíše nové daně, - Čech se bude dříti na ně,
Neb mu brání mozku lenost - vidět svoji zotročenost..“ F. Gellner
- Harpli
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 94
- Registrován: 21 říj 2011, 14:10
- Profese: Dělník
- Bydliště: Brno
- Dal poděkování: 10 poděkování
- Dostal poděkování: 38 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komponenta: Doprava
Co mi chybí v programuje financování dopravy. Dnešní době vyhravá ta nejlenější zakázka. Na cesty, silnice, kromadné rostředky dopravy, projekty. Při rozhodování by nemělo být to nejduležitější jen cena, ale taky kvalita a následný provoz. Je hezký že dostaneme nejnišší cenu, ale že rozkopeme pak znovu silnici, že se vlní či propadá. Nebo častou opravou vozidel, než by bylo u jiných.